sobota 5. marca 2016

Narodeninové, meninové a ďakovné pohľadnice 2015


Dnes po toľkých článkoch o bábikách odbočíme a pozrieme sa na pohľadnice, ktoré som vyrobila počas druhej polovice roka 2015.Usmívající se
V tomto článku uvidíte prvú polovicu. Začíname chronologicky od júna.


Prvú pohľadnicu som vyrábala pre Šárku na narodeniny. Keďže má veľmi rada Japonsko a ázijskú kultúru a štýl, rozhodla som sa skúsiť vyrobiť niečo v tomto duchu. Pohľadnica je vlastne taký aj lampión, ktorý sa dá zavesiť. Je to niečo iné ako bežne vyrábam a jej výrobu som si užila.Usmívající se


Druhú pohľadnicu som vyrábala pre maminu sesternicu Eriku, ktorá cez prvý letný deň oslavovala svoje okrúhle narodeniny - 60 rokov. Celý život má rada prácu na záhrade a kvety, tak som jej vyrobila mini záhradku, keďže už ozajstnú prácu záhradke nemôže vykonávať.
Použila som umelé kvety z domácich zásob a na plot nastrihané paličky do hrdla, u mňa je to skvelý kreatívny materiál na tvorbu.Smějící se


Tretia pohľadnica išla koncom júna ocinovi na meniny. Volá sa Peter, kvetiny sú klasika, ktoré neurazia nikoho. Túto pohľadnicu som už robila veľakrát v živote, aj vo väčšom prevedení, vyrábala som ju podľa jednej mojej kreatívnej knižky na výrobu pohľadníc.Usmívající se


Štvrtá pohľadnica je tentokrát ďakovná. Peťka/Valentina mi podarovala v júli zadarmo hlavičku od Barbie Divergent Tris, tak som sa jej aspoň takýmto spôsobom chcela veľmi odvďačiť.Usmívající se
Inšpirácia je opäť z internetu.


Piata pohľadnica išla pre Terku/LIlyFashion, ktorá začiatkom júla oslavovala narodeniny. Keďže má rada tanec a seriál Tanečná akadémia týkajúci sa baletného prostredia, voľba pohľadnice bola jasná.Usmívající se


A s touto šiestou pohľadnicou sa začína "éra" výroby pohľadníc s motívom Eiffelovky. Sú dosť žiadané, väčšine ľudí sa páčia, táto v elegantnom štýle išla k rodinnej známe do Dunajskej Stredy na narodeniny, ktoré oslavuje v auguste.Usmívající se


Siedma pohľadnica išla tej istej známej na meniny, ktoré oslavuje týždeň po svojich narodeninách. Miluje vo všetkých prevedeniach motívy sŕdc, preto som jej vyrobila v tomto štýle pohľadnicu s prepletanými srdcamiÚžasný


A posledná ôsma pohľadnica v tomto článku má opäť motív Eiffelovky, tentokrát v modernejšom štýle a je tiež ďakovná. Darovala som ju svojej sesternici Adrike za rodinnú pomoc, ktorá miluje tiež Paríž a samozrejme Eiffelovu vežu.Smějící se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára