utorok 26. júla 2016

Narodeninové darčeky 2016 od Šárky


Už je to pomaly dva meeiace, čo som mala narodky, takže treba toto obdobie uzavrieť. Dostala som tri narodeninové prekvapenia od zberateliek bábik z Čiech. Postupne si ich ukážeme. Začneme chronologicky od toho balíčka, ktorý prišiel ako prvý ešte koncom mája, pár dní pred mojími narodeninami. Je to tohtoročný darček od Šárky.Usmívající se


Ešte raz veľmi pekne Ď A K U J E M, veď vieš akú radosť si mi spravila.Mrkající Toľko krásnych darčekov. Si štedrý poklad.
Teraz si pozrieme samostatne jednotlivé darčeky. Šárka to tento rok poňala dosť kreatívne, tak sa poďte pozrieť.

1. Gratulačná pohľadnica


2. Kreatívna sada metalistických papierov


Z papierov som bola úpne unesená, práve vtedy sa mi podobné papiere minuly, takže Šárka mi doplnila zásoby a takéto niektoré metalistické som doposiaľ ani nemala.Usmívající se

3. Kreatívne nálepky


Určite ich na nejakú narodeninovú pohľadnicu v budúcnosti využijem.Usmívající se

4. Písacie potreby


Písacie potreby vo fialovo-bielom štýle. Ceruziek a gúm nie je nikdy dosť pri kreatívnej tvorbe, takže ich isto využijem.Usmívající se Set obsahuje 2 ceruzky, gumu, strúhadlo a štipec.

5. Plstená ružová brošňa


Šárka sa opäť raz pustila do plstenia a vyrobila mi ružovú mačku. Keďže ja milujem mačky a ona bročne, tak vznikla z toho táto kombinácia.Smějící se

6. Dva obrúsky



Šárka mi opäť raz obohatila zbierku obrúskov/servítkov, pre tentokrát s dvoma kusmi. Tieto dostala ak si dobre pamätám od bratovej priateľky, ktorá bola vo Fínsku. Takže o to väčšia vzácnosť, z cudziny som ešte žiadne nemala.Usmívající se

A mal by to byť ešte 7. bod a to Milka čokoláda, ktorú som presne na narodky zjedla a tak som ju už vyfotiť nemohla.S vyplazeným jazykem Bol to ten nový typ Milky Collage s malinovou príchuťou, bola som veľmi povďačná, tento typ som pretým ešte nedegustovala.Usmívající se Šárka mi chcela za každým poslať čokoládu v balíčku a až tento rok nezabudla a sa jej to podarilo.Mrkající

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára