utorok 22. júla 2014

Akčná Raquelle


Keďže som zistila, že za tento mesiac so spracovala až jeden článok, tak som sa na seba nahnevala a musím dohnať tieto článkové resty.Zamračený Možno ste si pri nadpise článku mysleli, že sa bude týkať nejakej mojej bábiky Raquelle. Ale ja mám okrem dvoch Barbie Raquelle doma ešte jednu živú a štvornohú!Smějící se


Milá naša Raquelle si asi pred dvoma týždňami našla nové miesto na sedenie. Túto zaujímavú momentku som proste musela nafotiť. Skryla sa pod sochu slona, ktorého máme ako dekoráciu vyloženú na ratanovej poličke v našej obývačke, ktorá je zariadená v africkom štýle.Usmívající se



A táto posledná fotka sa týka inej tematiky, ale súvisí opäť s Raquelle. Asi niekedy vo februári tohto roka sa Raquelle naučila jednu výnimočnú vec. Liesť po dekoračnom kameni, ktorý máme na stenách na chodbe bytu, aby sa dostala do jednej z poličiek v stavanej stene, kde máme uložené rôzne čapice a klobúky. Tento kúsok dosť často v priebehu mesiaca február opakovala, akonáhle zbadala, že sú dvere na skrini otvorené.Smějící se Síce stalo sa aj to, že začala liezť po kameňoch a nakoniec zistila, že skriňa je zatvorená. Vtedy si aj troška zamňaučala, neľúbilo sa jej to.S vyplazeným jazykem
Len postupom času na tento svoj kúsok zabudla. Už vtedy som si vyčítala, že som ju pri tomto kúsku neofotila. Našťastie Raquelle si na svoje schopnosti spomenula a ešte niekedy sa stalo, že tento svoj kúsok zopakovala. Len som buď nemala pri sebe foťák alebo som mala vybité batérie alebo aj keď som si všetko prichystala, Raquelle už skočila dole. Preto som ako paparazzi čakala kedy opäť nastane jej kaskadérsko-horolezecký výstup. A ako sa vraví: "Trpezlivosť ruže prináša", tak sa mi nakoniec táto fotka podarila uskutočniť.Usmívající se
Z našej Raquelle sa stal proste Spiderman!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára