sobota 30. júla 2016

Pletená móda značky Blanule


Ako som Vám sľúbila, tak si dnes ukážeme ako vyzerá pletená móda značky Blanule, ktorú som dostala na tohtoročné narodeniny od Blanky, ktoré ste videli bez bábik v tomto článku.
Blanka je totálna profíčka s dlhoročnou praxou, jej štrikovaná tvorba je neskutočne prekrásna, dokonalá a božská, proste samotné fotky nevedia zachytiť do detailov tú dokonalosť, tie pletené vecičky musíte proste vidieť na vlastné oči!Usmívající se



Blanka trojfarebné elegantné šaty prezentovala pred rokom v článku so svojimi troma IT kočkami s tvárou Elise Jolie, konkrétne na kočke Else. Už vtedy sa mi veľmi páčili, preto Blanka išla na istotu a poslala mi práve tie. A svetrík som dostala ružový, pretože Blanka vie, že ružová je moja najobľúbenejšia farba.Usmívající se
Výber modeliek bol na polovicu istý. Vybrala som Poppy - Corie, pretože je to momentálne moja jediná IT kočka. Najprv som jej obliekla trojfarebné šaty, ktoré jej tiež veľmi pristali, ale nakoniec som sa rozhodla, že bude prezentovať len svetrík a na šaty vyberiem kočku z rady Mattela.
Rozmýšľala som, ktorá tvár sa Blanke najiviac páčila, keď zberala Mattel. Rozhodovala som sa medzi nie typicky milými Mattel tvárami, ale viac podobnými tým IT. Louboutin som fotila v tom čase do iného projektu, tak som vybrala jednu z mojich dvoch Darií, konkrétne tmavovlásku, moju Hailey. Síce na Fashionistas tele sú šaty troška vypasované, hlavne na bokoch, ale predsa sa mestila. Pivotal kĺbové telo by bolo asi lepšie, ale Hailey má zatiaľ toto. Šaty preto budem obliekať len pred fotením alebo ak ich bude mať oblečené nejaká bábika dlhšie, tak len tá, čo má zberateľské Pivotal, či Model Muse telo.Usmívající se
Šperky, náhrdelník na krku Corie a set náušnice a náhrdelník na Hailey mi dodalo zase klenotníctvo Zmrzlinka, za čo aj jej srdečne ďakujem!
Výklenok s posedením, kvetináč, či stolík s dekoráciami som si požičala z thajskej izby pre bábiky.













Detailneé pohľady na bledoružový svetrík. Corie má svoje originál topánky a džínsy od Barbie Basic 002 Aphrodité. Poppy som rozčesala ofinu, takto sa mi oveľa viac páči.Usmívající se



Zadná strana svetríka.


Hailey má topánky zo setu Barbie Bonanza.



Zadná strana šiat.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára