nedeľa 3. januára 2016

Happy New Year 2016!


Pred rokom, na Silvestra 2014 som nestihla nič PF nafotiť a zrealizovať, preto som sa rozhodla, že to musím o rok napraviť. Predstava PF bola dosť jednoduchá a rýchla, opäť prvotný nápad vyšiel z mamininej hlavy, ja som ho už ďalej zrealizovala a dotiahla do úspešného konca.Usmívající se

Pre PF fotky som vybrala interiér z prvého Barbie domu Sunshine House. Je to honosná obývačka s jedálňou. Len jedálenský set s celou výbavou a iná časť zariadeného nábytku mi pri tomto fotení bola zbytočná. Využila som iba dve stoličky z jedálenského setu od bábiky Sindy Pedigree, Fashion Fever Barbie šatníkovú skriňu, ktorú ja využívam ako vitrínu a kozub s malým stolíkom a s lampou od bábiky Gloria. Vianočnú girlandu a veniec na stene vyrábala pred pár rokmi moja mamina. Dve sošky anjelikov som kúpila pred 3 rokmi v Kiku za 1€. Hodiny, stolík a lampa patria k pôvodnému setu kozubu Gloria. Lampa mala pôvodne ružový kryt, mama ju prerobila látkou na bordovo.
Ružová miniatúrna keramika, ktorá je vo vitrínke a na vrchu kozuba, tak to sú moje vianočné darčeky od Terky (Lily Fashion). Tie ešte uvidíte v samostatnom článku. Veľmi pekne jej ešte raz ĎAKUJEM!Usmívající se
Prvým impulzom ako obliecť Barbie na oslavu nového roka bol môj nový overal s doplnkami od Barbie The Look Red Carpet Aphrodité (blond vlasy s ofinkou), ktorá je jeden z mojich vianočných darčekov. Taktiež šperky, ktoré majú obe krásky na sebe je môj predvianočný darček od Katky (zmrzlinky) za čo aj jej srdečne ĎAKUJEM!
Aby som sa neopakovala, pretože na PF 2014 som ako aktérov použila párik tak, aby bola zmena, mama navrhla nech použijem dva zamilované páriky. Najmä preto, že od začiatku posledného roka mi do šatníku Kenov pribudli konečne normálne súpravy oblekov, ktoré sú dostatočne dlhé a na postavách Kenov vynikajúco sedia.
Barbie blondínka má na sebe šaty od Barbie Stardoll Space blondínky, pôvodne som jej chcela navliecť šaty od Barbie Basic 1.5 Steffie, s tými by lepšie ladila s partnerom, ale Model Muse telo je chudšie ako Fashionistas, preto sa do nich jednoducho nezmestila.Zamračený
Ken v modrom obleku je Ken James Bond z roku 2002.
Ken v čierno bodkovom obleku je Ken Divergent Four z roku 2014.
Barbie v modrom overale je Barbie James Bond Octopussy z roku 2010.
Barbie v strieborno-čiernych šatách je Barbie James Bond Dr. No Honey Rider z roku 2009. Tá s hodou okolností ešte na svojom pôvodnom tele priala PF 2014 na mojom blogu. Ale keďže Barbie Octopussy a Honey Rider majú rovnakú tvár Daria, tak som sa ju opäť rozhodla využiť aj do tohto PF fotenia.Usmívající se

Fotenie som robila až cez silvestrovskú noc, fotky a priania som vtedy stihla dať len na Facebook a Flickr, takže s blogom troška meškám.Nerozhodný
Jediný a nečakaný problém nastal, že už počas fotenia som zistila, že sa v tejto dioráme opäť odlepuje tmavomodrá tapeta a robí rôzne faldy.Zamračený Samozrejme nič som vtedy nemohla robiť, snažili sme sa s mami vybrať fotky, kde je táto "závada" najmenej vidno, niektoré fotky som musela aj orezať, pretože fakt to bol nečakaný a ničivý problém. Túto samolepiacu tapetu sme totiž u žiadneho Číňana nekupovali, bola kupovaná v normálnom obchodíku s tapetami. Počas tých vlaňajších vysokých horúčav sa začala odlepovať a odpadávať, mama ju už raz lepila, musí pritom vybrať celé steny, uvidíme, budeme ju musieť opäť raz nalepiť.Nerozhodný

A teraz si už užite fotky bez môjho kecania.S vyplazeným jazykem






















Do nového roku Vám prajeme 12 mesiacov bez nemoci,
53 týždňov šťastia,
365 dní bez starostí,
8 760 hodín lásky,
525 600 minút pohody
a 31 536 000 sekúnd jedinečných okamžikov.

Barbie jej svet u Mary,
firma "Matter"
a naša štvornohá ZOO mačiek.Úžasný

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára