sobota 19. augusta 2023

International Cat Day 2023 🐈


8.8. je každoročne krásny a magický dátum 💫, deň, kedy mačky 🐈 na celom svete bez rozdielov, oslavujú svoj veľký deň "D" - Medzinárodný deň mačiek.😻

Prajem dodatočne všetkým milovníkom a dvojnohým rodičom týchto úžasných, okúzľujúcich a jedinečných tvorov - mačiek, všetko najlepšie!!!😻💗🐈❤️😽

Tento pre mňa veľmi dôležitý sviatok som pridala do zoznamu sviatkov, ktoré by som rada pravidelne oslavovala každý rok. Zatiaľ je to len 2x, čo som zrealizovala aj fotenie s bábikami.😊

V hlave som nemala extra nápad, v plánoch som mala pôvodne odfotenie jedného setu so štyrmi plastovými mačiatkami, ktoré som pred rokom kúpila v obchode Tedi.🙂
Vlani som však v rovnakom roku pred Vianocami kúpila 3 štipce, ktoré sú zároveň i magnetky, v tvare mačiek🐈 s úplne fantastickými nápismi:
1.Čierna mačka - LOVE MY CAT (MILUJEM SVOJU MAČKU)
2.Zelená mačka - HOME IS WHERE THE CAT IS (DOMOV JE TAM, KDE JE MAČKA)
3.Oranžová mačka - CRAZY CAT LADY (BLÁZNIVÁ MAČACIA DÁMA)

Viem, že mali aj verziu so psami, ale tú som si už nekúpila. Myslím však, že by sa mi aj tie zišli.😃
A tieto štipce ma nutkali ich použiť a tak som sa rozhodla prvý nápad zavrhnúť a vytvoriť si scénu s mačacími štipcami, ktoré som nakoniec dala ľahko dole a už mi ostali len mačky s nápismi.😸

Vznikla scéna, do ktorej som sa rozhodla napchať všetky plastové mačky, ktoré vlastním.😺 Najskôr som ešte váhala, či nepoužijem štyri väčšie gumenné mačky, ktoré mám v zbierke iba kratší čas ako ostatné, ale pre väčší efekt mojej vízie, som zvolila prvý nápad v podobe väčšieho počtu mačiek.😺😸😼

NÁBYTOK A DOPLNKY:
Interiér sa postupne vytvoril do boho štýlu.💚✨🌿
Ratanové kreslo je pôvodne stojan na kvety, ktoré mám v počte 2 kusov ešte z čias môjho detstva.🙂
Fialová taburetka je moja tvorba.
Rovnako ako všetky tri koberečeky v rôznych veľkostí = dva z nich som použila teraz na sedenie.
Paletový stôl som robila ja, z paliet kúpených v Tedi. Drevený panel mentolovej farby, na ktorom som oprela 2 mačky s nápismi ostal z mejakej krabičky. Dávno sme ho na tento odtieň nafarbili.🙂
Mentolovú konzervu (pri tomto fotení je stolička) som si požičala z našej kuchyne, kde ju máme ako súčasť letnej dekorácie.⛱️
Mačací stĺp s leopardím vzorom mám ešte z detstva. Je z Barbie kolekcie Fashion Fever. 
Pôvodnú mačku, ktorá patrila k tomuto setu som dala dávno preč, pretože sa mi zdala príliš "detská".😅
A časť, ktorá je teraz krémová bola pôvodne ružová, no mojej mami neladila jednému interiéru, tak ju pretapetovala.
K stĺpu patrí i myš na niťke.🐁
Stojan/kvetináč vyrobila mami.
Dva plastové prenosky boli pôvodne moje Polly Pockety z detstva. Zelená miska s jedlom a červené rybky, ktoré sú v modrej miske💙, tiež patria k nim.
Dve mačacie hračky na poličke, dve krabice s mačacími granulami a knihu o mačkách som vyrobila pred pár rokmi ja.🙃
Modrá miska a dve konzervy boli súčasťou mojej Barbie z detstva, ktorá mala v sete bielu mačku s mačiatkami a kočík, v ktorom ich kočíkovala.
Miska s jedlom bola zase súčasťou mojej Barbie kuchyne z detstva.🍳
Červenú misku mám zo setu malej bábiky s mačkou a doplnkami z Kauflandu. Sú to tie bábiky, ktoré vyrába Kaufland. Mne sa podarilo ju kúpiť za veľmi nízku cenu po posledných Vianociach.🙂

AKTÉRKA A MAČKY:
S výberom cat lady som sa veľmi nepárala, rozhodovala som sa krátko a len medzi dvomi.🤔
Vyhrala to moja obľúbenkyňa Megan💖 (zberateľská Barbie Katniss Everdeen podľa filmu The Hunger Games Catching Fire).
Vedela som, že tento rok chcem využiť šedé tričko z kolekcie Barbie a Hello Kitty. Vlani som použila z tejto kolekcie modré šaty s čiernymi mačkami.👗
Tentokrát som z toho setu použila iba čierne uši ako čelenka.😺
Kruhové náušnice sú ručná práca od kamarátky a zberateľky Lenky/Nauriel.
Tenisky sú od Barbie Fashionistas černošky June.
Čierny náramok je od nejakej playline Barbie Módnej ikony/Style.

Štyri mačiatka sú z detského setu z obchodu Tedi.
Čierno-biela mačka, ktorá stojí je z Barbie kuchynského nábytku z môjho detstva.
Zvyšné mačky sú dva tábory.
Gumených šesť mali ešte moje bábiky z detstva.
Ďalších päť plastových  som dostala ako súčasť kytici, v ktorej bolio 18 mačacích vecí, na moje 18.narodeniny od mojej mami.🥰
Po fotení som zistila, že jedna malá mi chýbala, lebo ju mám stále pri mojej Barbie z kolekcie Dolls of the World England, keďže je to britský kocúr 😄 a Mattel neskôr tejto kolekcie prestal dávať k bábikám zvieratká, ktoré patrili vždy k danej krajine.🗺️
Takže nakoniec neboli všetky malé mačky mojich bábik na tomto fotení ako som plánovala.😹
Možno o rok neskôr, ktovie?🙈🙊🙊



 

















1 komentár: