streda 2. marca 2016

Dolls in Black


Tento článok bude opäť venovaný Flickr hre: Dolls in Black (Bábiky v čiernom), ktorá sa hrala ešte v novebri vlaňajšieho roka. O tejto hre som mala dosť jasnú a rýchlu predstavu. Ako modelku som si vybrala černošku z rady Babyphat S.I.S Marisu, ktorú som dhlšie nefotila a mám ju veľmi rada.Usmívající se


Interiéri/scénu som vybrala veľmi rýchlo. Opäť padla voľba na Jonathan Adler obývačku v zebrovom štýle. Dnes, ako ste už mohli vidieť vo valentískom príbehu prešla menšou prestavbou a pridaním bielej poličkovej steny. Na týchto fotkách chýbajú dve zebrové kreslá a konferečný stolík, ktoré vyrábala firma "Matter", pretože mi tomto fotení vadili, zdali sa mi už priveľa, veď išlo hlavne o bábiku v čiernom outfite.Smějící se
Čiernu koženú bundu, ružové topánky a opasok má Marisa od Barbie Style 2014 z druhej vlny. Šperky: náhrdelník a náušnice má od Katky/Zmrzlinky. A základné čierne šaty - litlle black dress má od Barbie Basic 001 Model No.07, ktorú síce nemám, ale šaty sa už ku mne dávnejšie dostali.Usmívající se Ružová gitara bola jedným z mojich minuloročných narodeninových darčekov od Šárky.Usmívající se
Outfit, aby nebol príliš nudný a depresívny, tak som ho musela oživiť práve pink doplnkami a preto som aj Marisu strčila do tohto interiéru, aby ladila už celkovo.Smějící se
Teraz si už vychutnajte fotky, na Flickri sa séria týchto fotiek stala dosť populárna a radi si ich dávajú z mojich fotiek do ich obľúbených.Usmívající se









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára