nedeľa 28. júna 2015

Veľkonočné darčeky 2015 od Terky


Okrem Šárky, ktorá mi poslala na tothtoročnú Veľkú noc prekvapenie v podobe darčekov a pohľadnice, ktoré ste mohli vidieť v článku tu, tak som dostala pár prekvapení od kamarátky Terky, medzi blogermi známa ako Lily Fashion. Tak sa poďte pozrieť detailnejšie, čo mi Terka poslala.Usmívající se


Prvým prekvapením bola táto prekrásna pohľadnica v jarnom štýle s nádhernými 3D motýľami. Pohľadnicu robila sama. Je to jej ručná práca.Usmívající se


Druhým darčekom boli dve mini pohľadnice pre moje bábiky. Tá na ľavej strane je veľkonočná a tá na pravej strane je vlastne svadobné oznámenie o príprave svadby jej bábiky Christine, ktorú som jej na Vianoce darovala ja. Keďže od Veľkej noci sa v Terkiných príbehoch urobili menšie zmeny, tak žiadna svadba sa momentálne nebude konať.Nerozhodný


A posledným prekvapením bola vzorka parfúmu od Avona z ich jarnej kolekcie. Veľmi jemná a príjemná vôňa. Veľmi sa mi páči balenie v tvare motýľa.Usmívající se

Milá moja Terka, ešte raz Ti veľmi pekne Ď A K U J E M! Všetky darčeky mi urobili radosť a milo si ma opäť raz prekvapila.Mrkající


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára