nedeľa 28. júna 2015

Louis a jeho samozvané fototermíny


Po dlhšej pauze mám pre Vás ďalší článok zo života našich mačiek.Usmívající se
Tentokrát bude len kocúr Louis hlavným aktérom tohto celého článku.
Fotky sú zozbierané z dlhšej časovej doby a sú tematické.


Prvá časť fotiek je niekedy zo začiatka jari - marec. Louis sa cez jedno nedeľné popoludnie rozhol, že sa zabalí do balíka s Barbie, ktorú som vtedy predala a balila. Chcel sa proste aj on predať na Bazošovi.S vyplazeným jazykem
Fotky sú fotené v našej kuchyni na stole.







Druhá časť fotiek je tiež dosť podobná situácia. Asi v máji, keď som opäť predala a balila ďalšiu Barbie s doplnkami sa Louis rozhodl, že keď to prvýkrát s tým jeho predajom nevyšlo na Bazošovi, tak to proste musí vyskúšať opäť druhýkrát.S vyplazeným jazykem
Fotky sú opäť urobené v kuchyni, ale na kuchynskom pulte. Prvá je fotená bez blesku, preto je aj rozmazaná.



Tretiu časť fotiek tvorí vlastne len jedna fotka. Stala sa nám taká menšia nehoda, ľavá časť dvierok skrinky, som musela odmontovať dole, pretože sa vytrhli šróby. Dva-tri dni som nemala časť dvierka opraviť a namontovať naspäť a tak náš Louis využil príležitosť a rozhodol sa vybrať si sám, ktorú kávičku si dá!S vyplazeným jazykem
Prosím, upozornenie, všetky taniere útok prežili a vrchné boli poctivo umyté!!!


Štvrtá séria fotiek vznikla niekedy v marci, keď sa mi podarilo predať Barbie Superstar štúdio, ktoré som Vám ukzála v tomto článku.
V článku o hudobnom štúdiu som spomínala, že pri jeho oprave a fotení sme sa s mamou veľmi dobre zabávali, ale nielen my dve, ale aj mačky, najmä Louis. Ten sa rozhodol, že bude DJ a my s mamou sme v tom "troška" pomohli.S vyplazeným jazykem Fotky boli opäť robené na kuchynskom stole.






Piata časť fotiek je úplne najčerstvejšia. Fotila som ich asi pred mesiacom. Louis sa totiž rozhodol, že aj on chce fotiť šperky pre bábiky, ktoré sme dostali od Zmrzlinky - Katky. A takto to nakoniec dopadlo. Ani zavalenie s pozadím ho neodradilo.S vyplazeným jazykem Fotky sú z lódžie.



Šiesta časť fotiek je zase úplne najstaršia. Fotky som fotila niekedy na jar minulého roka, keď sme mali ešte našu starú kuchynskú linku. Louis od svojho detstva ľúbi piť vodu tak, že si namáča pravú prednú labku do vody a potom si labku líže. Je vždy pri tom taký rozkošný.♥♥♥
Takto som ho zvečnila, keď pil z hrnca vodu, ktorá bola pripravená pre ich ryžu. Tento hrniec patrí výlučne mačkám. Proste v ňom sa vždy varí ryža určená pre mačky.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára