sobota 9. apríla 2016

Veľkonočné pohľadnice 2016


Ešte trošička vo veľkonočnom duchu Vám v tomto článku ukážem veľkonočné pohľadnice pre rok 2016. Vyrobila som "len" 9, ale vôbec mi to nevadí, pre vyhratie sa mi tento počet absolútne stačil. Tentokrát po dlhom čase sa mi podarili všetky urobiť v menších rozmeroch. Ja mám totiž v obľúbe vyrábať dosť veľké, čo mi potom robí večn problém s obálkami.Smějící se Zdalo sa mi totiž, že po vianočných som veľmi skoro robila opäť ďalšie sviatočné pohľadnice.S vyplazeným jazykem



Ako prvú môžete vidieť moju najobľúbenejšiu z tohtoročnej kolekcie. Je ňou hnedý zajko z filcu v kruhu. Pôvodne som ho robila na podarovanie, ale keďže sa nám s mami najviac páčil, tak som ho nechala na kochanie sa a výzdobu na našej magnetickej tabule v kuchyni.


Táto druhá išla k maminej bývalej spolužiačke Daniele zo základnej a strednej školy, ktorú spoločne navštevovali v Bratislave. Je asi jediná z tejto kolekcie, ktorá má okrem veľkonočných motívov aj jarný štýl.Usmívající se


Tretia išla drahej priateľke zberateľke bábik a všeličoho Šárke, ktorá má rada zajačikov, tak som jej opäť urobila v tomto štýle veľknočnú pohľadnicu.Usmívající se


Ako každú Veľknú noc, tak aj túto som musela jednu urobiť aj jednu v kresťanskom štýle. Mami sa dosť páčila, vraj dobre napodobňujem písmo a ornamenty z originálov, ktorých sa inšpirujem na nete.Smějící se Takže táto štvrtá išla do Maďarska - Budapešti k vzdialenej rodine mojej nebohej babi.


V poradí piatu som vyrobila pre kamarátku zberateľku bábik Terku (Lilyfashion). Keďže ona je moderné mladé dievča, tak som práve jej vybrala troška netradičnom štýle. Nazvala som ju veľkonočné zaváraniny.Smějící se


Šiesta pohľadnica je v modernom štýle, je asi moja druhá najobľúbenejšia po zajacovi v kruhu. Bola z tých jednoduchších na vyrobenie. Išla rodinnej známej do Dunajskej Stredy.Usmívající se


Siedma pohľadnica opäť raz s hnedým zajačikom, ale tentokrát v trávičke s farebnými vajíčkami, tak tá išla tiež do Česka, ale opäť raz do Českých Budějovic k našej veľmi dobrej rodinnej známej "tetičke" Vierke.Usmívající se


Ôsma je v ružovom štýle delená na štyri štvorčeky so štyrmi ružovými kruhmi, v ktorých sú veľkonočné motívy. Išla tiež do Bratislavy sesternici maminho otca.


A ako posledná, v poradí deviata je pre mňa najslabšia, pretože má málo 3D efektu, ktorý robí pohľadnice "realistickejšími". Má motív žltého veselého kuriatka. Išla maminmu bratrancovi a jeho žene do Nitrianskych Sučian.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára