pondelok 3. apríla 2023

Hoppy 🐇


Po jesennom predstavení veveričky menom Tintin, pokračujem predstavovaní ďalšieho člena zvieracej rodiny mojich bábik, ktorým je tentokrát zajac menom Hoppy.🐇
Ten pribudol pomerne len nedávno, bol súčasťou jedného môjho vianočného balíka z Čiech.
Týmto chcem poďakovať zároveň Hanke❤️, ktorá mi darovala nesmierne množstvo miniatúr a aj kreatívnych komponentov, s ktorými sa "hrám" a zároveň tvorím už pár mesiacov.🤗
Asi sama netušila, že mi urobí radosť i "obyčajný" gumený zajko.😄
Hneď, keď som v balíku objavila Hoppyho, vedela som, že bude skvelý do tohtoročných jarno-veľkonočných scén a fotení.
Je realistický a milý zároveň.🥰
Taktiež sa teším, že je bielej farby, lebo doma mám už viac ako 10 rokov dve figúrky zajačikov od firmy Schleich, ktorý jeden je šedý a druhý bielo-hnedý. 💕 
Zabúdam i na tretieho, ktorým je dvojfarebný králik od Barbie z kolekcie Dolls of the World. Toho nevyužívam, zabúdam, že ho vôbec mám🤔, keďže stále ho drží v rukách moja Holanďanka vo svojom obchodíku s holandskými suvenírmi. 

S týmto fotením som oficiálne privítala na Instagrame tohoročnú jar 🌷a zároveň som uvítala nového člena štvornohej rodiny bábik.💗

Vedela som, že Barbie, ktorú do tohto fotenia využijem, bude mať určite tento "happy" outfit v pastelových farbách s motívom bielych zajačikov a s ružovými topánkami s brmbolcami.🐰
Kupovala som ho už v roku 2015, keď som s ním priala v tom roku veľkonočné sviatky.🙂
Stále ho mám vo veľkej obľube, aj keď ho asi obliekli všetky moje blond Barbie.😅
A týmto postupom som sa riadila i tento rok, až som zistila, že moja Amanda (Teresa z kolekcie Barbie Basics 002) si ho ešte "oficiálne" nevyskúšala. 
K outfitu som vybrala oválne náušnice v modrej farbe, ktoré mi vždy pripomínajú veľkonočné vajíčka.🥚
Autorkou je samozrejme dvorná klenotníčka mojich bábik - kamarátka Katka G. (uzmrzlinky.blogspot.com).

Do scény som si vybrala dve jarné vtáčie búdky🐦, ktoré mám už 4 roky doma. Kupovala som ich v obchode Tedi. 
Práve pri tomto fotení sme si obe s mami uvedomili, že nám chýba ešte tretí druh tejto búdky, lebo existuje ešte v bledozelenej verzii.💚
My máme doma 2 ružové 💗 a jednu žltú 💛. 
Keďže Tedi ich zatiaľ predáva každú jarnú sezónu, po tomto fotení sme si dokúpili po rokoch i tú zelenú.😄

Vozík som už pred rokmi kupovala v obchode Kik a často ho využívam najmä do jesenných fotení. 🍁
Pastelové kvety v črepníku sme pred rokmi kupovali v Pepcu.💐
Umelú trávu mám už skoro 10 rokov z Kiku. Mám dva také štvorce umelej trávy.🌱 Špeciálne som si ich kúpila na fotenie s bábikami, ale moja mami aj tie trávy ako ostatné drobné dekorácie rada využíva zároveň i v našich sezónnych dekoráciách v našom interiéri.🙃
Radi by sme mali ešte ďalšie, predsa len dve sú niekedy málo pri scénach, ale od roku 2014 som ich v Kiku viac nevidela... 
Hoci niekedy mám z tej trávy "nervy", lebo bábiky radi hlbšie západnú so svojimi nohami do trávy.😐
Ratanové tvz. špagatové kreslo som robila na jar 2019 spolu s ďalším a väčšou sedačkou do našej stálej diorámy - patia. 🙂
Nápis "SPRING" (jar), ten je pomerne novinkou z minulého roka. Mám aj verziu "EASTER". 🐥🐣🐤
Vlani na začiatku roka som urobila v podobnom štýle nápisy na všetky ročné obdobia, okrem leta, ak sa nemýlim.🌞
Malé mrkvičky máme už aj 20 rokov.🥕 Pochádzajú z čias nášho rodinného kvetinárstva.🌹🌻🌷 Boli v takej veľkonočnej závesnej dekorácií s dvomi zajacmi, ktorú sme mali viackrát kúpenú a aj rozobratú. Takže máme stále ešte zopár kusov pre naše bábiky.😃
Ružový košík je od bábiky Steffi Love s nejakými zvieratkami (asi to boli zajačiky), ktorú som však nemala, ale dostala som rôzne drobnosti pre bábiky od bývalej kolegyne z práce, ktorá mi darovala zopár hračiek po svojich dvoch dcerách.🙂

A tak vznikla táto jarno "vítajúca sa" scéna.😊

















A pár fotiek na záver samotného Hoppyho.🐰






A takto to dopadne, keď sa s vlastnou mačkou "bijete" o rovnaké slnečné miesto.😸 Emma si proste práve pri tomto fotení zmyslela, že musí sedieť na tom pracovnom stole, kde fotievam. Neskôr sa k nej ešte pridala i neter Tiffany.😺




2 komentáre:

  1. Tento zajačikový set Ti už roky "závidím". Hoppy je úžasný, nádherný milý zajačik a urobila si mu nádherné jarné fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť