streda 23. júla 2014

Happy animal accessories


V apríli som Vám pri článku o outfite pre Midge spomínala, že sme s mamou ešte v januári tohto roka kúpili trojposchodový dom od Mattela a v tom istom článku ste aj mohli vidieť niečo z nábytku, ktoré k domu patria. Pani, ktorá dom predávala nám okrem hlavného príslušenstva a vybavenia domu, pridala pár doplnkov pre bábiky.Usmívající se

A jedna séria doplnkou, ktorá s domom prišla bola klietka, košík, dve misky a mrvka pre králiky. Zistila som, že pôvodne pochádzajú zo set Happy animal od bábiky Steffi love.
Síce určite si pomyslíte, že to nie je nič extra, ale mňa osobne tieto drobnosti veľmi potešili, pretože hneď ako som ich uvidela, tak som už vedela kde ich v budúcnosti využijem.Úžasný
Keďže od roku 2012 mám doma rozpracovaný projekt - Pet shop (chovateľské potreby), tak mi tieto doplnky prišli doňho veľmi vhod. Projekt som nestihla dokončiť vtedy z dôvodu sťahovania. Minulý rok sme preňho našli stále miesto v druhom dobe medzi obchodmi, ktoré nepatria do kategňorie obchody so suvenírmi.Usmívající se


Klietka/pelech. Chýbajú jej dvierka. V budúcnosti určite prefarbím a vyrobím nové dvierka.


Mini košík a mrkva.


Modrá a ružová miska pre králiky.


Tento set vám predvedú Evelyn a Tiffany so svojími dvomi zajačikmi - Bunny (šedý) a Benny. Usmívající se
Na fotkách uvidíte dve taburetky a stolík s lampou, ktoré som si požičala z havajskej izby. Vyrábala ich moja mama.















A tu môžete vidieť pôvodné balenie a bábiku Steffi s malou Evi. A aj ostatné doplnky a králiky, ktoré do tohto setu patria. Mne by sa ešte z tohto setu páčila preliezka so schodami pre zajace.Usmívající se


A ešte ďalšia fotka z internetu. Happy animal set existuje aj v druhej verzii, ale so psíkmi.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára