štvrtok 30. júla 2015

International DNTM cycle 1 (súťaž na Flickri) - fotky na konkurz


Už dlhší čas zanedbávam svoj blog a má to dva dôvody. Prihlásila som sa pred dvoma mesiacmi do dvoch súťaží o bábikách na Flickri, kde skoro každý týždeň prispievam s fotkami do danej témy podľa súťažných pokynov.Usmívající se
Prvá súťaž sa volá INTERNATIONAL DOLLS NEXT TOP MODEL cycle 1.
Prvé fotky, ktoré Vám ukážem sú fotky na konkurz - vstupné fotky.
Ako súťažiaciu o najlepšiu medzinárodnú modelku som si vybrala svoju Barbie Basic 2.5 Model No.04 Shaniu, pretože som ju troška zanedbávala, je to prekrásna Barbie s mojou obľúbenou tváričkou Goddess, tak preto voľba padla tentokrát práve na ňu.Usmívající se

V súťažných podmienkach bolo, že s vabranou bábikou sa zúčastním každého kola pokým som v súťaži. A Shania má veľké šťastie, pretože je momentálne už v TOP 5tke! Takže jej prosím držte palce!Usmívající se
Do súťaže sa prihlásilo presne 24 súťažiacich bábik rôznych druhov. Od Barbie, IT, Monster High, Ever After High, My scene po Bratz. Najväčšou konkurenciou pre moju Shaniu boli bábiky IT, ktoré boli v súťaži spočiatku dosť preferované.
Súťaž je pre mňa výzva, prihlásili sa do nej zvučné mená zberateliek, ktoré sú na Flickri dosť známe. Chcela som si vyskúšať, či môžem zvládnuť s nimi súperiť na rovnakej úrovni.
Ale súťaž od začiatku prebiehala chauticky, napr. problémy s presnými termínami kedy dané súťažné kolo skončí, nechávanie v súťaži zberateľov, ktoré nedodali fotky do ďalšieho súťažného kola alebo raz neboli dodané výsledky a pod. Preto začali po každom kole dobrovoľne odstupovať súťažiace, niektoré bez vysvetlenia, iné s divnými vysvetleniami a výhovorkami na "vysoké teploty" a pod., ktoré sa zrazu objavili v lepšej bábikovskej súťaži. Aj vďaka tomu postupne moja Shania postupovala z jedného súťažného kola do druhého. Postupne a stále ukazuje svoje schopnosti, kvalitu a aj kreatívnosť.Usmívající se
Ja som asi po 4 súťažných kolách zistila, že súťaž organizuje len 10 ročný chlapček, ktorý celú súťaž sám hodnotí podľa vlastného vkusuNerozhodný. Aj som tipovala, že súťaž organizuje nejaké dieťa, ale tipovala som ho viac na tínedžera.

Podmienky pre vstupnú fotku boli:
- biele pozadie
- akékoľvek oblečenie, ktoré vyjadruje osobnosť bábiky
+
Opis bábiky/modelky:
- Meno: Shania
- vek: 25
- výška: 1,70 m
- povolanie: návrhárka šperkov
- dôvod prihlásenia sa do súťaže BNTM cycle 1: predovšetkým milujem módu, je to pre mňa veľká výzva, chcela som skúsiť niečo nové

Chcela som vybrať povolanie, ktoré by malo niečo s módou, preto nás s mamou inšpirovali šperky, ktoré mi darovala v marci Katka/Zmrzlinka. Takže náušnice a náhrdelník, ktorý na vstupných fotkách vidíte sú z jej dielne.Úžasný Ďakujem!
Outfit sa skladá:
- šaty od Midge Life in the Dreamhouse
- ružový svetrík od Stardoll Barbie - Pretty n' Love - Style 1
- kabelka je od Style Teresy Melanie
- čižmy sú od Fashionistas Artsy Angely

Fotky som fotila za jedného slnečného májového dňa.







A večer, keď som fotky spracúvala v PC som zistila, že súťažiaca/zberateľka Leslie, ktorá súťažila s jednou Poppy Parker mala vo vstupnom outfite použitú túto istú strapcovú kabelku, keďže ide o tohtoročný módny hit. Ja som na to zabudla a aby sa nepovedalo, že "opakujem", tak som v ten istý večer fotky prefotila za svetla lampy, tak sú horšej kvalite a kabelku som vymenila, je tiež rovnako ako čižmy od Fashionistas Artsy/Angely.
Túto predposlednú fotku som nakoniec uverejnila ako svoju súťažnú/vstupnú fotku Shanie.Usmívající se


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára