pondelok 21. augusta 2023

Summer Hot Days 🌅🔥🌡️


Hot Summer Days - Horúce letné dni🔥🌡️🌅, to je téma môjho ďalšie letného fotenia pre tento rok, ktoré som robila na začiatku júla.🌞
Inšpirovali ma k tomuto foteniu dva kreslené obrázky z Pinterestu, ktoré som objavila vlani koncom leta.🏖️
INŠPIRÁCIA A TVORBA:
Na prvej inšpirujúcej fotke, ktorú som objavila bola kreslená žena, ktorá držala v jednej ruke vrchný diel plaviek 👙a druhou rukou si zakrývala svoje nahé telo 🤭 s klobúkom nápisom summer.👒
A presne kvôli tomu klobúku som vedela, že chcem podobnú fotku urobiť s bábikami, keďže pred pár rokmi som si vyrobila letné klobúky pre bábiky s nápisom "SUMMER".🤩
Na druhom kreslenom obrázku, ktorý sa mi zapáčil bol taký smerovník so 4 tabuľami a nápismi.🆎
Keďže si už dlhé roky vyrábam rôzne smerovníky, ktoré slúžia u nás doma dvojakému účelu - ako dekorácia a zároveň smerovník pre fotenie bábik.🙂
Na smerovníku som začala pracovať presne pred rokom. Napílila som si 4 malé latky, ktoré som vytvarovala ešte podľa obrázka a nafarbila rovnakými farbami - žltá, hnedá, červená a zelená.💛🧡❤️💚 Vymyslela som si vlastný stĺp, ktorý som tiež nafarbila stĺp na šedo.
Následne som mala na tieto latky napísať jednotlivé nápisy. Vedela som, že je to najťažšia časť práce, odkladala som to, až som si povedala, že to odložím na ďalšie leto.🏝️
Nenašla som si čas na nápisy skoro celý rok, až konečne koncom tohto júla som si sadla na zadok a venovala vytvoreniu presnej kópie. Dalo mi to celkom námahu, robila som na 2x po dvoch dňoch. Moja mami vraví, že som sa za tie roky zdokonalila a je to môj najkrajšie napísaný smerovník.
Nápisy: 
💛BEACH THIS WAY = PLÁŽ TÝMTO SMEROM
🧡NO SHOES = ŽIADNE TOPÁNKY
❤️NO SHIRT = ŽIADNA KOŠEĽA 
💚NO PROBLEM = ŽIADNY PROBLÉM 

SCÉNA:
Túto diorámu nebolo treba už zbytočne prepchať, preto som vybrala len jednu palmu, pozadie móla s výhľadom na more a smerovník.🌊
Palma je ručne robená z palice, na ktorej sa mali obtáčať izbové rastliny.
Nalepili sme na ne umelé listy.
Pochádzajú z čias rodinného kvetinárstva.💐
 Máme 5 veľkých paliem a jednu menšiu.
Tieto palmy 🌴 mali ešte aj moje bábiky v detstve. Ako zberateľka som im vytvorila spodnú časť/stojan, aby som s nimi vedela pracovať bez toho, aby mi padali.

AKTÉRKA/MODELKA:
Potrebovala som vybrať dvojdielne plavky a z tých, ktoré majú moje bábiky v šatníku a menej ich fotím, som vybrala podprsenku od playline Barbie Cali Girl, ktorú som mala v detstve a pred 3 rokmi sa ku mne rovnaká vrátila.🤗
Keďže som plavkám potrebovala nohavičky, nemohla som použiť bordové šortky, ktoré týmto plavkám 👙 pôvodne patria.
Kvetinkové nohavičky som dostala kope bábik, oblečenia a doplnkov z druhej ruky od sesternice na narodeniny, kde bola i tá už vyššie spomínaná Cali Girl Barbie. Nohavičky sú určite Mattel a od pre mňa neznámej Barbie.🤔
Letný klobúk a kabelku som robila pred pár rokmi.
Náušnice sú tiež moja staršia práca.
Šľapky sú z jednej Mattel sady topánok.
Slnečné okuliare sú od Barbie Style/Módnej ikony Raquelle.
Zlatý náramok je asi od zberateľskej Barbie James Bond Occtopussy.🐙
Ako modelku som si vybrala u mňa krátko bývajúcu hrdzavovlasú krásku z kolekcie Looks, ktorá sa u mňa volá Ruby.🥰
Usúdila som, že farebná kombinácia týchto plaviek jej pristane.😍
Aby letnú tašku nemala prázdnu, taksom do nej vložila 2 časopisy z mojej dielničky, dva uteráky, ktoré som zobrala z jednej Barbie kúpeľne, modré malé retro rádio 📻 z nábytkového setu zimnej chaty od bábik Moxie Girlz a mini Fantu.
Na tú som pyšná, mali ju už moje bábiky z detstva, pochádza z kľúčenky, na ktorej visela malá debnička so 6 Fantami (2 oranžové, 2 červené a 2 zelené), rovnakú mám i vo verzii s Pepsi.🙂



















A na záver koláž dvoch inspirujúcich obrázkov z Pinterestu.😊



2 komentáre:

  1. To je čistá letná paráda :-) Túto kočku mám veľmi rada a hoci nie je veľmi klasický typ na opaľovanie, tak jej to pri mori pristane :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super jste se nechali inspirovat. Rozcestník je super. A tahle zrzavá panenka se Mattelu moc povedla, tu všude ráda vidím :-)

    OdpovedaťOdstrániť