streda 27. júla 2016

Narodeninové darčeky 2016 od Terky


Druhým narodeninovým balíčkom, ktorý som tento rok dostala bolo prekvapenie od Terky - Lilyfashion
Tá mi v deň narodenín napísala na Facebooku, že na mňa nezabudla, ale balíček príde torška oneskorene.


Samozrejme mi to nevadilo, ja tiež niekedy nestíham presne na čas podávať pohľadnice, či balíčky. Tak som sa tešila, že budem mať ešte ďalšie prekvapenie aj pár dní po narodeninách.Usmívající se
Nielen Šárka, ale aj Terka tento rok poňala darček veľmi kreatívnom štýle. Keďže ma už dobre pozná, trafila mi na 100% do vkusu.
Drahá Terka ešte raz aj Tebe veľmi srdečne Ď A K U J E M ♥♥♥ za prekrásne narodeninové darčeky!
A ideme si opäť detailne rozobrať darčeky.Usmívající se

1. Gratulačná pohľadnica


Vlastnoručne vyrábaná pohľadnica vždy poteší moje srdce.Usmívající se

2. 7 balíčkov rôznofarebných korálkov


Prekrásne maličké korálky práve na moju tvorbu nielen šperkov pre bábiky. Všetky sú krásne, v moderných farbách. Veľm pekne boli podľa farieb a veľkosti rozdelené.Usmívající se Nutne som ich musela ofotiť aj ešte bližšie.Smějící se


3 balíčky farebné, bielo-čierne a bledomodré


3 balíčky rôzne ružové, zelené a biele


A tento som musela nafotiť úplne samostatne. Je to jeden balíček, v ktorom sje vložených 10 mini balíčkov. Akoby aj určené pre bábiky.Smějící se Bolo mi tohto balenia aj ľúto rozobrať.
V živote som totiž takéto niečo nevidela.Překvapený

3. Balíček drevených malých štipcov


V kreatívnej oblasti ostaneme aj pri tejto časti darčeky. Sú to rôznofarebné menšie drevené štipčeky pre moju kreatívnu tvorbu nielen v oblasit bábik. Keď som ich dostala, tak sa mi akurát vtedy minuli posledné takéto ružové štipce, preto som sa im veľmi potešila.Usmívající se

4. Srdiečkové náušnice


Terka v každom balíčku, ktorý mi pošle daruje náušnce. Už od nej peknú zbierku takýchto menších náušníc. Keďže milujem bižutériu, tak to nie je so mnou žiadny problém.Smějící seTentokrát sú to umelohmotné červené srdiečka.Usmívající se

5. Zrkadielko s mušľami a malý kameň


Na zrkadielko predpokladám Terka vytvorila/nalepila malé mušličky. Je peknučké. Kameň/minerál je citrín, ktorý ma tiež veľmi potešil, pretože tento kameň sa dlhé roky spája s bohatstvom a právom sa mu hovorí aj kameň úspechu. Priťahuje peniaze, prosperitu, úspech a zaručuje blahobyt. Podporuje kreativitu a dodáva motiváciu. Taktiež vraj dokáže pomôcť pri rodinných a vzťahových problémoch.
A tieto všetky body sú pre mňa posledne veľmi dôležité.
Preto som rada, že sa ku mne práve citrín dostal.Usmívající se


Kožušina je bonus, v nej bolo zabalené zrkadielko, aby sa cestou nerozbilo. Bielu kožušinu iste nejako kreatívne raz využijem.Usmívající se

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára