nedeľa 2. októbra 2022

Dolls in palm 🌻👐💛


 Túto sériu fotiek som fotila vlani koncom apríla 2021 na Instagram, kde zhruba 6 mesiacov trvala výzva s názvom #bellabelladollchallenge, ktorú organizovala poľská zberateľka Izabella (@bella_belladoll). Presne tá, ktorá už skoro 3 roky pravidelne organizuje ma Instagrame každý pondelok hru na určitú tému.😎

Rozmýšľam, či za dobu konania tejto výzvy, som ju hrala asi len raz.🤗
Každý mesiac Izabella vyhlásila jednu fotografickú výzvu, ktorú sama najskôr nafotila a pripojila k nej presné inštrukcie a rady na fotenie, ktoré následne mali zberatelia daný mesiac so svojimi bábikami nafotiť.
Výzvou na mesiac apríl bola téma Doll in the Palm (bábika v dlani)
Nie som fanúšička tohto štýlu fotenia, je pre mňa príliš jednoduché, ale prečo niekedy neurobiť zmenu zo svojho štandardu, že? 

Tento nápad využiť umelé slnečnice prišiel z hlavy mojej mami.
Presne si už nepamätám, čo ju inšpirovalo, ale viem, že opäť som sa chcela s niečím odlíšiť, nechcela som len položiť bábiku na svoju dlaň.👐
Doma máme plno krásnych umelých slnečných v rôznych veľkostí, ktoré nám ostali z čias rodinného kvetinárstva.
Momentálne ich máme doma ako súčasť jesennej výzdoby.🍁
Hľadali sme veľkostne vhodnú slnečnicu, ktorá by zakryla prsia a bola by najkrajšia.
Keďže máme doma aj rôzne druhy, ktoré sa líšia nielen veľkosťou.

Žlté plavky sú od Barbie Basic 003 Model No.08 od plavkovej Mbili.🩱
Náušnice som vybrala pásavé guličky, ktoré sú v hnedých tónoch, aby ladili k slnečniciam.🌻
Modelku som vybrala jednu z mojich hnedovlások, potrebovala som hlavne takú, ktorá má telo Made to Move, aby sa vedela na slnečnici a mojej dlani poriadne usadiť. A to potrebné telo má práve moja Deborah (Barbie Basic 002 Model No.12).

Najskôr som fotili na našej lódžii, kde máme bledé do béžovej farby steny.
Potom ma napadlo vyskúšať i žlté steny našej obývačky.💛
Výslednú fotku som vybrala však tú z lódžie.
 
Pri fotení ma napadlo, že fotku ešte troška ozvláštnim, keď si dám na ruku náramok v rovnakých farbách ako sú slnečnice a dokonca je z mojej tvorby.🎨
Pred pár rokmi som dosť veľa robila shamballa náramky.
A tento som robila špeciálne k mojim horčicovým nohaviciam, ktoré mi nakoniec boli veľké, tak mi ostal len náramok.

Nad zverejnením týchto fotiek som už rozmýšľala v polovici júla, ale keď som si pozerala presne, kedy slnečnice kvitnú, tak júl to nebol a aj si pamätám, že u nás začali kvitnúť v polovici augusta a tak do konca septembra sa držali.
Isté roky sme ich mali nasadené na dlhej príjazdovej ceste a aj sme sa s nimi fotili. Taktiež sme z nich robili i kytice na predaj.💐
Možno i kvôli týmto pekným spomienkam, patrí slnečnica medzi moje najobľúbenejšie kvety.😊






8 komentárov:

  1. Krásné fotky a skvělý nápad využití slunečnic k focení v dlani.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Pavli, slnečnice milujem, takže nápad na fotenie bol super.☺️

      Odstrániť
  2. Prekrásne letné fotky 😍 super nápad s tým náramkom ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, vedela som, že sa práve Tebe bude páčiť i shamballa náramok.😆😉😘

      Odstrániť