nedeľa 27. marca 2016

Happy Easter 2016!


Ani sme sa nenazdali, ubehlo to rýchlo, ledva sme mali Vianoce a je tu opäť Veľká noc.Usmívající se
Veľkonočné fotenie som si nemohla nechať ujsť ani tento rok. V hlave som mala nápad auž dlhšie ako vytvoriť túto scénu. Podarilo sa mi kúpiť úžasný set z kolekcie Dream House pre postavu Midge. Tento setík je vyrobený v takom dosť veľkonočnom štýle.


Naposledy som sa s ním v Dráčiku stretla asi pred rokom. Potom som viac naň nemala šťastie a minulý týždeň sa mi ho pošťastilo nájsť, tak som neodolala a kúpila ho.Smějící se
Dostala som nápad ako vytvoriť zajačie uši ešte skôr ako som zohnala toto oblečko a ani neviem, ako nakoniec do seba zapadli a vytvorila som zajačí outfit.
Za modelku som si tentokrát vybrala Divergent Tris, ktorej pastelové farby neskutočne pristanú.
Na scénu som použila dekoračnú umelú trávu z Kiku, dekoračný napichovací drevený plot Kiku, ktorý sa skladá z dvoch častí (druhú som si dokúpila nedávno), jeden mi nestačil, ďalej drevené malé ruské vajíčky, ktoré som Vám predstavovala minulý Veľkú noc tu, papierové krabičky, drevená zelená ohrada (z veľkonočnej dekorácie, kde pôvodne "rástli" drevené tulipány), košík so sliepkou a s kuriatkami (pôvodne pochádzajú z veľkonočných dekorácií), tak tie som si požičala z môjho obchodíka Happy Easter shop, kvetináče s kvetmi majú bábiky v zásobách, žltá konva slúži pôvodne ako guma a hojdačku som už pred dvoma rokmi vyrábala sama.Usmívající se
Dvaja zajačikovia Benny a Bunny sú od firmy Schleich a detailnejšie si ich môžete pozrieť tu.

Škoda troška počasia, len na prvých dvoch fotkách mi troška vykuklo slniečko, ostatné sú bez neho.Zamračený Pri fotení mi vôbec neprišlo, že je jar. Úplne som celá vymrzla na balkóne pri fotení tejto scény. Nevadí, má sa už konečne cez budúci týždeň otepliť, tak sa už neskutočne teším.Usmívající se

A teraz si už užite fotky Tris ako veľkonočného zajačika.S vyplazeným jazykem





















Malý zajko v tráve čupí, sleduje jak jar sa budí, všetko živé raduje sa, na Veľkú noc hotuje sa. Privítajme sviatky jari, nech sa všetkým dobre darí.

Veselú Veľkú noc želá
Mary, firma "Matter" a naše mačky
Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára