streda 29. marca 2017

Náhrdelníky - 1.séria


Pokračujeme šperkami z prvej várky, ktoré som dostala od Katky/zmrzlinky ešte v marci 2015. Prvú časť so súpravami šperkov ste mohli vidieť tu. V tomto článku sa pozrieme na samostatné náhrdelníky.Usmívající se


V prvá várka ich obsahovala štyri kusy.

Keďže ich je menej, na predstavenie úplne stačila krásna Basic z plavkovej série Cherry.Usmívající se
Niektoré ste už mohli zaregistrovať na rôznych mojich foteniach.

1.náhrdelník - strieborný náhrdelník s fialovo-ružovými kameňmi



2.náhrdelník - strieborný motýľ

Tu chýbal krúžok, ktorý spájal motýla s drôtom, preto som musela dať nový.


3.náhrdelník - tepané ornamenty

Tento je môj veľký favorit. Už viackrát som ho použila. Mám rada takéto tepané šperky a dá sa použiť do rôznych outfitov, pretože nemá zaväzujúce farby. A veľké náhrdelníky sú moderné, takže je proste "in".Smějící se



4.náhrdelník - 3 radový dlhý zlatý s bordovo-zlatými korálkami/kameňmi

Veľmi výrazný a elegantný, páči sa mi kombinácia zlatej a vínovo červenej farby.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára