sobota 9. apríla 2022

Spring 2022 🌸🐦🐰



Dlhší čas som tu na blogu nebola, ale neznamená to, že by som vo svete bábik nebola aktívna, to nie je pravda, stále mám nesmierne množstvo nápadov na fotenie a tvorbu vo svojej hlave.

Najviac som však už asi aktívna na Instagrame, ktorý ma už najviac posledné dva roky baví.
Práve kvôli nemu vznikli i tieto jarné fotky.🌷🌼🌸
Ako som už viackrát spomínala, poľská zberateľka Izabela @bella_belladoll, už dva roky organizuje každý pondelok nejakú tému na fotenie, ktorú vždy oznámi v piatok pred víkendom, aby si ju zberatelia bábik mohli pripraviť a každý pondelok uverejniť. 
Táto hra má hashtag #monday4dolls.
Koncom marca, keď oficiálne prišiel k nám jarný čas, tak dala jednoduchú tému "Jar".
Zima bola dlhá, nekonečná a priam depresívna, bola som šťastná, že môžem niečo farebné a svieže nafotiť.🌼🌷💗
Rozdelila som si oblečenie a vytvorila outfity na štyri fotenia, aby som vedela, ktoré použijem na blížiacu sa Veľkú noc, toto jarné fotenie a ešte dve iné, jedno z nich plánujem uverejniť ešte pred samotnou Veľkou nocou.😎

Chcela som pre túto instagramovú hru nejaké dvojičkovské fotenie. Pôvodne som rozmýšľala, že využijem kvetinové ružové sako od playline Barbie z kolekcie Style, u nás nazvanej Módne ikony, keďže kvôli ich kĺbovým telám som si ich niektoré kúpila aj 2x. Z tohto dôvodu mám kvetinové saká dve.
Lenže som ich nejako nevedela dokombinovať, aby spoločne ladili, okrem samotných sák. Nešlo mi to úplne podľa predstáv, nechcela som použiť outfity celé ako boli v originálnom stave (aj tak jednu pôvodnú sukňu už z týchto outfitov nemám), preto som sa rozhodla saká nakoniec nevyužiť.😕
Mami mi poradila použiť tunikové šaty a sukňu z pastelovej károvanej látky, ktoré som šila pred štyrmi rokmi pre veľkonočné fotenie 2018.🐇
Rozmýšľam, či som ich odvtedy vôbec raz použila, asi ani nie...
Bolo konečne na čase. Vtedy som sukni dala ako top obyčajné biele tielko od bábiky Liv a naň krátky bledoružovú svetrík, ktorý bol súčasťou šiat od Barbie Fashion Fever Teresy.
Pri tomto fotení som použila moje obľúbené bledoružové tričko s bielymi zajacmi, ktoré som už aj trikrát použila na veľkonočné fotenie. Pochádza z fashion packu Life in the Dreamhouse Midge.

Dievčatá som vyberala podľa toho, ktorým pastelové farby najviac pristanú. Chcela som jednu blondínku a keďže Cynthiu menej často fotím, ani pri poslednom adventnom kalendári vôbec nič nefotila, musela som tento nedostatok napraviť. Bola mojím darčekom k 25.narodeninám.😍
Cynthia je pôvodne Barbie podľa Disneyho filmu Cinderella, kde zobrazuje samotnú Popolušku.

Do páru som jej vybrala Jacqueline, vo svete zberateľov bábik Barbie známu ako "Karlička" podľa jej tváre Karl. Je to zberateľská Barbie z kolekcie The Look Sweet Tea.
Najprv som si myslela, že práve jej by sa sukňa so zajačím topom viac hodila.
Nakoniec jej viac sadli tieto pastelové šaty ako ružové tričko.
Tak si outfity dievčatá vzájomne vymenili.😀

Chcela som ich jarné outfity ešte s niečím ozvláštniť, moja mami mi poradila klobúky.
Oba klobúky sú z mojej starej tvorby.
Rovnako ako ich  náramky alebo náušnice tvare veľkej guli.
Druhé náušnice na Jacqueline sú od kamošky Katky (uzmrzlinky.blogspot.com).
Topánky majú obe dievčatá od Mattela. Tie ružové s brmbolcami patria priamo do sady k tomuto tričku so zajacmi.🐰

Koncom minulého roka som si v obchode Kik kúpila drevené bezfarebné písmená.
Vedela som, že ich špeciálne zameriam len na tvorbu na bábiky.
Pre vianočné účely sme s mami spravili vianočné menšie ako nápisy na paličke.
Začiatkom tohto roka som bola dosť inšpirovaná a vytvorila som skoro pre každé ročné obdobie (zatiaľ okrem leta) ďalšie. A tak vznikol nápis "hello SPRING"(ahoj jar).🌷
Hello som napísala ručne a pridala som dreveného vtáčika v bielej farby, ktorý mi prišiel balíčku od kamarátky Vlaďky z Prahy, ktorá ma ešte prekvapila dodatočne s vianočným darčekom.
V balíčku mi poslala plno kreatívnych vecí, ktoré postupne využijem vo svete bábik.😊

Košík s jarnými kvetmi, ktoré Jacqueline drží v ruke, ten pochádza z jej vianočnej ozdoby a fotila som ho napr. už v jednom jesennom fotení "Na hríboch", lebo v ňom boli uložené hríby.
Pastelové kvety sme kupovali na jar 2020 v obchode Pepco. Tento rok ich opäť majú, len pridali k štyrom pastelovým farbám ešte tyrkysovo-mentolovú.
Vlajočka s nápisom Spring, ktorú drží v rukách zase Cynthia, tak tú som vyrábala už pred 10 rokmi do nášho veľkonočného obchodíky Happy Easter pre naše bábiky.🐇

A pár slov ešte k novej parkovej dioráme. Koncom vlaňajšieho leta som prešla veľa mini zahrádiek, ktoré si pred niektorými činžiakmi aktívni majitelia robia, najmä tí staršieho veku, na dôchodku.
Prešla som v našej lokalite veľmi veľa, chcela som totiž konečne i ja si urobiť nejaké pekné fotky s bábikami v exteriéri. Mala som pripravený jeden outfit na jednej bábike, našla som si jednu záhradku, kde som položila svoju mini lavičku s bábikou, cvakla pár fotiek. Len pri pozeraní a upravovaní fotiek v pc, som s výsledkom vôbec nebola spokojná.😅
Moju mami moje mrnčanie o divokých a gýčových záhradkách, ktoré sú na našom sídlisku, už vôbec nebavilo, preto sa nasrala a rozhodla sa mi urobiť vlastnú "exteriérovú" diorámu.
Vytvorila po mojom "zimnom" vzore s brezami, svoju jarno-letnú verziu parčíka.
Pomáhala som jej len pri tvorbe mozaikového chodníka.😇
Pôvodne na stromoch boli zelené listy z obyčajného papiera. Nepôsobili veľmi realisticky a mami potrebovala projekt využiť ešte koncom vlaňajšieho roka pre účely svojho vlastného fotenia pre svoj Instagram a Facebook, potrebovala zimnú scénu, tak tie listy všetky strhla.

Keďže fotím zatiaľ len jar, použila malé kvetinky z umelých kvetín, ktoré nám ostali z čias rodinného kvetinárstva. Provizórne ich pripevnila na konáre s tým, že keď bude letný čas, vymeníme ich za niečo iné... Zatiaľ ešte nevieme presne za čo, ale určite na to prídeme.😎

A hnedý plot z lekárskych paličiek som si pred 7 rokmi robila ja, použila som ho len párkrát, potom sa mi zdal už nepoužiteľný, ale mami ho využila a nalepila do tohto parku, tak má i on konečne svoje miesto.😊
Okrem nazbieraných konárov, ktoré mami do parku nalepila, využila i mach, ktorým polepila mozaikovú cestu a miesta okolo plota.
Ako podklad slúži ružová zateplovacia pena, ktorú mami natrela tmavohnedou akrylovou farbou.

Tyrkysová ohrada s konármi a kameňmi, tú mami vyrábala už pred pár rokmi.
Nápis Spring bolo potrebné niekde aj oprieť, aby nepôsobil divne, ale aspoň trocha ako parková dekorácia na fotenie.😁

Drevená vtáčia búdka🐦, ktorá je zavesená v parku na strome,bola na jednej našej dlhoročnej veľkonočnej dekorácii, ktorá sa už dávno rozpadla, ale búdka ostala a tak ju úspešne už pár rokov využívajú naše bábiky.

















14 komentárov:

  1. Krásné focení, čiší z něj jarní nálada. Triko se zajíci je krásně už i velikonoční.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Hanneton💗, áno je dosť v duchu Veľkej noci, ale Mattel ho myslel pre charakter Midge z Domu snov a nie na Veľkú noc. Ja ho vždy vsak tiež rada využijem v období jari.🌷🙂

      Odstrániť
  2. Krásne jarné fotky :-) Som rada, že si po rokoch oprášila oblečenie z tejto veselej károvanej látky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, predstav si, že pôvodná košeľa nebola vôbec lacná značka😅, len ja som sa k nej dostala vo vyradených oblečeniach v byvalej robote. Odtiaľ mám kopec zásob na tvorbu pre bábiky.😆

      Odstrániť
  3. Moc moc se mi tvoje focení líbí. Holkám to sluší, krásné oblečení. Ale nejvíce se mi asi líbí ta ptačí budka. Ta je parádní.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Verka💕, práve vtáčiu búdku som nevyrábala.😀

      Odstrániť
  4. Tedy doufám, že se maminka neurazí, ale fakt jsem se nasmála, jak upravila zimu na jaro a jak se mírně řečeno vytočila. Ale je fakt, že já to taky tak někdy mám, když to není dle mých představ, takže pro to mám velké pochopení ;-) Holky jsou krásně jarně oblečení, ty kvítka v košíku taky evokují to aktuální roční období, tak snad už konečně ty teplejší dny chvíli vydrží, už mě ta zima fakt nebaví :-x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lenka, ona sa isto neurazí.😀 Toto je nový park a projekt. Zimný má iný tvar a nedal by sa meniť.😅
      Ja by som rada fotila v nejakej krásnej záhrade, napr. aj u Teba. Taký typ sa mi na exteriérové fotky páči.😊😀😉

      Odstrániť
  5. Super :-) .Ta Karlička je vyloženě rozkošná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška, áno je, pre mňa najkrajšia Karla vôbec.💖🙂

      Odstrániť
  6. Tak každý zimní park se někdy musí probudit do jara :-) a to jaro z toho dýchá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Peťka💕, och áno, len tento park je nový a má iný tvar.😀

      Odstrániť