nedeľa 28. júna 2015

Veľkonočné pohľadnice 2015


Leto síce už pár dní trvá, ale ja doháňam resty. Takže tu máte fotky mojich veľkonočných pohľadníc, ktoré som vyrábala pre tohtoročnú Veľkú noc. Je ich presne 9.Všetkými pohľadnicami som sa nechala inšpirovať na internete. Kúpila som si pár týždňou pred Veľkou nocou v Lidli kufrík s vyrezávačkami napr. tvare kvetiniek, motýľov a pod., ktoré na pohľadniciach aj uvidíte a ešte som si kúpila aj blok/notes s motívom obrázkov jari a veľkej noci, ktoré sa na pohľadniciach tiež vyskytujú a vďaka, ktorým sa stávajú pohľadnice ešte krajšie.Usmívající se

Táto prvá s piatimi vajíčkami išla môjmu ocinovi. Patrí medzi moje najobľúbenejšie pre tento rok.



Táto druhá patrí medzi tie jednoduchšie, išla k našej rodinnej známej do Dunajskej Stredy.


Tretia išla k našej milej a drahej zberateľke Nikky. V tom čae sme si s Nikou vymieňali balíčky - Ken za nábytok pre bábiky z Ikey. A chcela som ju prekvapiť a urobiť jej radosť, tak som aj jej spravila veľkonočnú pohľadnicu. Zistila som, že sa jej najviac páči motív kríža - kresťanský symbol Veľkej noci, tak som jej spravila hned tri kríže.Smějící se Inak táto pohľadnica bola jedna z najťažších. Plno vystrihovania rôznych kúskov.


A táto je tiež s motívom kríža, v kresťanskom štýle. Išla k maminej kamarátke Terke, ktorá je kresťanka. Táto pohľadnica bola z tejto série úplne najmenšiaUsmívající se.


Zvyšné pohľadnice som fotila pri umelom svetle, krátky čas pred ich podaním na pošte. Vtedy pár dní pred Veľkou nocou sa nenormálne ochladilo, museli sme si s mamou vytiahnuť von opäť zimné bundy a čižmy. Veľmi pršalo a bolo zamračené, preto som musela pohľadnice už len takto ofotiť, keďže chcem mať každú jednu evidovanú.

Táto išla k maminej spolužiačke zo strednej školy, ktorá býva v Bratislave. Pohľadnica je robé asi najviac v modernom štýle.Usmívající se


Nielen na Vianoce, ale aj na Veľkú noc sme si s Terkou (Lily Fashion) vymieňali/dávali darčeky. Pýtala som sa jej, ktorý typ pohľadnice by sa jej páčil. A ona si vybrala zo starých mojich pohľadníc, ktoré som robila predošlé roky, jednu s motívom zajačika. Ja som sa držala tejto témy, ale vybrala som si niečo viac bláznivé a moderné - zajačie "riťe". Tento typ veľkonočnej pohľadnice sa nám s maminou veľmi páči.S vyplazeným jazykem


Táto je druhá najmenšia a zároveň úplne najľahšia. Išla k maminej sesternici.Usmívající se


Táto predposledná sa najviac páči mojej mamine. Delené okienka na mojich pohľadniciach veľmi miluje.S vyplazeným jazykem Pohľadnica išla k našej veľmi vzdialenej rodine do Maďarska - Budapešti. Je to starší manželský pár, majú obaja okolo 80tky, tak sa vždy ešte potešia pravej písomnej forme.Usmívající se


A posledná, viac taká "ženská" veľkonočná pohľadnica. Táto tiež obľúbená u mojej maminy, ale aj u mňa. Jedna z mojich srdcoviek.Usmívající se Išla k rodinnej kamarátke/známej, ktorá mi darovala prvé moje Barbieny,. Teraz už nežije vo Švjačiarsku, je rozvedená a býva už opäť a Slovensku.
Táto pohľadnica je najväčšia z tejto mojej tohtoročnej veľkonočnej série pohľadníc.
Kreslené motívy som sama kreslila.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára