utorok 2. júna 2015

Moja prvá a posledná fotka/Barbie


Už asi mesiac sa hrá na Flickri ďalšia hra, ktorá má názov: Prvá a posledná.
V pravidlách hry bolo stanovené, že si máte vybrať nejakú z fotiek bábik, ktorá pochádza z Vašich začiatkov fotenia a nejakú fotku bábik, ktorú ste robili medzi poslednými.Usmívající se

Lenže niektorí zberatelia si túto hru interpretovali, že majú vložiť fotky svojej úplne prvej a úplne poslednej bábiky. Ja som pôvodne chcela robiť túto druhú variantu, pretože som si neprečítala správne zadanie a rýchlo som si pozrela len názov hry. Potom som nechápala, prečo niektorí zberatelia si dávajú fotky svojich bábik, ktoré neboli ich posledné v zbierke.S vyplazeným jazykem Našťastie, Heňa (HXM) ma na tento omyl upozornila. Za čo jej veľmi pekne ďakujem!Mrkající
Keďže koláž mojej prvej a poslednej bábiky som mala už spravenú, tak som sa ju rozhodla dať aspoň sem na blog.Usmívající se


Toto sú fotky mojej prvej Barbie, ktorú som dostala už ako dvojročná od rodinnej známej, ktorá bola vydatá do Švajčiarska. Tieto fotky sú zároveň posledné, na ktorých moju Jasmin uvidíte na blogu, pretože pred mesiacom moju zbierku opustila.



Rovnako ako Jasmin, aj jej Ines opustila moju zbierku spoločne o "sestričkou".
Ines som dostala tiež od tej istej známej zo Švajčiarska, pretože, keď ma ako malú videla, že mám z Jasmin nesmiernu radosť, tak mi nechala aj túto druhú Barbie, ktorú mi mama mala dať pod vianočný stromček.



Fotky oboch sestričiek Style z roku 1994.Usmívající se


A teraz oficiálne prvé fotky môjho tohtoročného narodeninového darčeka. Narodeniny som mala včera, ale nepodarilo sa mi tento článok vydať presne 1.6 ako som pôvodne plánovalaNerozhodný.
Tým darčekom je moja dlho vytúžená Barbie Hervé Léger, moja druhá Gold Label Barbie v zbierke. Vďaka Ivke si ku mne našla cestu, za čo jej veľmi pekne ešte raz ďakujem!Usmívající se


Ľubo a Nikky ju mali možnosť vidieť na našom nitrianskom stretnutí. Na fotkách u Ľuba ste ju už mohli vidieť aj s inými Louboutinkami.


Je proste božská a úžasná, milujem ju.S vyplazeným jazykem


A na záver samozrejme aj fotky, ktoré som spracovala pre oficiálne pravidlá tejto hry. Vybrala som jednu z mojich prvých fotiek. Je z roku 2010 a je na nej moja prvá Barbie na tele Model Muse - Top model Hair Wear, ktorú už rok nemám v mojej zbierke. Ale táto fotka v mojich obľúbených listoch patrí medzi moje obľúbené. Je ešte z čias, keď sme bývali v dome so záhradkou.Smějící se
Druhú fotku som vybrala z jednej poslednej série fotiek, ktoré som posledný mesiac fotila. Mohli ste ju už vidieť v článku s prekĺbenou Stardoll Tessou tu.


A ešte raz obe fotky samostatne.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára