utorok 19. augusta 2014

Letná kolekcia šperkov I.


Dovoľte aby som Vám predstavila moju vlastnú kolekciu letných šperkov pre bábiky. Už som o svojich začiatkoch výroby šperkov naznačila v článku o plastových šperkoch a doplnkoch pre bábiky, ktoré sa u mňa postupne nahromadili. Ale v dnešnom článku sa budeme venovať len mojím výtvorom.Usmívající se

Komponenty na výrobu šperkov som zbierala pomerne dosť dlho, minimálne 3 roky. O niektorých som nemala ani tušenia, že ich nakoniec využijem ako šperky pre bábiky. Postupne sa mi doma nahromadili a ja som čakala na vhodný čas, kedy z nich niečo vyrobím. V júni som dostala tvorivú náladu a jedno sobotné poobedie som väčšinu materiálu vyrobila na šperky.
Je ich pomerne dosť, preto budú šperky rozdelené až do troch článkov.
Rozhodla som sa ich vyfotiť na mojich všetkých Barbie Basics kráskach, ktoré som už dlho zanedbávala. Keďže majú nehybné telo MM, pre fotenie šperkov akurát postačujúce.Smějící se
Leto bolo/stále je dlhé, poriadne letné fotenie som neuskutočnila, takže všetkým šperkom som vytvorila aj pravé letné outfity.Úžasný
Fotiť som ich začala pred dvoma týždňami. Minulý týždeň slnečným dňom veľmi neprial, preto druhú polovicu Basics stále nemám dofotenú. Pôvodne som mala na pláne chronologicky dávať články, čiže v prvom článku by ste videli Barbie Basics 001 a potom 002. Ale ako som spomínala, z 001 jednotky je dofotená len polovica, musím dievčatá z Basic vymeniť.
Moju Barbie Basics zbierku tvorí 6 dievčat z 001, 6 dievčat a 2 chlapci z 002, 2 dievčatá z 2.5 a 2 dievčatá z 003.

A tu máme mojich 6 dievčat z BB 002.



Zľava do prava: Charlene, Charlotta a Michelle.


Amanda, Deborah a Christelle.






Charlene má na sebe šaty od Dream House Midge, čelenku FF. kabelku od Fashionistas Artsy a topánky z jednej Mattel sady doplnkov. Prívesok v tvare motýľa pochádza z náhrdelníka, bol ako príloha v jednom Barbie časopise, ktorý som si kupovala ako malá na základke. Ja som motýľa zavesila na inú potrebnú retiazku.







Charlotta má na sebe tuniko-šaty a kabelku od bábiky Liv Alexis It´s my nature, topánky od Liv Kate School´s out a slnečné okuliare od Barbie Souvenior doll Nancy. Náhrdelník je časť z jednej náušnice, ktoré som dostala od kamošky, ale pre mňa boli dosť elegantné a tak som ich využila týmto spôsobom. Z týchto náušníc som využila ešte jednu časť pre vytvorenie náušníc tiež pre bábiky, ktoré uvidíte až v treťom pokračovaní.







Michelle má na sebe šaty, topánky a FF slnečné okuliare od Mattela a kabelku, ktorú som dostala pri mojej poslednej kúpi na bazári, pôvod neznámy. Náhrdelník s hviezdicou dobre poznáte, ten som dostala do daru od darcu minulý rok, ja som len hviezdicu preložila na jemnejšiu retiazku, ktorá sa mi k nej viac hodí.






Christelle má na sebe FF top, nohavice a slnečné okuliare od Mattela. Okuliare a top sú z jednej spoločnej súpravy. Topánky z jednej sady doplnkov, taktiež od Mattela.
Dlho som túžila získať pre svoje bábiky šperk v tvare krížika. Keďže aj ja mám doma strieborný kríž ako prívesok a veľmi sa mi páči. Nakoniec sa mi moja túžba splnila a ja som v mojom obľúbenom Kiku v zľavnených kontajneroch (ešte minulý rok) objavila len za 10 centov štyri mini prívesky pre účely piercingu. Samozrejme ja som v tom videla iný potenciál. Veľkosťou sa dokonale hodí k bábikám. Ešte z tohto úlovku uvidíte v druhom pokračovaní dva ďalšie náhrdelníky. Z druhého páru náušnice, ktoré som spomínala pri Charlotte, som rozbrala retiazky na tri samostatné časti a tú najdlhšiu som použila pre tento krížik.







Amanda má na sebe sukňu od FF Lei, ramienkové tričko od mojej tretej Barbie Style, čelenku od mojej Barbie Style Evelyn, kabelku a topánky zo zberateľskej BB sady doplnkov.
Ako pri krížiku, tak aj v tomto prípade som chcela mať náhrdelník v tvare kľúča, podobný som totiž videla pred rokom na Flickri. Na jar tohto roku sa mi aj tento sen splnil. U nás v Kauflande priniesli kontajneri so šperkami, všetko za 1 € a tak som neváhala, kúpila som náhrdelník, ktorý som rozobrala a ostali mi tri kľúče. V tejto časti vidíte len tento jeden, ostatné som využila aj na iné šperky, ale viac budete vidieť v treťom pokračovaní.






Deborah má na sebe tričko, sukňu a topánky od Top Model Hair Weaar Summer Mirandy a slnečné okuliare z jednej zberateľskej sady BB doplnkov. Kabelka pochádza z jedného neznačkového outfitu. Tento náhrdelník ste už niektorí u mňa mohli vidieť, vytvorila som ho ešte pred troma rokmi k jednému jesennému outfitu, ktorý predvádzala Charlotta. Pozri tu. Je vytvorený z jednej retiazky a pár čiernych korálkov.

Pri tvorbe fotiek, ktoré sú štyri vyrezané a spolu som využila program na tvorbu mozaík (klik tu), ktorý spoznala vďaka Anduličke, ktorá ho niekedy využíva vo svojom albume na Flickri.Usmívající se

Dúfam, že sa Vám moja menšia letná tvorba páčila a už sa môžete tešiť na pokračovanie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára