sobota 4. júla 2015

Zberateľský zraz v Nitre 1.časť


Takže konečne aj ja Vám prinášam fotky z nášho nitrianskeho zberateľského zrazu.Usmívající se
Prvé "čerstvé" články ste mohli vidieť u Ľuba - 1.časť a 2.časť.
Nedávno svoje fotky zo zrazu zverejnila aj Nikky - jej 1.časť a 2.časť.
Aj ja budem mať tiež 2 články.Smějící se
Tento článok bude obzvlášť dlhý a bude v ňom veľa fotiek a informácií. Pracovala som na ňom až na trikrát. Tak si ho prosím maximálne užite!Mrkající

Stretnutie sa odohralo skoro pred 2 mesiacmi, v polovici mája. Nikky som mala čakať a vyzdvihbúť na našej autobusovej stanici, pozrela som si zle MHD autobus, taký, čo chodí len cez týždeň, našťastie išiel aj druhý, ktorý ma síce neodniesol priamo na autobusovú stanicu, ale musela z centra mesta ísť aj 15 minút chôdzou na nádražie. Chvalabohu prišla som včas, čakala som asi len 5 minút, keď sa objavil medzimestský autobus a v ňom Nikky.Usmívající se Spoznali sme sa rýchlo, vedela som, že Nika má mať pri sebe ružový batoh so svojími vzácnymi kráskami.Usmívající se Zo stanice sme sa peši asi za 15 minút dostali z nádražia do centra Nitry pred obchodné centrum Mlyny. V ňom sme hneď navštívili najväčšie hračkárstvo v Nitre - Dráčik. A keďže tento deň bol asi zberateľský sviatok bábik, v Dráčiku sa po dlhom mojom čakaní konečne objavili nové Fashionistas. Mali sme s Nikky možnosť vidieť všetkých 6 slečien. Okrem toho sme si samozrejme popozerali aj iné Barbie krásky, Monster High bábiky alebo aj Ever After High kočky. Potom sme mali skoro hodinu časť do príchodu Ľuba, keďže bolo príjemné počasie s 24 stupňov Celzia, tak sme sa prechádzali okolo Mlynov a povyprávali sme sa nielen o bábikách. Pred Mlynmi sa za necelú hodinu objavil Ľubo, ktorého sme hneď zobrali do Dráčika a ako iste už viete, kúpil si v ňom jeden suvenír - Fashionistas Kaylosummer, ktorú uvidíte aj na fotkách. Jej predstavovací článok ste už mohli vidieť u Ľuba na blogu tu.
Ľubo sa ma najskôr opýtal, či mi nevadí, že si ju kúpi, keďže vedel, že z tejto dostupnej šestice Fashionistas Barbie sa mi najviac páči. Mne to vôbec neprekážalo, pretože momentálne mám plno nových prírastkov v podobe Stardolliek.Smějící se
Keďže Ľubo aj Nikky boli hladní (mňa doma pred odchodom nakŕmiliS vyplazeným jazykem), tak sme sa nakoniec dostali všetci traja do MC Donaldu, kde sme strávili určite niečo vyše hodinu času. Tam sa obaja najedli, ja som si dala kávu a jeden cheeseburger a vyprávali sme sa opäť nielen o bábikách. Nikky mi priniesla darček k narodeninám, ktorý v MC Donalde podarovala. Rozbalila som si ho až doma a keďže ide o prírastok do môjho zberateľského sveta, na mojom blogu sa isto objaví.Usmívající se
Keď sa v MC Donalde objavil klaun Ronald a mala sa tam konať menšia detská party, tak sme usúdili, že je najvyšší časť odísť.Smějící se
Prešli sme cez našu pešiu zónu až pred fontánu a divadlo Andreja Bagara, kde sme usúdili, že už by bolo konečne načase vybrať svoje vzácne zberateľské kúsky a pofotiť si ich.Usmívající se
Najprv sme chceli fotiť na bočných schodoch divadla, kde svietilo slnko, ale keďže boli dosť špinavé, usúdili sme, že pôjdeme do malého parku vedľa divadla, kde sú aj lavičky.
Tam sme postupne začali rozbaľovať svoje cenné poklady, ja som ich mala dosť prepoctivo zabalenéS vyplazeným jazykem každé 3 kusy v DOTW krabiciach a jedna playline kráska mimo nich.
Keďže Nikky a Ľubo ma hneď rýchlo zahrnuli bábikami, ja som zabudla rozbaliť svoju DOTW Havajčanku Luanu, no našťastie sme na to prišli a aj Luana sa chvalabohu zúčastnila veľkého zberateľského fotenia v Nitre.Usmívající se
Každý z nás mal priniesť 8 bábik, každý si 2 ešte tajne pridal + Ľubo si kúpil Kaylosummer, tak bolo bábik nakoniec 31.S vyplazeným jazykem
Ľubo si želal vidieť môjho Kena Jamesa Bonda (nebol u mňa na blogu ešte prestavený) a DOTW Havajčanku Luanu. Neskôr ešte pridal aj moju Jennifer Lopez speváčku.
Nikky si to ho zapýtala viac. Chcela vidieť najviac Jacka Sparrowa/Johnnyho Deppa a Foura z Divergencie. Neskôr sme sa dojednali aj na Herve Leger, ktorá bola u mňa čerstvým prírastkom k blížiacim sa narodeninám. Ďalej chcela aj Steffie z BB 2.0 a sobotu ráno mi ešte SMSke písala, že nech pribalím svoju DOTW Indku Sharayu.
Ja som ešte pribali dve prekvapenia v podobe Angeliky/Penelópe Cruz, pretože tá by svojho Jacka/Johnnyho sama na stretávku nepustilaS vyplazeným jazykem a špeciálne pre Ľuba moju černošku PIcture Pocket playline Christie s tvárou Asha, ktoré má tak rád.Usmívající se

Ja som si objednala od Ľuba Topmodelku Summer, On Location Milan a Monte Carlo, DOTW Nortwest coast Native American Indiánku, Vitamin C a Joan Jett. Nikky si vypýtala len dvoch - opäť Steffie BB 2.0 a Tris z Divergencie. Plus ako prekvapenie prišla Loubotinka The Look Red Carpet a Holiday Barbie s tvárou Pazette.Usmívající se

Od Nikky som si ja vypýtala vidieť Steffie Red z 1.0, DOTW Sumatru, festivalovú DOTW Diwali a Kwanzu, BB 3.0 plavkovú Louboutinku a DOTW Mexiko 2014. Nika ešte priniesla aj Mackie The Look Red Carpet v modrých šatách, The Look City Shopper Laru a jednu Fashion Fever Teresku s extravagantným outfitom.Usmívající se

A teraz konečne prejdeme k samotným mojím fotkám.S vyplazeným jazykem


V tomto článku budú len fotky bábik Barbie podľa samotných tvárí.
Prvá skupinka a ako vidíte najpočetnejšia je Goddess. Ja v tejto skupinke mám len 1 Goddess a je ňou DOTW India v žltom sárí - Sharay.
Väčšinu bábik (okrem svojich) som sa snažila pofotiť aj samostatne. Dve som zabudla. Jednou z nich je aj Vitamin C. Takže bude len na fotkách so sestričkami Goddess.Usmívající se
Vitamin C (nepatrí do zberateľskej kategórie, je to playline Barbie) sa mi pred pár rokmi nepáčila najmä kvôli farbe jej vlasov. Neskôr som na ňu začala meniť názor, preto som ju chcela vidieť aj naživo. Je krásna, pre mňa určite netradičná Goddesska, ale nie je to úplne moja predstava "pravej" ľúbivej Goddess.Usmívající se






Nortwest coast Native American nesklamala, má proste dokonalú maľbu tváre. Škoda len jej tela, na modernejšom by bola ešte dokonalejšia bohyňa.Usmívající se Na nej Mattel krásne zachytil tvár pravej Severoamerickej Indiánky.


A teraz jedna z mojich najobľúbenejších krások zo stretnutia. Proste božská, inak Barbie Diwali neviem opísať. Dokonalá od hlavy až po päty.Usmívající se Klenot medzi zberateľskými Barbienami od Mattela. Určite patrí do top 5tky Barbie s tvárou Goddess. Šaty, doplnky a úžasné fakt dlhé vlásky. Raz by som ju túžila mať vo svojej zbierke DOTW Barbien. Ju som si poriadne vyfotila.Úžasný Takže fotky samotnej Rinku.








DOTW Mexiko 2014 tiež nesklamala. Je to taká menej "typická" Goddesska, ale veľmi pekná. Taká milá a sympatická kráska.Usmívající se Jej klobúk zostal v batohu u Niky, keď sa našiel, tak som už nerobila nové fotky. Tu je pár fotiek Marquerite.





A ďalším pokladom medzi Barbienami u Niky je DOTW Sumatra. Táto bohyňa tiež nesklamala, patrí medzi tie top krásky s tvárou Goddess. Má prekrásne aj celé oblečenie, obzvlášť korunu vo vlasoch. Milujem jej oči.S vyplazeným jazykem Má tiež rovnako ako Diwali nádherné dlhé vlásky. A tiež som aj Ume spravila viacej fotiek.Usmívající se







Druhá početná skupinka bola Steffie. Keďže BB 2.0 sme si priniesli každý svoju, tak tie som samostane nefotila, ale budú mať v druhom článku ešte vlastné fotky. Túto retro tváričku mám strašne rada v akejkoveľvek podobe, preto som si od NIky dala priniesť ukázať jednu z Basic, ktoré som ešte na vlastné oči nevidela.




Takže pár fotiek BB 1.0 Red Steffie Julie. Je to krásna hnedovláska s pekným účesom.Usmívající se




A táto Steffie patrí medzi moje top obľúbené nosteľky tejto tváre. Top Modelka, ja ju proste zbožňujem, vôbec ma nesklamala. Prekrásna hrdzavovláska s úžasnými zelenými očami. Páčia sa mi aj jej originál náušničkyUsmívající se.




Ďalšia početnejšia skupinka, tvár Kayla/Lea aj vďaka Ľubovému suveníru Kaylosummer.Usmívající se Tú som samostatne nefotila. Mojou kočkou v tejto skupine je DOTW Hawaii Luana (tá v lykovej sukni).





Božská Kayla Monte Carlo. Patrí medzi tie prvé zberateľské Barbie, s ktorými som sa cez internet spoznála. Tiež nesklamala, jej krásne dlhé vlásky a pohľad sú dokonalé. Proste luxusný zberateľský kúsokUsmívající se. Raz ju chcem privítať do svojej zbierky, ale aj s originál výbavou.
Taktiež som mohla obdivovať kreatívnu tvorbu - háčkované šaty od našej Hanneton. Veľmi sa mi páčili najmä kvôli tomu, že sa jedná o tenké háčkovanie, ktoré na tele Model Muse dokonale sedí.Úžasný





A ideme na jedno z mojich veľkých prekvapení. Divergent Tris, tak táto Kayla ma veľmi zasiahla. Nemyslela som si, že sa mi, tak zapáči. Jej oči, blond vlasy a milý úsmev ma dostali.Smějící se Ale aj tetovanie je bombovéS vyplazeným jazykem. Určite by som ju chcela mať vo svojej zbierke a jej kĺbové telíčko je veľkým plusom. Uvidíte ju ešte v druhom pokračovaní článku.




Štvrtú skupinku tvoria zástupkyne tváre Lara. Moja je Angelica/Penelópe z Pirátov z Karibiku a sa z týchto kočiek zdá byť najvyššia, síce má kĺbové telíčko, ale nie je to tak. Dala som jej nízke čižmy, ktoré si nevedela poriadne obuť.S vyplazeným jazykem





Z jedným prekvapením od NIky bola práve táto Lara The Look City Shopper. Je veľmi milá, sympatická a pekná. Má krásne reálne riasy, proste ma tiež milo prekvapila.Usmívající se A jej oblečnie je presne moja šálka kávy. Rolákové šaty nemajú žiadnu chybu.Smějící se Fotky Henriett.




Ďalšia kráska, ale tentokrát čokoládová, ktorú som z Ľubových kočiek chcela vidieť. Opäť z kolekcie On Location modelike. Je úžasná, tie jej modré očné tiene v kombinácii s tmavou pleťou, proste wau. Je to proste top zberateľský kúsok. Páčia sa mi aj jej originál náušničky. Určite by som ju raz chcela mať vo svojej zbierke aj s jej originál výbavou.Usmívající se




Piatu skupinku tvoria opäť tri dámy, konkrétne zástupkyne tváre Louboutin. Ja som si od Niky dala priniesť ukázať BB 3.0 plavkovú a Ľubo priniesol zase The Look Red Carpet. Tú som bohužiaľ zabudla samostane ofotiť. Bola som rada, že ju vidím, pretože som nad ňou uvažovala pred Vianocami, že by bolo fajn mať ďalšiu Louboutinku v zbierke. Ale keďže táto polovica Red Carpet k nám neprišla, tak sa to nestalo. Je to krásna hrdzavovláskaUsmívající se, ale nezaujala ma natoľko, že by som ju zháňala na E-bay. Som rada, že jej šaty ma nesklamali, majú proste farbu limetky ako som si od jej promo fotiek myslela.S vyplazeným jazykem








A teraz už len kočky, ktoré sa nie sú moje a vyskytla sa táto tvárička na zraze len raz. Prvou je tvár Nová Nichelle 2004 a je to Barbie podľa speváčky Joan Jett. Celá kolekcia Ladies of the 80s sa nám s mamou veľmi páči a radi by sme predovšetkým Joan uvitali. Proste táto tvárička sa mi páči čím ďalej, tým viacej.S vyplazeným jazykem Táto je druhá Barbie po Tris, čo ma veľmi pozitívne prekvapila. Pravá rockera, tiež som jej spravila viac fotiek.Usmívající se







Niky priniesla ako prekvapenie aj Barbie The Look Red Carpet, z rovnakej série ako je Ľubova Louboutinka. Takže sme mali zástupkyňu tváre Mackie. Je sympatická, milá, pekná blond Mackie, najviac ma nej zaujali modré očká s bočným pohľadom.Usmívající se Tento typ Model Muse tela som v ruke držala po prvýkrát, takže som si pokukala detailnejšie aj rozdelenie prstov na jej rukách. Šaty majú ozaj krásnu modrú farbu.





Tretím mojím prekvapením bola táto černošká krásavica, ktorú Ľubo priniesol ako prekvapenie a veľmi dobre urobil. Je úžasná, som veľmi nadšená z tváre Pazette. Je to Holiday Barbie AA 2013. Ľubo ju veľmi pekne obliekol, outfit jej ladí s líčením. V civile vyzerá krajšie ako vo vianočných strieborných šatách. Túto zástupkyňu by som kľudne ubytovala raz u seba, tak som nadšená.Usmívající se





Moja obľúbená černošká tvár Mbili sa na zraze vyskytla len raz, ale myslím si, že v jednej z najdokonalejších zástupkýň tejto tváre. Je v ňou festivalová DOTW Barbie Kwanzaa. Poprosila som Niky aby ju priniesla. Je z rovnakej kolekcie ako Diwali, ďalší klenot medzi zberateľskými Barbie. Nádherné a dlhé kučeravé vlasy, bočný pohľad a materské znamienko/peha nad perami. Nádherné oblečenie a šperky. Proste wau!Usmívající se Tiež by som ju raz uvítala v mojej zbierke DOTW bábik. Fotky samotnej Sunnivy, je ich tiež viacej, proste som nemohla odolať.S vyplazeným jazykem







A poslednou zástupkyňou je tvár Teresa 1990, ktorá na zraz prišla vďaka Nike ako tajné prekvapenie. A som veľmi šťastná a vďačná Nike, že práve aj táto tvárička sa na zraze objavila.Usmívající se Je to playline Barbie - Fashion Fever tubová Tereska z vlny B v Tokyo štýle. A práve jej extravagantný účes a outfit sa mi na nej strašne páčili. Teresu tvár mám veľmi rada už z môjho detstva, preto aj táto kočka na mňa pôsobí milo, príjemne a sympaticky. Vidieť to aj z viacerých fotiek, ktoré som Yumi spravila.Usmívající se





Koniec 1. časti.Úžasný

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára