pondelok 6. apríla 2015

Zelený košík s veľkonočnými vajíčkami


Tento košík je moja novinka pre tohtoročnú Veľkú noc pre bábiky. Stál len vyše jedného eura, tak som neodolala a kúpila som ho. V košíku sa nachádza 12 vajíčok v troch farebných prevedeniach, ktoré pôvodne viseli na žltom špagáte.Usmívající se


Špagáty som odstránila, takže ich už na fotkách neuvidíte. Vajíčka sa mi veľmi páčia, pretože to nie sú typické kraslice, ale majú už moderný vzor a svieže jarné farby. Pôvodne som s týmto košíkom plánovala fotiť Midge pri tohtoročnom veľkonočnom fotení, ale zdal sa mi pre ňu priveľmi mohutný. Tak ako ste videli, zvolila som radšej ten svoj menší, ručne vyrábaný. Ale zopár vajíčok z tejto sady som predsa len využila. Síce nie sú až tak malé, ale ešte sa to dá veľkostne uniesť.S vyplazeným jazykem


Pohľad na zelený košík. Je pekný, túto jablkovo zelenú farbu mám zo zelených odtieňov najradšej.Usmívající se


Pohľad na samotné vajíčka. Je ich 12 a sú vo farbách bledožltá, bledozelená a biela.A sú dobené kvietkami v rovnakých farbách ako sú samotné vajíčka. Na konci niektorých vajíčok môžete vidieť zbytky paličiek (aj samotného špagáta), na ktorých bol nalepený žltý špagát.Usmívající se


Fotila som rovnakom exteriéri ako Midge. Na fotenie som zobrala FF Teresku u mňa Madelaine, ktorá sa vďaka náhode dostala k novému kĺbovému telíčku. Ale o tom až v niektorom inom článku. Plus si zobrala so sebou psíka zo série Schleich šteniatok, ktoré mám v zbierke - Monu Lisu.Usmívající se











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára