piatok 3. marca 2017

Plesová sezóna - Ball season



Fotenie tohtoročných Oscarov som spojila ešte s jedným fotením, keďže som mala účastníkov už oblečených, rozhodla som sa to využiť, pretože som sa zúčastnila súťaže Plesová sezóna v skupine Domečkovaní, kde bola vyhlásená pre mesiac február. Usmívající se


Domečkovaní je česká skupina Facebooku, do ktorej ma pozvala jedna zberateľka z FB.
Skupina sa venuje najmä tvorbe domčekov, miniatúr, izbičiek a pod.,hlavne pre bábiky vo veľkosti 15cm a niežšie. Sú tam ale aj bábikárky, ktoré majú Barbieny, Monsterky, či Tonnerky. Takže som tam celkom zapadla i ja.
Vedúca skupiny si vlani na jeseň vymyslela, že v novom roku 2017 bude na každý mesiac nejaká téma a kto chce sa môže zúčastniť. Kto vyhrá si môže vybrať cenu z albumu tejto skupiny, kde sú venované zdarma rôzne miniatúrne veci vhodné do veľkosti obálky, ktoré tam dobrovoľne vložili niektoré členky skupiny. A tú vec, ktorú si vždy víťaz vyberie, musí daná osoba, ktorá s vybratým darček do albumu prispela ju musí aj poslať, takže vlastne zaplatí i poštovné.Usmívající se
V januári som sa témy "Prostreno" nezúčastnila, o to viac ma od začiatku prečítaní témy na mesiac február lákala táto.
Keďže som sa rozhodla, že tento rok skúsim fotiť i Oscarov, spojila som tieto dve témy dohromady.
Využila som, že mám bábiky už slávnostne oblečené, len som zmenila scénu a vybrala si dva páry
Belošský a černošský, aby nebola žiadna diskriminácia.Smějící se
Scéna má zobrazovať nejakú sálu v neznámom kaštieľli Moje dva páriky si krátko pre Oscarmi stihli zatancovať i na bále.Smějící se
Biele stĺpy sú pôvodne dekorácia/výzdoba na svadobné torty. My sme ju kupovali dávno samozrejme pre iné účely., napríklad pre Barbie svadobný salón Weeding bells.Úžasný:-D
Mami mi stĺpy vydekorovala s aranžmánmi v tvare gulí. Na štvrtom stĺpe je miniatúrna soška Venuše, ktorú som ako dieťa dostala od maminej tety pre svoje bábiky.
Záves sme robili spoločne s mami. Dávno som dostala takúto krásnu honosnú saténovú látku, ktorú som teraz konečne využila. Zlaté mini strapce sú vytvorené z jedného veľkého zlatého strapca, ktorý mami mala ako mladá na jednom svojom pulóvri z Tuzexu.S vyplazeným jazykem :-P





Keďže nemám dve rovnaké ružičkové steny/tapety, musela som svymyslieť niečo iné. Druhá stena je preto biela, ktorou nič nepokazím. Plávajúca podlaha je krásna šedá, nejaký susedia myslím, že ešte v novembri menili podlahu a túto starú vyhodili pred kontajnermi. Mňa samozrejme zaujala, pretože jej nič nebolo a vedela som, že pre moje účely fotenia provizórnych diorám bude dokonalá. A mala som pravdu. Toto je už moja druhá podlaha, ktorú som našla pri kontajneroch.Smějící se Tá je zase bledohnej farbu a určite ju uvidíte ju pri inom fotení.
Obraz je vianočným darčekom z posledných Vianoc od Ivky Babakat, čo si veľmi cením, lebo ho posledne dosť často využívam.Úžasný

Belošskí pár tvoria: Diane (Barbie Diane von Furstenberg) s Raymondom (James Bond Ken).
On má celý oblek od Mattela. Ona ako som písala pri článkoch o Oscaroch, má prerobené šaty od Barbie Holiday 2016 černošky, kde som odpárala plastovú časť na vrchnej časti a nahradila ju troma pásmi stužky v strieborno-modrých odtieňoch.Usmívající se


Černošskí pár tvoria: Brandon (AA University Texas Ken) s Chandrou (So in Style Chandra z Ballet Dance setu).
On má celý oblek od Mattela. Ona má súpravu zlaté šaty a topánky tiež od Mattela z fashion sady doplnkov.



O vlasový styling oboch dám sa starala moja mami. Náušnice dodala dvorná klenotníčka zmrzlinka/Katka. Okrem stireborného náramku u Diane, ktorý si pri fotení Oscaroch žiaľ zabudla Zamračený, ale pri plese ho mala na ruke. Je tiež od Barbie Holiday černošky 2016.

Teraz si už len užite fotky. Snažila som sa bábiky roztancovať rôznych pózach. Čuduj sa svete, bolo to nakoniec rýchlejšie ako pri fotení Oscaroch, kde táto modrá róba s Diane robila najväčšiu šarapatu (problém).Nerozhodný

Súťaž som síce nevyhrala, i keď veľa členov skupiny Domečkovaní za mňa hlasovalo, ale taktáto roztancovaná vecička je pre mňa novinkou pri fotení, zároveň veľká zábava a mám z toho opäť prekrásne fotky.Usmívající se














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára