streda 8. decembra 2021

8.adventný deň - Dievča ako darček


Ďalší ôsmy adventný deň v poradí sa volá dievča ako darček.🎁 Na tento deň som sa obzvlášť tešila, lebo nápad je dosť v našom kalendári netradičný a veľmi inovatívny.
Opäť sme boli inšpirované fashion skicou z Pinteresu, ktorú som ešte pri vlaňajšom tvorbe kalendára objavila a vedela som, že takúto fotku potrebujem vytvoriť.😊
Začiatkom tohto roka išla raz mami vysypať smeti.
A nevrátila sa sama. Dala mi hádanku, že čo našla u nás pri kontajneroch.👀
No, ťažká otázka, lebo ľudia posledných 5 rokov vedia vyhodiť ozaj všeličo, tak som sa dostala i novému baleniu papierovej tapety, ktorá je na stenách tejto diorámy na fotkách.
Keďže bol papierový kontajner u nás cez víkend preplnený, nejaká neznáma pani, vyhodila i vedľa kontajnera s papierom rôzne krabice.
Moju mami zaujala práve takýto typ krabici, lebo bol z vonkajšej strany veľmi pekný.
Tmavozelený so zlatým písmom.
Najskôr mala krabička ešte papierový obal, ktorý keď sa dal preč, tak sa krabica otvorila ako nejaká krásna kniha a vo vnútri bolo presne 24.krabičiek rôznych veľkostí a farieb. 
Akú radosť sme obe z nej mali, aj keď krabičky boli prázdne.😌
Kto uhádne, čo pôvodne krabičkách bolo? Predsa luxusná kozmetika pre dámy od značky Yves Rocher.
Škoda, že dotyčná dáma tam nenechala aspoň jeden produkt.
Asi nie, pretože ten kalendár bol starším ročníkom ako bol adventný rok 2020.
My s mami neveríme na náhody, pretože si myslíme, že Boh, universum alebo si do tohto názvu dosaďte, čo vy uznáte za vhodné, práve nám poslal tieto krabice.😎
Takže samozrejme, že sme nevyužili všetky. Potrebovali sme vytvoriť z nich vežu, aby bábika mohla na nich sedieť. Preto stačilo 14.
Penelope sme obviazali ešte so striebornou krásnou stužkou, ktorú máme ešte z čias rodinného kvetinárstva.
Celú scénu sme ladili do strieborna. Využili sme drôtenú striebornú hviezdu, ktorú som pred pár rokmi dostala na Vianoce od kamošky zberateľky Katky G.😊
 
Toto fotenie som robila už 2x, pretože pri prvej variante mala bábika iné pozadie, ktoré sa mi už nepáčilo, keďže som medzičasom spravila novú diorámu s krásnymi do biela otapetovanými stenami.
Lenže myslela som, že ju už neprefotím, medzi časom sa stratila tá drôtená hviezda, lebo moja mami ju niekde "schovala". Vedela som, že ju určite niekde naaranžovala u bábik. Hľadala som ju vo vianočnom obchode, kde ju bábiky bežne predávajú. Potom som prehľadala celé dva Barbie domy. A nič. Mami tento proces urobila tiež. V obývačke som odsunula dva gauče, či nepadla pod nich, aj kvôli mačkám, či sa s ňou nehrali a nedali ju pod gauče.
Nič sme nenašli, aspoň, že už máme vianočnú generálku za gaučami.
Myslela som si, že použijem náhradnú hviezdu, ale táto je taká pekná a sympatická, bolo mi ju ľúto do témy spojovacej témy hviezda, nevyužiť.🌟
A tak si vravím, hviezda, kde si? Pozriem ešte raz do vianočného obchodíka pre bábiky a pri druhom pohľade ju nájdem zastrčenú vo vianočnej mini papierovej taške na okne.
Ako sa hovorí, pod lampou je najväčšia tma, ja som bola konečne z nájdenia spokojná a šťastná.😄

Penelópe (Barbie Angelica Pirates of the Caribean, On Stranger Tides) sme vybrali mentolové šaty od Barbie Red Carpet z prvej polovice série. Farebne nám najviac ladili ku krabiciam, ktoré majú podľa nás troška zvláštnu kombináciu farieb, lebo tmavozelená sa hodí k bordovej, ale Yves Rocher k nej ešte pridal taký odtieň bledozelenej a krémovej.
Na hlave má korunku, ktorú som ja robila pred pár rokmi k miniatúrnej verzii outfitu pre Audrey Hepburn podľa filmu Raňajky u Tiffanyho.
V ušiach má náušničky od kamarátky a našej dvornej klenotníčky bábik Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com).           
Strieborný náramok má od jednej playline Barbie z kolekcie Módnych ikón/Style Barbie.
Strieborné topánky na extra vysokom opätku má zase od playline Fashionistas Raquelle, keď mali ešte pred 10 rokmi kĺbové telá.😎

Pri tejto scéne sme mali od samého začiatku isté, akú vianočnú pieseň tejto kráske vyberieme.
Tematicky sa nám nesmierne páči. Nie je to žiadna novinka. Každý rok ju dávam do kalendára.
Proste klasika, ktorá už zakrátko oslávi 30.rokov, ale nestarnúca.
Pozná ju takmer každý a samotná americká speváčka a autorka skladby Mariah Carey, nemusí nič iné už vo svojom živote robiť, len raz do roka, prespievať svoj nesmrteľný vianočný hit All I want to Christmas Is You (Všetko, čo chcem na Vianoce si ty) 💘. Má ho v rôznych prevedeniach, ale ja ostávam pri originál verzii a aj videoklipe.😊





12 komentárov:

  1. moc se mi líbí jak dopodrobna popisuješ celý kreativní postup, včetně hledání hvězdy a výběru outfitu :-) nerozuměla jsem tomu, když děcka sledují svoje oblíbené youtubery, kteří popisují naprosto banální činnosti, ale tady na tvém blogu mi došlo, že když se vypráví o něčem, co hodně baví obě strany (v našem případě panenky Barbie) je to fakt zajímavé. těším se na další dny! ahoj fiona

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za návštevu blogu a dlhý komentárik. Veľmi si Tvoju priazeň mojej tvorby a fotiek vážim.🥰😘🤗💓
      Áno, je to koníček, ktorému venujem veľmi veľa voľného času. Teraz posledné dva mesiace obzvlášť, keď chcem celý tento projekt vytvoriť do poslednej bodky. Keďže milujem tvorbu, bábiky a fotenie, je to vidno aj z mojich článkov.
      Mne sa totiž zdalo slabé vložiť len fotky a napísať dve-tri vety k danému príspevku. Tak som začala písať ako som čo zažila a akým spôsobom som jednotlivé fotenia uskutočnila. To som však počas školských časov slohy nemala rada. A teraz posledných 10 rokov, čo mám blog, tak len píšem a píšem. Mám rada, keď mám i spätnú odozvu, že moje články i niekto číta a nepozerá len fotky.😊🥰🧡

      Odstrániť
  2. Vidíš, co vše se dá u kontejneru najít a co se může hodit. Vy jste to s mamkou hezky využili a vzniklo další krásné okénko adventního kalendáře.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ruženka😘, áno, to by si len pozerala aké veci ľudia dokážu vyhodiť. Doma máme ratanový vysoký stojan na kvety, ktorému absolútne nič nebolo a u nás slúži ako ležadlo pre mačky.😃

      Odstrániť
  3. Pěkná scénka, moc hezká panenka. Mě se líbí ten balicí papír, ten je boží.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka, len Ťa musím opraviť, že to nie je obyčajný baliaci papier, lebo ten by som takto krásne nedokázala na tie hrubé steny nalepiť. Je to pravá a tvrdá papierová tapeta na skutočné steny, ktorú som tiež našla ešte v originál balení vyhodenú pred kontajnermi na našom sídlisku.😆

      Odstrániť
  4. Opäť super nápad a perfektné vyrozprávanie. Máš pravdu, nič nie je náhoda, aspoň ja si to nemyslím, všetko má svoj dôvod a všetko, čo potrebujeme, niekde na nás čaká :-)
    A mňa dnes počkala vo vašom kalendári moja top vianočná skladba :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, ty ma v tomto myslení absolútne vieš pochopiť, ach, keby moja myseľ a myšlienky vedeli priťahovať len dobré veci a najmä i pre mňa "zložitejšie" priania, ktoré potrebujem do života.😊😅
      Ja viem, že je Tvoja obľúbená, ku tejto scéne sa mi vyložene pýtala.🙂 V kalendári bude ešte jedna Mariah Carey.

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Ďakujem Lenka. Taká jednoduchšia scéna, ale podľa mňa efektná.😊

      Odstrániť