nedeľa 30. augusta 2015

Zhrnutie International DNTM cycle 1 - súťaži na Flickri



Mám tu pre Vás jedno prekvapenie v podobe ankety. Som zvedavá, ktorá z 9 tém sa Vám najviac páčila zo súťažeINTERNATIONAL DOLLS NEXT TOP MODEL cycle 1 na Flickri, v ktorej som od polovice mája do polovice augusta súťažila.Usmívající se


Ja v tom mám jasno. Keďže ja viem koľko mi daná téma trvala "vyrobiť" a nafotiť, tak Vám poviem moju top trojku. Pre mňa jednoznačne najlepšia bola téma 4.kola súťaže Bridal Buyer Magazine - svadobný časopis. Po prvé v organizovaní Barbie svadieb mám už veľkú prax a mám aj plno rekvizít pre zobrazenie tejo témy. Po druhé fotky patrila medzi tie realistickejšie, po tretie Shanii úloha nevesty sadla dokonale až rozprávkovo a po štvrté mala som možnosť vytvoriť si vlastný virtuálny časopis.Usmívající se
Na druhú priečku dávam 5.kolo súťaže Animal print dizajn - Dizajnová zvieracia potlač/látka, pretože mame sa z kusu látky podarili vytvoriť fantastické šaty a plus sama vymyslela aj prostredie džungle, vytvorili sme takú menšiu diorámu a zo Shanii sa stala dokonalá "Amazonka".S vyplazeným jazykem
A na poslednú tretiu priečku dávam 1.kolo súťaže Me, myself and I - Ja a niečo o sebe.
V tejto téme bola síce zobrazená celá jedna naša dioráma - parížska spáňa, ale keďže pre túto tému sme ju nevyrábali, nám je izba už troška opozeraná a pri tejto téme som sa s fotením až veľmi nenatrápila, tak preto dávam toto súťažné kolo až na tretiu priečku.Úžasný

Krásne hlasovanie! A tešte sa na postupné spracovanie ďalšej súťaže na Flickri, ktorá ešte stále trvá.Mrkající
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára