utorok 1. júla 2014

Urban Safari


Dnešnou témou článku bude hra, ktorá sa hrá posledný týždeň na Flickri - Urban Safari. Pred víkendom ste mohli vidieť fotky na rovnakú tému aj u Lenky.
Niektorí ste si už moje fotky stihli pozrieť v mojom albume na Flickri, ale dúfam, že si ich ešte raz pozriete a že sa budú páčiť aj ostatným, ktorí ich ešte nevideli.Usmívající se


Fotenie tejto témy som si ja ešte viac užila ako pri nedávnej téme Dolls in Denim.
Keďže africký štýl doma preferujeme, naša obývačka je v tomto duchu aj zariadené a samozrejme, že aj naše bábiky musia ísť so svojím zariadením v rovnakých trendoch ako máme aj my.S vyplazeným jazykem Pozadie a podlahu som vytvorila pomocou mojich starých dobrých prestieraní, ktoré veľmi rada využívam pri fotení letných/exotických tém. Kreslo, truhlicu a ostatné africké doplnky mám z africkej izby pre bábiky, ktorú ste už mohli vidieť pri príbehu Snow Globe.
Táto časť bola jednoduchá, horšie to bolo s výberom modeliek. Vedela som, že chcem do hry zapojiť viac ako jednu Barbie, vedela som, že Kena tentokrát nie, pretože v šatníku pre chlapcov nemám žiadne safari motívy, len nejaké krátke kaki nohavice, ale túto myšlienku som hneď zavrhla.
Pri tvorbe ženských outfitov so safari motívom som už mala ako takú predstavu. Mama mi vnukla nápad aby som využila všetky tri moje kĺbové SIS dievčatá. Pôvodne som mala aj nápad použiť jednu z týchto krások, ale tri bol ešte lepší nápad. Veď safari a černošky úplne spolu ladia.Smějící se
A tak v sobotu podvečer, keď na balkóne svietilo slniečko vznikla séria týchto fotiek v štýle Urban Safari.Usmívající se


Všetky tri dievčatá sú zo série Barbie S.I.S. Babyphat 2013. Ešte som ich spolu zatiaľ nefotila, takže aj v tomto majú premiéru.Usmívající se












Prvá je Kara, pleťovo najtmavšia. Tento outfit som pôvodne nemala vôbec napláne použiť. Ja vždy pred fotením takejto témy si na internete ešte naštudujem ako má vyzerať v danom štýle outfit. Pri tomto mojom pozeraní som skoro padla na zadok z jednej stránky o Safari outfitoch. Outfit vyzeral do poslednej bodky ako ten, čo má na sebe Barbie Audrey Hepburn in Roman Holiday, ktorú sme si kúpili na Vianoce.
Kara mala na sebe najprv jeden úplne jednoduchý outfit od Liv (ktorý ste zatiaľ ešte u mňa nevideli). Ale keďže na nej nebol veľmi pekný a oproti svojim dvom sestričkám bol chudobnejší a ťažko sa k nemu volili doplnky, tak ma viac-menej mama nahovorila aby som nakoniec použila tento od Audrey.Smějící se



Takže zopakujme si to: šatka, blúzka, sukňa sú od Audrey Hepburn Prázdniny v Ríme, kabelka z jednej väčšej sady od Liv a topánky sú z jednej Barbie Basics 001 sady doplnkov. Mohla som použiť aj topánky od Audrey, len tie majú dosť komplikované viazanie, ktoré som momentálne ešte nechcela porušiť.Usmívající se


Druhá je Grace, so stredne tmavou pleťou. Výber tohto outfitu bol maximálne jednozančný. Keďže safari štýl a rôzne zvieracie vzory na oblečení milujem (ale u mňa šatníku by ste hľadali márneS vyplazeným jazykem, také vzory) použila som svoj model, ktorý som šila asi pred troma rokmi pre Artsy - Wild cat.



Takže opäť si to zopakujeme: tunika/tričko, legíny, opasok a náhrdelník sú moja práca. Slnečné okuliare sú z jednej Barbie Basic 001 sady doplnkov a čižmy sú z menšej Fashion Fever módneho oblečka. A ešte kabelka, tá je od Barbie Style Teresy.Usmívající se


A ako tretia je Marisa s najbledšou pleťou.
Tak aj pri tomto modely som vedela, že je stvorení do tejto témy.



Klobúk, blúzka, sukňa, čižmy, opasok a aj taška sú od Barbie Dolls of the World Austrálie Kylie.

The end.Mrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára