pondelok 1. januára 2024

Happy New Year 2023!🍾🎆🥂🎇



PRÍBEH:
Cez silvestrovský večer pozval Paul Corie na jazdu saňami zaprahnutými koňom.
Pripravil pre ňu prekvapenie.
Na trase ich nočnej jazdy dal zavesiť imelo a nachystal šampanské s pohármi.
Tak prechod do nového roku obaja strávili bozkami pod imelom a s prípitkom.
Nech Nový rok splní priania,
anjeli nech Vaše cesty chránia
a problémy nech sa Vás stránia.
🍾🎆🥂🎇🍀
Šťastný a úspešný Nový rok 2024
želá Mary a Silvia 🩷

ZA SCÉNOU:
Nápad so saňami ťahanými koňom sme mali v plánoch už pri tohtoročnom kalendári, ale dejovo nám tento nápad celkom nesadol alebo by sme potrebovali viac adventných dní, aby sme dej viac zamotali a rozstiahli.🤣
Nakoniec sme túto scénu posunuli do novoročného fotenia, aby sme našu hlavnú dvojicu z adventného kalendárneho príbehu mohli rozvíjať ďalej.😊
Z vlaňajšieho kalendára nám ostal vianočný veniec, ktorý vyrobila špeciálne pre koňa moja mami.🥰
Sane sme kúpili už pred 8 rokmi v Lidli, kvôli účelom vianočného fotenia.
Celú scénu sme umiestnili do zimnej krajinky s brezami.❄️
Mami pre účely adventného kalendára 2021🎄 mala nakázané vyrobiť malé imelo pre bábiky, ktoré najprv myslela, že nedokáže vytvoriť.
Nakoniec sa jej úspešne vydarilo na druhý pokus. Lepšie by som ho nevytvorila ani ja.😄
Mňa napadlo ešte použiť i svoje obľúbené disco gule, ktoré som pred pár rokmi kúpila vo vianočnom výpredaji v Tedi. Tie som rozhádzala do umelého snehu.🙂

DIORÁMA/SCÉNA:
- zimná krajinka s brezami: moja práca
- sane: vianočná dekorácia z Lidla
- hnedý kôň: z druhej ruky, farbila som mu poškodené miesta na srsti
- vianočný veniec: vyrobila mami
- Biela kožušina v saniach: darček od kamarátky Terky
- krémová deka: rozstrihaný šál
- imelo: vyrobila mami
- zlatá tácka: moja práca
- šampanské: narodeninová sviečka z Kiku
- krištaľové poháre: darček od kamarátky/zberateľky Katky G./zmrzlinky

BÁBIKY/HERCI: 
Paul Taylor a Corie Collins:
 zberateľské bábiky od firmy Integrity Toys Poppy Parker & Chip, Barefoot in the Park, Corie & Paul, Bratter Lovers

OUTFITY:
Corie
- biele pončo, červené flitrové šaty a náramok: vlaňajšia luxusná vianočná výhra od krajčírky Veroniky Glazunovej @my_integrity_daisy
- pančuchové návleky: playline Barbie Style/Módna ikona Raquelle, druhá séria
- biele čižmy: od kamarátky/zberateľky Katky G./zmrzlinky
- náušnice: dámske z Pepca 
Paul:
- kabát, nohavice, šál, topánky a ponožky: jeho vlastné
- krátkorukávkové tričko: z fashion packu od Kena 









Novoročnou piesňou je Happy New Year (Šťastný nový rok) 🎇 od švédskej skupiny ABBA.



5 komentárov: