nedeľa 5. apríla 2015

Happy Easter 2015


Midge som mala už vyše týždňa prezlečenú do nových letných šatov z Dream House Teresa 2014 packu a v hlave nápad aký typ exteriéru a doplnkov zvolím pre veľkonočné fotenie. Len počasie tento nápad žiaľ oneskorilo.Zamračený


V pondelok ešte celkom svietilo slnko, ale nemala som čas fotiť, pretože som vyrábala veľkonočné pohľadnice. V utorok ráno, keď som sa zobudila, tak som neverila vlastným očiam, snežilo! A aj sa dosť výrazne ochladilo. Našťastie sneh sa ten istý deň aj roztopil, ale teploty sa ani do dnešného dňa veľmi nezmenili.Nerozhodný V noci sú aj mínusy.
A tak prišli ďalšie dni a slnko nikde na obzore. Pôvodne som sa spoliehala na internetové počasie, ktoré minulý týždeň písalo, že aspoň na Veľký piatok má byť aspoň polooblačno. Dnes už viem, že som sa nemala na túto predpoveď veľmi spoliehať. Tak som si asi o pol druhej poobede pripravila môj provizórny ateliér a popritom som si chystala rôzne umelé kvetinky, mala som zopár nových nápadov. Ako napr. zakomponovala som vozík z Kiku do fotenia. Keď som toto všetko pripravovala, tak slnko sa so mnou hralo veľmi "akčnú" hru. Vždy vyšlo najviac na 5 minút a potom zase zašlo za oblaky. Medzitým som už mala celý exteriér pripravený, slnko sa hralo a ja som sa rozhodla, že sa radšej pustím konečne aj do svojho obedu. Keby ste ma videli. Vyzerala som ako blázon, jedla som postojačky a medzi jedlom som si odbehovala robiť jednu snímku. Bohužiaľ sa mi tento proces veľmi nedaril, pretože okrem odchádzajúceho slnka bol aj vietor, ktorý mi zadné pozadie s obláčikmi zhadzoval dole na Midge a ostatné doplnky.Zamračený
Táto hra trvala aj 3 hodiny s prípravou, až som zistila, že mám asi tri fotky, ktoré nie sú veľmi slnečné, pretože slnku už vypršal čas cez, ktorý svieti na našom balkóne. A tak som si povedala, že sa na to môžem vykašľať. V rádiu mi vraveli, že na Bielu sobotu má byť dosť podobné počasie, tajne som dúfala, že ak bude slnečnejšie, tak toto fotenie skúsim ešte raz. Veď Veľká noc ešte úplne neskončila, nie?Usmívající se
Moje najtajnejšie túžby sa splnili a už od rána bolo viac-menej isté, že v tento deň nebude vietor a bude viac slnka. Cez obed medzi 12 až 13 hod. to začalo byť slnkom troška neisté, ale potom už vkuse svietilo skoro do 16 hodine poobede a ja som všetko potrebné na tému Veľká noc stihla nafotiť.Usmívající se
Dúfam, že ste tento kratučký príbeh o počasí a fotení prežili a teraz sa už poďte pozrieť na veľkonočné fotky pre tento rok. Mám ešte na pláne asi 4 články s veľkonočnou tematikou.Úžasný Dúfam, že Váš neunudia.S vyplazeným jazykem




Ako modelku, ktorej najviac sadli nové kvietkované šaty som si vybrala zatiaľ neprestavenú kočku Style Midge, pretože aj jej strieborné kvietkované náušničky sa mi veľmi k šatám hodili. Midge ste už po prvýkrát u mňa videli v nedávnom článku o Fashion Fever outfitoch. Strieborný náramok je jej vlastný. Ružové topánky sú z jednej Fashionistas sady oblečenia, ktorá nebola na blogu ešte predstavená.
Lavička je nová, prefarbená, pochádza z Jysku, o nej bude ešte vlastný článok. Plot bude mať tiež vlastný článok, ten pochádza z Kiku. Trávu už poznáte z tohto článku, tú mám z Merkury Marketu.


Kvietky, ktoré drží Midge v rukách sú odstrihnuté z rôznych nových kvietkov, ktoré sme s mamou pokupovali pre účely aranžmánov v našich Barbie domoch.



Veľké vajíčka sú novinka, malé pochádzajú z nášho projektu - Veľkonočný stánok z roku 2013.
košík je moja vlastná ručná práca, robila som ho v roku 2012 k týmto jarným šatám, ktoré som šila.


Zajačiky od výrobcu Schleich ste už u mňa mohli párkrát vidieť.
Benny dvojfarený a Bunny je šedý zajko.Usmívající se Mrkvičky už máme dobrých pár rokov a pochádzajú z jednych veľkonočných dekorácií s drevenými zajacami, ktoré sme s mamou dávno rozobrali.


Hnedý vozík mám z Kiku a mohli ste ho vidieť predstavený v článku cez minuloročnú jeseň, tu.


Pohľad na nové kvetinky. Tie krajné žlté sú staré. Mini črepníky sú tiež novinka. Kúpila som ich vlani v decembri v Da Vinci kreatívnych potrebách. Už som jeden stihla zlomiť deň predtým, keď sa mi nedarilo s fotením.Zamračený


Vajíčka sú rovnaké aké má Midge v košíku, teda nové. A konva pochádza tiež z jednej veľkonočnej dekorácie. Len už si nepamätám z akej, pretože to už bolo pred rokmi.Nerozhodný

























A posledná fotka je bonusová. Je na nej náš Louis, ktorý sa ako prvý tešil, že po týždni vyšlo slniečko a objavil, že na balkóne sa konečne fotí!Úžasný

A ešte moja obľúbená básnička. Keďže na fotení sa zúčastnili zajačikovia, vybrala som básničku aby sa k nim hodila.

Malý zajko v tráve čupí, sleduje ako jar sa budí.

Všetko živé raduje sa, na Veľkú noc hotuje sa.

Privítajme sviatky jari, nech sa všetkým dobre darí.

Veselú Veľkú noc želajú

Mary, firma "Matter" a naše mačky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára