sobota 19. júla 2014

Evelyn


Barbie Glam Luxe/Style 2014



Konečne po dlhej dobe som sa dostala na predstavenie jedného z mnohých prírastkov, ktoré sa za pár mesiacov u nás udomácnili a nahromadili. Najprv začítame s tými z oblasti Barbie playline.Usmívající se Jedným z playline je Barbie Style s tvárou GG. Odkedy sme spoločne s mamou spoznali túto módnu kolekciu, vedeli sme, že chceme aspoň jednu z nich do zbierky, práve kvôli trendovému a štýlovému oblečku, ktoré v sebe už neobsahuje ružové trblietavé farby ako je u Mattela už pár rokov vo zvyku. Doma majú dievčatá dosť veľa oblečení a rôznych outfitoch, ale asi 60% z nich sú orientované do ružovej farby a jej odteňov. Nerozhodný
Keď som v marci prišla do Alltoys, tak som uvidela všetky Style Barbie, okrem Raquelle. Ako som sa na Flickri dočítala, získať, vidieť a kúpiť Raquelle je už "celosvetový" problém. Aj na Mattel internetových stránkach záhadne chýba alebo aj keď bola videná, tak nakoniec z ponuky zmizla.
Tak som mala v Alltoyse výber trocha ľahší, ale len troška. Tentokrát som Barbie vyberala len podľa samotného outfitu. A tento ma vtedy najviac oslovil. Veľmi sa mi páči najmä kožený čierny kabát a kaki kapsáčové nohavice.Usmívající se A tak milá Evelyn sa usídlila u nás doma.Smějící se
V marci sme sa ešte nepokúšali o výmenu tiel, ale cez ďalší mesiac už áno, a tak sa Evelyn radí medzi horúce kanditátky na využitie jej "vzácneho" kĺbového tela pre nejakú zberateľskú Barbie. Zatiaľ sa ešte nič takého neudialo, keďže svojím Barbie Basics kočkám chcem nechať ich MM telíčka, preto sa výber medzi zberateľskými Barbie u nás dosť zúžil na zberateľské kočky mimo rady Basic. Evelyn má stále svoje telíčko, využijem ju na fotenie rôznych tém a neskôr, keď nastane jej čas, tak to proste uvidíte.S vyplazeným jazykem


Krabica má veľmi pekný a efektný dizajn. Ale trocha dlhšie mi trvalo bábiku vyslobodiť z krabice.


Pohľad na bok krabice.


Zadná strana krabice.


Pohľad zblízka na všetky štyri dievčatá z tejto kolekcie.

Každá Barbie Style má pri sebe aj brožúrku o rôznych kombináciách jej outfitu s outfitami jej kamarátok z rovnakej kolekcie.


Prvá strana brožúry.


Brožúra z jednej strany, prvé dve strany.


Druhé dve strany.


Druhá strana brožúry, prvé dve strany.
A tu už su spomínané kombinácie ich oblečení.


Druhé dve strany.


A už konečne fotky samotnej Evelyn.Usmívající se




















Pohľady zblízka do jej tváre.




Detail na čelenku.


Vlasy má riadne dlhé, len chúďa mohla mať aj troška hustejšie.Zamračený


Môj obľúbený čierny kožený kabát. Pohľad spredu.


Pohľad zozadu.


Detail na náhrdelník.


Ramienkové tričko.


Štýlové kaki kapsáčové nohavice.S vyplazeným jazykem


Pohľad na celý outfit zozadu.


Má aj strieborný náramok.


Krásne nízke čižmy.Usmívající se


Kabelka. Tá je bohužiaľ plastová.


A na záver si dáme pár kreatívnych fotiek v Evelyninej súkromnej šatni.









Keďže táto kolekcia sa mi veľmi zaľúbila, kúpila som si aj Style Teresu, ktorú určite v blízkej budúcnosti uvidíte.Mrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára