štvrtok 28. augusta 2014

Phoebe a zábava v toalete


Opäť tu je čas na menší mačkací "kútik". V tomto článku v hlavnej úlohe s malou Phoebe.Usmívající se


Minulý mesiac som pri čistení jednej z mačacích toaliet, som si už vyčistenú toaletu na chvíľku položila na jeden z dvoch gaučov v našej obývačke v africkom štýle. Prešlo pár minút a mama mi hovorí, že či som si všimla, kto sa ukryl v záchode na gauči. Ja vravím, že nie. Pozriem sa a zrazú vidím našu Phoebe. Na prvej fotke leží na stole Ross.
A pretože sa Phoebe nechcelo veľmi odísť, využila som to a urobila pár fotiek.Smějící se


Táto fotka je s bleskom, aby ste Phoebe uvideli aj vy. Raquelle bola tiež zvedavá, kto sa v toalete skrýva.Překvapený




A ešte som našla dve fotky z archívu, ktoré som fotila minulé leto. Phoebe si vliezla do jednej krabice, ktorej som mala nachystané pár vecí pre fotenie bábik. Zľava do prava sa na fotke ešte nachádzajú Rómeo, Emma a Rikki.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára