pondelok 4. januára 2016

Vianočné venčeky


S týmto článkom troška meškám, plánovala som ho ešte vydať v starom roku. Nevadí, väčšina z Vás pravidelných návštevníkov môjho blogu ste pár fotiek už mohli vidieť buď v Barbie skupine na Facebooku alebo na Flickri.
Tieto fotky sú voľným pokračovaním fotiek z Vianoc 2014. Ja ich nazývam fotky z vianočnej dielničky.Usmívající se

Na Vianoce 2014 ste mohli vidieť sériu vianočných svietnikov s Midge a vianočné mini stromčeky s Karou.
A tieto Vianoce 2015 som zobrala svoj novší prírastok - Barbie Divergent Tris, ktorá Vám predvedie vianočné venčeky, ktoré som robila ako vianočné darčeky pre kamarátky/zberateľky a tri väčšie, ktoré robila pred rokmi mami do nášho vianočného obchodíka Christmas Dream Shop pre bábiky.Usmívající se Decembrové počasie vôbec nebolo trikrát vhodné na moje exteriérové fotenie na balkóne. Raz som zachytila troška slniečka, len na krátky čas, z toho mám tú prvú ústrednú fotku. Iné sa mi na balkóne nepodarili. Vtedy som použila drevené poličkové steny z provensálskej izby, ktoré som použila i pri vianočnej dielničke z roku 2014. Len pred 3 mesiacmi som ich prefarbila na bielo, aby lepšie ladili v štýle Provensálsko.
O týždeň som kúpila dve väčšie poličkové steny v jednom čínskom obchode, ktoré sú väčšie a vyššie tak som sa ich rozhodla zameniť pri tomto fotení. Len počasie mi vôbec neprialo. Skoro celý december bol bez slnečného počasia a stále bola hmla. Preto som musela fotiť v interiéri a s bleskom. Na niektorých fotkách mala Tris "svetielkujúce" oči, tak som ich plno musela zahodiť do koša.Nerozhodný
Tieto Vianoce dostali venčeky: Blanka (bianka78.blog.cz), Ivka (babakat.blog.cz), Katka (zmrzlinka80.blog.cz), Terka (lilyfashion.blog.cz), tieto môžete vidieť všetky na fotkách, to sú tie v najmenších rozmeroch, len ja si už presne nepamätám, komu som ktorý dala.
Ďalej dostali venčeky aj Hanneton (barbie-hanneton.blog.cz), ale ten som neofotila, pretože som ho robila ešte v polovici novembra. Venčeky pre Ľuba (lubino89.blog.cz) a Šárku som taktiež neofotila, pretože boli ešte v menšom rozmere a slúžili najskôr ako dekorácia na vianočnom balení ich darčekov, pretože sa hodil k vianočnému baliacemu papieru s motívom vianočných vencov a stromčekov.Usmívající se

Venčeky som robila z umelej čečiny z umelého malého stromčeka. Čečinu som vytvarovala do kruhového tvaru a ozdobila rôznymi vianočnými alebo jednofarebnými stužkami, korálkami červenej alebo zlatej farbe, ktoré som ostrihala z rôznych vianočných girlánd a so zlatými zvončekmi či rolničkami. Tieto všetky komponenty som buď nalepila tavnou pištoľou alebo pridrôtovala a nakoniec urobila s drôtom aj háčik na zavesenie.Usmívající se
Asi tri v strednej veľkosti som si urobila ešte do obchodu Christmas Dream.

Ostatné vianočné dekorácie, ktoré sa nachádzajú v poličkách pochádzajú z nášho vianočného obchodu Christmas Dream Shop spomínaného vyššie.
Tris má na sebe sukňu od mojej ex Barbie Sielo (Barbie Collage Style 2004),
Santa Claus čiapku z dekorácií z obchoda Kik a
čierne čižmy od Barbie Style Raquelle z druhej vlny z roku 2014.

Tu je pohľad na všetky venčeky samostatne bez Tris.Úžasný










Tento pôjde do môjho obchodíka.



Tento druhý tiež skončil v mojom obchodíku pre bábiky.Usmívající se



A do tretice som si urobila aj jeden v škandinávskom štýle, kde som použila namiesto stužiek voskové nite v bielej a červenej farbe, ktoré som vzájomne preplietla.Usmívající se


A tieto posledné tri najväčšie robila v minulosti firma "Matter".Usmívající se
Tento zlatý stromček pochádza z jednej starej vianočnej sladkosti, ktorú som dostala ešte ako malá zo Švajčiarska.Úžasný


Mama pri tvorení použila rôzne iné ozdoby, napr. vianočnú umelú kvetinu, rôzne bobule či mini červenú reťaz a iné suché ozdoby.Usmívající se


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára