nedeľa 5. júla 2015

Zberateľský zraz v Nitre 2. časť


A tu je sľubovaná druhá časť článku o zbeteľskom stretnutí v Nitre. Prvú časť ste mohli vidieť tu.
Takže hor sa na pokračovanie!Smějící se Prvú skupinku, ktorú som fotila bez rozdelenia podľa tvárí je skupina DOTW bábik = Barbieny zo sveta. Na fotke mi chýba Ľubova Northwest Coast Native American Barbie, pretože nemá pôvodný outfit, takže asi preto som na ňu troška zabudla.Rozpačitý

Zľava doprava: Mexico Barbie 2014 (Nikky), Barbie Hawaii 2012 (moja), Barbie India 2012 (moja), Festivals of the World Diwali 2006 (Nikky), Festivals of the World Kwanzaa 2006(Nikky) a Barbie Sumatra - Indonesia 2008 (NIkky). Táto skupinka bola asi jedna z mojich najobľúbenejších.Úžasný
A pár bližších pohľadov na samé krásavice.







Na ďalšej série fotiek DOTW mi zase chýba Nikkyna Barbie Kwanzaa. Ale je tu Ľubova Northwest Coast Native American Barbie, tá čo má riflové šaty.Usmívající se Takže nakoniec všetky DOTW kočky, ktoré boli na zraze sa mi nepodarilo ofotiť.Nerozhodný Opäť pár bližších fotiek.







Napadlo ma, že musím vyfotiť svoju Barbie Indiu s Diwali Barbie, ktorá patrí Nike. Dve Indky sa proste museli stretnúť a veľmi som si ich chcela takto naživo porovnať.Usmívající se Obe majú tváričku Goddess.





Tu je moja ďalšia kombinácia. NIkyne krásky - Mexiko a Sumatra. Obe opäť Goddess tvár.Usmívající se




Vitamin C Barbie som ofotila s Northwest Coast Native American Barbie. Obe sú tiež Goddessky a patria Ĺubovi.Usmívající se




Naše rovnaké Steffie Barbie Basic 2.0 Model No.03. Zľava doprava: Nikkyna, moja a Ľubova. Obaja ma chceli prekvapiť, tak každý vlastnej Steffie obliekol rolák z mojej ručne šitej dielne, ktoré dávnejšie dostali o do mňa.Usmívající se Len moja Charlene sa nejako "vyletnila" a obliekla si šaty od Dream House Midge.S vyplazeným jazykem



A teraz už budú nasledovať len fotky rôznych kombinácií dvoch bábik - párov.
Ďalšie dve Steffie dievčatá. Top Model Summer 2007 (Ľubo) a Barbie Basic Red Collection 1.0 2010 (Nikky).Usmívající se



Ďalšia dvojica sú The Look City Shopper 2013 (Nikky) a Model On Location Milan 2006 (Ľubo). Obe kočky majú tvár Lara.Usmívající se





Ofotila som si spoločne aj obe kočky z kolekcie The Look Red Carpet 2014 z druhej vlny. V modrých šatách je Mackie od Nikky a v limetkových šatách je Louboutinka od Ľuba.Usmívající se Len škoda, mohla som urobiť aj jednu fotku z ich sestričkou Larou The Look City Shopper.Nerozhodný




Model On Location Monte Carlo 2006 a Barbie Tris Divergent 2014. Obe sú Ľubove. Opäť škoda, že som Monte Carlo neofotila aj so sestričkou z rovnakej série - Milan.Nerozhodný
Obe tieto kočky majú tvár Kayla/Lea.




A keďže vďaka Nikky sa táto dvojica spojila na zraze, tak som ani ja nemohla odolať a urobila som im pár zamilovaných fotiek. Divergent Four 2014 je môj (zatiaľ na blogu nebol predstavený) a Divergent Tris 2014 je Ľubova. Four nemá na sebe originál oblečenie, pretože ku mne prišiel nahý. Tris je v originálnom prevedení ako ju Mattel "stvoril".Usmívající se
Spolu tvoria dokonalý párik.S vyplazeným jazykem







A teraz pár fotiek len mojich dvoch bábik - zamilovaného páriku Johnny a Penelópe alebo ak chcete Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides Captain Jack Sparrow a Angelica 2011. Oboch mám oblečených v civilných outfitoch, keďže mi už nestoja na stojanoch medzi inými zberateľskými bábikami. Nedalo mi ich spolu neofotiť ako vyzerali v športových outfitoch na zrazíku, mám ich proste veľmi rada.Usmívající se



Na mojich fotkách ste vôbec nevideli moje tri bábiky Barbie, ktoré boli tiež na zraze, sú to:
- Jennifer Lopez World Tour 2013 speváčku
- James Bond Ken 2002
- Picture Pocket Christie 2001
Keďže všetci traja páni boli na zraze z mojej zbierky, tak som ich preto nefotila. JLo zase preto, že má vlastnú tvár a nejako som ju nepridelila do žiadnej skupinky. A Christie bola so svojou tvárou Asha tiež len jediná zástupkyňa, takže som ju nepridelila do žiadnej skupiny. Škoda, že som neofotila aspoň všetky štyri černošky, ktoré boli na zraze spoločne.

Takže toto je koniec mojich fotiek z nášho prvého nitrianskeho zrazu. Fotila som určite najviac z nás troch najviac.S vyplazeným jazykem

Ľubo a Nikky srdečná vďaka, že sme sa spoločne stretli, osobne sa zoznámii, pokecali si a zažili sme jednu krásnu jarnú sobotu.Mrkající

Ď A K U J E M za krásny deň a za možnosť vidieť toľko prekrásnych a exkluzívnych zberateľských kúskov pohromade!!!Úžasný

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára