sobota 5. augusta 2023

Premiéra Barbie filmu 🎬🍿🎥



Dlho očakávaná premiéra filmu Barbie zasiahla skoro celý svet.🎬 🌍✨Obzvlášť ten "náš" Barbie zberateľský.😃
Všade je už vidieť iba ružová farba🌸,  Barbie oblečenie, logá, doplnky, či plagáty a počuť piesne🎶🔉🎵, ktoré boli pre tento film vytvorené...😄
Rozhodla som sa aj ja pripojiť k tomuto ružovému a pre mňa krásnemu šialenstvu.😍
Inšpirovali aj mňa hlavne veci s Barbie logami, ktoré som si kúpila najskôr v Pepcu a potom v Sinsay.😊
INŠPIRÁCIA:
Pôvodne som chcela kúpiť jedno kratkorukávkové tričko 👕 s motívom Barbie v Pepcu, keďže sa mi ani jedno z ponuky kvôli kvalite extra nepáčilo😌, tak som skončila nakoniec iba pri dvoch gumičkách do hlavy, ktoré ma zaujali, lebo čierna saténová gumička mala mini nápisy Barbie vhodnej veľkosti pre bábiky.🤩
Druhá plyšová bledoružová mala zavesený prívesok s logom Barbie v zlato-ružovom prevedení.🌸

Neskôr som v Pepcu chcela kúpiť ešte druhýkrát gumičky, ale už som ich nezohnala.☹️
Preto som si na miesto nich kúpila mini figúrku Barbie speváčky s fialovými vlasmi, ktorú som videla na Instagrame super prerobenú s reálnymi vlasmi a šatami.👗 V budúcnosti by som tento projekt chcela sama vyskúšať.🙂

Sinsay ma zlákal na kúpu Barbie pink peračníka🖋️, ktorý bol v 70% zľave, tak ma mami nahovorila, že nech z neho urobím taburetky pre bábiky.😛
Škoda, že som nezobrala i ten druhý/posledný, ktorý tam ostal.🤔

TVORBA TABURETIEK A KABELKY:
Ako prvé som vytvorila taburetky.
Spočiatku mi bolo ľúto peračník rozobrať, predsa len bol pekný, u mňa by však nemal iné využitie, našťastie do školy už sa nechystám, tak som ho rozpárala.😬
Vznikli dve menšie taburetky a ostal mi ešte dlhý užší pás koženej látky, ktorý ma inšpiroval vyvoreniu kabelky s logom Barbie.😍
Dlhší čas sa chystám vytvoriť si 2-3 realistické kabelky, ale vždy túto tvorbu predbehne iná tvorba pre bábiky.
Mám preto obkreslených strihov na mini Barbie kabelky.🙂
Skúsila som jeden konečne aj využiť v praxi. Koženka bola trošku tvrdá práve na kabelku, ale úspešne som to zvládla.
Nápis Barbie mi ostal po rozpáraní gumičiek, ktoré ich mali prišité po okrajoch. Jeden mi ostal do budúcich projektov.🙃

ŠITIE BLÚZKY A SUKNE:
Po dlhom čase som konečne okrem vankúšov a prikrývok pre bábiky, ušila 🧵 konečne komplet nový outfit. 
Z čiernej saténovej gumičky 🖤 som videla od začiatku modernú crop-top blúzku a z ružovej plyšovej 🌺 zase púzdrovú sukňu.
Trošku som si pozerala fotky moderných blúzok na Pinterese.👚
Pri oboch kúskoch som nepoužila žiadne strihy. Čiernu gumičku som rozdelila na 3 časti, jednu väčšiu a 2 menšie na rukávy. Väčšiu som z jednej strany trochu nariasila, pri kratších 2 častiach už obe strany, ale viac hustejšie.
Blúzku som vyzdobila časťou flitrom s mini ružovou korálkou, ktorá bola na bižutérii z Barbie časopisu z mojich tínedžerských čias.😃
Neskôr, keď bol celý outfit dokončený som to zmenila a korálku som vymenila za lesklý ružový kamienok.💎
Sukňa je ušitá z dvoch častí, urobila som jej rozparok, do ktorého som poprekrižovala ešte čiernu niť.🙂
Mala som dilemu, či blúzke neprišiť ešte z tenkej saténovej stužky ramienka, myslím, že ich nakoniec aj došijem.😅

Pre opasok som našla v domácich zásobách zlatú retiazku, čo najpodobnejšom odtieni ako je logo Barbie z gumičky.😊

TVORBA DOPLNKOV A SCÉNY:
Z ružovej gumičky mi ostal ešte dlhší pás, z ktorého som ušila vankúš.
Logo Barbie na vankúše bolo prišité vo vnútri peračníka, ktorý som rozobrala.
Urobila som z pásavého ružového papiera a polyesteru popcorn 🍿 a nalepila som nápis Barbie. Ten mi ostal z balenia po gumičiek.😁
Pop-corny pre bábiky robím už pár rokov, ale v ružovom odtieni som zatiaľ nikdy nerobila.😃

Keďže kino diorámy som už nechcela zatiaľ robiť (v budúcnosti si aj kino raz určite vyrobím), vymyslela som si scénu izby Barbie fanúšičky, ktorá sa chystá na premiéru filmu.🎥🎬🎞️

Mami mi poradila do scény veľké zrkadlo, do ktorého by sa bábika pozerala. 🔎
Máme doma v zásobách 4 takéto zrkadlá. Ostali nám po drevených dverách/zrkadlách v námorníckom štýle⚓, ktoré sme pred 10 rokmi kúpili pre bábiky do ich Barbie domu.
Rozhodla som sa ho vyzdobiť nálepkami ružových diamantov, ktoré som raz zľavách v Kiku kúpila, že sa budú jedného dňa určite hodiť.😊
Od prvého momentu tvorby som sa nálepky chystala zakomponovať do scény, len som na začiatku nevedela "ako" a "kde".🙃

Ružovú nákupnú tašku a knihu Barbie na bielej skrinke som si vytlačila už dávnejšie, len teraz som obe veci dotvorila.🙂
Kovový nápis s logom Barbie na okne, je tiež z rozobratého peračníka. Chcem si z neho raz vyrobiť náhrdelník pre seba.

Okrem taburetiek je na scéne ešte biela skrinka. Pôvodne to bola krabička s dvierkami z bledého dreva na čaj z Kiku.
Dvierka sa dali preč a prefarbila sa na bielo. Máme doma ešte jednu, obe majú naše bábiky v jednej svojej detskej izbe.🧸

Rozmýšľala som, aké ružové veci 🤔 do scény zakomponovať, mami mi vraví, že som dlhé roky pracovala na odstranení ružových plastových vecí v našom svete bábik. 😂 Má pravdu, dosť som ako zberateľka na ružové plastové veci alergická.😛

Napriek tomu nejaké veci v ružovej farbe mám. Tak som do skrinky položila ružovú skrinku/šperkovnicu, ktorá sa raz ku mne dostala výmenou od inej zberateľky, rovnako i biely rámik s fotkou 🖼️ (ten je od Barbie The Look Party Perfect) a ružovú vázu s 3 kalami (tá je z roku jedného poschodového Barbie domu, ktorý som krátko vlastnila).
Pod okno som položila čierne rádio 📻 (od Barbie So in Style baletnej Chandry) a ružovú vázu🏺, do ktorej sme si nasadili vlastnú rastlinu (pôvodne v nej bola kytica plastových ruží, váza pochádza z jedného jedálenského Barbie setu).

Samotnú diorámu s oknom som robila pred 2 rokmi do projektu adventný kalendár s bábikami. Za oknom je dekoračný stromček, ktorý máme doma už dlhé roky.🙂

AKTÉRKA/MODELKA:
Vo výbere modelky som mala jasno od začiatku.🥰
Bola ňou moja obľúbená Natalia (zberateľská Barbie podľa supermodelky Natalii Vodianovej).
 Vybrala som z blondínok, ktoré ešte nefotili žiadne oslavné tematiky týkajúce sa výročí a pod. Barbie udalostí.
Pridala som ešte čierno-bielu mačku🐈, ktorá mi ostala z Barbie kuchynského setu z mojich detských čias.🙂

Natalia má náušnice od kamarátky Katky G. (zmrzlinky) a čierne topánky 👠 od zberateľskej Barbie The Look Night Out.




















4 komentáre:

  1. Mě tenhle film naprosto míjí, ale všimla jsem si, že ho dost lidí navštívilo. Každopádně sis pěkně vyhrála a náležitě se na premiéru připravila ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto je proste ružová dokonalosť :-) Tá blúzka je perfektná aj sukňa, veľmi tento outfit obdivujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť