piatok 1. augusta 2014

Calimero


Tento článok bude z iného súdka a opäť sa bude týkať maminých detských čias. Podobne ako mamine bábiky z Tuzexu, ktoré som Vám predstavovala pred rokom.Usmívající se


Na ofotenie tohto tohto sympatického kuriatka ma inšpirovala naša Šárka. Preto tento článok venujem špeciálne pre ňu.Mrkající
Šárka začiatkom júla, v článku na svojom blogu, kde priala pohodové a krásne leto, ofotila jednu postavičku z Fima. A ja som v tej postavičke spoznala toto čierne kuriatko.
Najprv, je možné, že veľa z vás návštevníkov môjho blogu, nebude Calimera poznať, takže len v krátko pár informácií o ňom.

Calimero je taliansko/japonský animovaný seriál, z roku 1972.
Hlavným hrdinom seriálu je čierne kura so škrupinkou na hlave, menom Calimero, ktoré neustále cestuje z miesta na miesto a vďaka tomu zažije stále nové dobrodružstvá.
Na internete som sa dočítala aj to, že niekedy ho odvysielala aj bývalá Československá televízia.

Moja mama ho pozná hlavne vďaka juhoslovanským komiskovým časopisom, ktoré v detstve dostávala. A tohto nášho plastového jej kúpili na dovolenke v Juhoslávii, keď bola piatačka/šiestačka na základke.

Ja som tento animovaný seriál v živote nevidela. Poznám ho vďaka mojej mame, ktorá mi ho dala na hranie a dlhé roky trčal v medzi mojími hračkami. A on je vlastne jedna z vecí/hračiek, ktoré ostali z maminho detstva.Smějící se
Stalo sa, že sa ho chcela aj "zbaviť", ale ja som ju vždy od tejto možnosti odhovorila, takže teraz je Kalimero schovatý v jednej skrini u nás doma.Usmívající se



Na očiach je už vidno, že si zažil u svoje. Na hlave mal taký červený háčik na zavesenie, bohužiaľ za môjho detstva sa niekde stratil.Nerozhodný




Pohľad bez jeho škrupiny.


Má aj dieru na zadku, ale neviem kedy a kde sa k nej dopracoval.S vyplazeným jazykem


Samotná škrupina.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára