piatok 29. júla 2016

Summertime


Keďže je leto v plnom prúde začala sa pred mesiacom hrať hra Summertime (letný čas). Do tejto hry som bola viackrát označená a aj keby som nebola, tak by som ju istotne zahrala tiež.Smějící se


Hcela som sa opäť nejako odlíšiť, preto som sa vyhla typickým fotkám pláže, piesku či mora. Pôvodne som mala v júni do tejto hry pripravené v plavkách dve moje Stardollky, lenže medzičasom sa u mňa udiala veľká zmena najmä v radách zberateľských Barbie. Zopár kočiek najmä z radu Basic ma opustilo, ale inak tých, čo u mňa ostalo si z môjho pohľadu polepšilo, dostali všetky kĺbové telá a tým nový plnohodnotný život.Smějící se
Preto namiesto Stardolldoliek som si vybrala džínsovú Basic Teresku - Amandu, džínsovú Basic Goddess Charlottu a sekunduje im aj u mňa menej fotení fešák tiež džínsovej Basic rady Orlando.Usmívající se
Namiesto exteriéru som túto trojicu zakomponovala a usadila do dotvorenej diorámy prvého Barbie domu - do obývačky v havajskom štýle, ktoré má na stene nový nápis Hawaii, či vlastnoručne vyrobené ukulele, na ktorom sa Orlando rozhodol dievčatám zahrať.
K tomu všetci dostali zmrzlinu a džús, pár šťavnatého ovocia, len škoda, že som namiesto pohárov nepoužila kokosové orechy so slamkami, ktoré mám v havajskom obchodíku so suvenírmi. Na tento nápad som prišla až po fotení.Nerozhodný
Diečatá majú plavky z rovnakej série od Rivieri Summer a Nikky z roku 2009. Orlando má kraťasy od Kena Hawaii z roku 2000.
Fotky nie sú pre mňa najlepšej kvalite, nechcela som použiť blesk pri fotení, fotila som jedno poobede pri dennom svetle, ale žiaľ môj digitálny foťák viac nedokáže. Síce som ich troška upravila vo photoshope, ale nič sa nedá robiť.
A teraz už len takmer ničím nerušené fotky.Úžasný





Bonus fotka! Zdalo by sa takmer ničím, ale takto to vyzerá, keď máte doma štvornohú ZOO, ktorá Vám bojkotuje a atakuje Vaše fotenie aj vo výške.Smějící se








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára