piatok 15. apríla 2022

Spring tea romance 🌷💐🌸

Nápad romantického fotenia pitia čaju so zajačikom 🐇 nebol celkom z mojej hlavy, nechala som sa inšpirovať rôznymi fotkami a nápadmi z internetu a zároveň s mami sme realizáciu dotiahli do predstáv ako sme si od začiatku vysnívali.😊

Potrebovala som dvojicu aktérov "zasadiť" ešte do nejakého jarno-romantického prostredia.🌷🌸🌼
Opäť mi poradila mami, či nechcem oprášiť môj starší projekt - bielu hojdačku s altánkom.
Veľkú hojdačku som vyrábala už v roku 2013.😎
Celá je postavená z lekárskych paličiek a namaľovaná na bielo.
Visenie pod mentolovým altánkom dostala len pred 5 rokmi. Altánok je pôvodne drevená konštrukcia na prútené košíky, drevená izbová skrinka. My sme ju mali pred rokmi na istý čas ako stojan na TV, preto sme ju skrátili, dali sme jej skrátiť nohy. Doma v obývačke máme ešte rovnaké dve, ktoré sú však celé v normálnom stave a slúžia svojmu pôvodnému účelu.
Keďže ploché TV obrazovky sa dajú zavesiť na stenu, máme i my TV už stojane na stene a spílená skrinka ostala na prázdno.
Keď sme pred piatimi rokmi robili fotenie na Deň matiek, ktoré bolo v štýle kvetinárstva, použili sme prvýkrát túto konštrukciu pre bábiky. Mami ju pretrela na mentolovo, odvtedy jej táto veselá pastelová farbička ostala.💙 
Ja som po fotení kvetinárstva vymyslela ako hojdačku do samotnej konštrukcie zavesiť.
Stále som však nevytvorila epedové sedenie, tak využívam vankúše z rôznych izieb alebo spální, ktoré majú bábiky v diorámach.
Tieto kvetinové dva veľké vankúše sú zo Shabby chic izby.
Do altánku som ešte pridala tri kvetináče s pastelovými kvietkami, aby pozadie nepôsobilo "prázdno".😁

Ako modelku som si vybrala Claire (Barbie Keith Haring), pretože sa mi hodí jej dlhý cop ku kvetinovej čelenke. O outfite som mala už nejakú predstavu. Chcela som využiť túto rozkošnú kvetinovú sukňu, ktorú som dostala vo veľkom balíku oblečenia na posledné Vianoce. Sú z dielničky super šikovnej krajčírky Elenky Motýľovej zo Slovenska.💗
Najprv som  nevedela, čo k sukničke pridať ako top, opäť som dostala módnu radu od mami, ktorá ma nahovorila na tento fialový krátky svetrík z jednej veľkej Mattel sady oblečenia, ktoré som kúpila ešte pred 11 rokmi.
Povedala mi, že nech nie som nemoderná, lebo teraz idú opäť do módy "pupkové" topíky, podprsenky a pod.
Topánky sú z rovnakej sady ako je svetrík.
Pridala som do uší ešte strieborné kruhy od zberateľky a kamarátky Lenky/Nauriel.💖

Plyšový zajačik bol pôvodne kľúčenka, strávil so mnou 4 roky na strednej škole. Nosila som ho na peračníku. Keďže teraz sú v trendy vo Veľkej noci v podobe zajacov, ktorí majú na hlave rôzne kvetinové čelenky, musela som sa týmto "hitom" inšpirovať i ja. 
Fialovo-biela čelenka, ktorú má Claire na hlave je z papierových ruží kúpený v obchode Kik. Už ju mám pár rokov.
A druhú zeleno-ružovú čelenku tvoria látkové ruže. Robila som ju do projektu na moje 25.narodeniny.

Čaj pijú zo šálok od Barbie The Look Sweet Tea. Túto sadu mám až 3x. Dvakrát som si kúpila rovnakú bábiku, jedna ostala v celku, druhá ako darkyňa tela. Tretíkrát sa ku mne dostala vo výmenných balíčkoch od zberateľky Moniky/Isky.😊















6 komentárov:

  1. Opět krásné velikonoční focení, líbí se mi houpačka, zajíc i věnce z květů. Claire tahle scénka sedí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Peťka💗😊, Claire je vyložene jarno/letný typ Barbie.😀

      Odstrániť
  2. Moc hezké.Je fajn tuhle panenku vidět v různých modelech.Přiznám se,že nevím co jí mám obléknout...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška, ja nu mám už inak prezlečenú.😀 Pre mňa je to vyložene jarno/letný typ, ktorej sa hodia ružové odtiene.🙂

      Odstrániť
  3. Krásna bábika v krásnom fotení. Dokonalá jarná atmosféra :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky.🤗💖 Som rada, že mám v zbierke i blond Goddess.🥰

      Odstrániť