piatok 5. júna 2020

S - Something Sheer


Pokračujeme A-Z fotografickou výzvou na Flickri pre mesiac máj. Dúfam, že sa mi ich podarí všetky vložiť, len nech ten blog už funguje ako v minulosti.
Prvá téma bola na písmeno S - Something Sheer (Niečo číre).
Pravidlá pre túto súťažnú tému boli:
Priehľadné tkaniny už nie sú striktne vyhradené pre priliehavú bielizeň a pančuchy.
Tento rok predvádzacie móla ukazujú, že svieži štýl a farby môžu bez námahy modernizovať číre materiály pre denný šatník a večerné nosenie.
Ukážte nám ako Vaše bábiky tiež radi integrujú tieto jemné látky do ich štýlu!
Od jasných bestrofarebných organzových trenčkotov po puff rukávy na blúzkach k elegantným tylovým šatám, čiapkám a sieťovaným slnečníkom, tieto látky dávajú ženský dotyk do akéhokoľvek šatníka.
Vaše bábiky ľúbia číre látky a nemusia sa obmedzovať len na módu.
Myslíme voálové závesy, číre jutové tienidlá a dekoratívne šifónové stenové gobelíny.
Akokoľvek sa však rozhodnete priblížiť k tejto téme, uistite sa, že na Vašej fotografii je na pohľad úplne niečo číre.
Vašej bábiky nežná láska k priehľadným materiálom mala by byť transparentná!

Májové témy sa nám s mami páčili viacej ako tie aprílové. Tento mesiac sme vytvorili a nafotili úplne najrýchlejšie z tejto sezóny A- Z súťažných mesačných tém.😎
Niečo sme si pozreli aj tentokrát na Pinterese, ale nakoniec sme vytvorili presne ten nápad, ktorý moju mami napadol úplne na začiatku.
Od zberateľky Vlaďky  som už pred troma rokmi dostala do daru balík s nesmiernym množstvom kreatívnych potrieb. Taktiež mi poslala i okolo 60 malých ampuliek od rôznych vakcín a pod., keďže istú dobu robila dočasku mačkám, mala svoje zdroje odkiaľ ich získala.
Za tie roky odkedy ich mám som s nimi nič neurobila a nevyužila. Táto súťažná téma bola ich premiérou.
Mami mala vo svojej hlave víziu umeleckej fotky. Povedala, že tentokrát musíme ísť viac umeleckým smerom.
Tieto malé fľaštičky mali byť vyložené na zemi a mala z nich byť vytvorená taká "vlna" okolo, ktorej by kráčala bábika v priehľadných šatách.
Nakoniec tento efekt vo finálnej verzii vyzeral troška inak. Mami si ho pozmenila. Barbie Dolls of the World Filipíny ma na svojich šatách priehľadnú blúzku.
Nikdy som ju nevedela využiť v nejakom outfite. Mám s ňou problémy, že nemám pod ňu vhodný top/podprsenku.
Táto blúzka nás lákala ju konečne využiť práve do tejto témy. Ušila som k nej poschodovú sukňu z čipkovej širokej stužky, ktorá je už dobre stará a ostala nám z rodinného kvetinárstva.😊
Je čuduj sa svete, dosť dobre podobná k blúzke od Filipín.
Ďalej sme sa dohodli, že ušijem z nejakej ružovej stužky či pružnej látky jednoduchý podprsenkový top
Mal ladiť ružovým nohavičkám, ktoré mi ostali po Top modelke Summer.
V praxi sme vašak v deň fotenia outfit troška pozmenili.
Mami si ma doberá v tom, že som dosť konzervatívna, keď nechcem dať bábiku pod priehľadnú blúzku nahú ako to bežen zahraniční zberatelia bábik robia.😄
Myslím si však, že napr. IT bábiky majú vypracovanejšie prsia alebo vhodnejšie vypracované priehľadné topy, ktoré vyznejú lepšie. Mne sa však nepáči, keď vidím ten pohyblivý kĺb pod prsiami, takže to sú moje dôvody, prečo som chcela, aby mala bábika niečo na sebe pod priehľadnou blúzkou.
Nakoniec som ustúpila i od tej podprsenky, ale mami sa ružové spodné nohavičky pod priehľadným outfitom nepáčili.
Napadlo ju, aby sme radšej použili čierne body od Barbie Look Urban Jungle Millie.
Podľa nej pôsobí pod tým priehľadným outfitom viac elegantnejšie.
Súpravu náušnice a nnáhredlník mám od dvornej šperkárky Katky(uzmrzlinky.blogspot.com).
(uzmrzlinky.blogspot.com)
Ako modelku sme vybrali Sophie (Barbie Hervé Léger), ktorá ešte v tejto sérii súťaži nebola a vie pôsobiť ako správna elegantná modelka.

Scénu sme trošku od pôvodnej maminej vízii pozmenili.😎
Na miesto priehľadnej vlny fľaštiek sme použili len zopár a vytvorili sme s nimi takú priehľadnú vežu.
Umiestnili sme ich na poschodovú poličku, ktorú mami vo februári tohto roka vyrobili do svadobného salónu, ktorý sme začiatkom tohto roka prerábali.
Na vrch sme veže sme pridali priehľadnú sklenú misu/box, ktorý mám z očného ie§a.
Sophie mala vežu postupne zapĺňať ružovými ružami.
Táto verzia sa bola finálna už finálna.
Využila som dva farebné druhy ružových ruží, ktoré som si pred dvoma rokmi kúpila v rôznych farbách v kreatívnych potrebách v Kiku.
Pozadie diorámy sme volili to elegantné, čo som robila pre účely vlaňajšieho adventného kalendára s bábikami.

Ako súťažnú fotku sme zvolili tú prvú, rovnako i uhla pohľadu Nabudúce si dáme niečo viac veľkolepejšieho.😊








2 komentáre:

  1. 1 nauriel nauriel | E-mail | Web | 9. června 2020 v 10:57 | Reagovat
    Líbí se mi ten nápad s průhledným sklem Já se zaměřila na látky jako takové, ale vůbec mě nenapadlo, že jsou i jiné průhledné materiály 😉 A ty krajkové šaty jsou taky krásné 😊

    2 Mary Mary | Web | 27. června 2020 v 0:19 | Reagovat
    [1]: Ďakujem Lenka za komentár, tento článok mi drahý blog nedal oznámiť mojim odoberateľom blogu. :-(
    Poviem Ti, že ja som sa pri tejto téme najskôr tiež zamerala na látky a oblečenie, ale moja mami bola kreatívnejšia a už ju napádali i iné formy zobrazenia tejto témy. :-)

    OdpovedaťOdstrániť