nedeľa 10. marca 2024

The Oscars 2024 🏆


Oscary sú už rozdané 🏆 a zároveň sa skoro každý fanúšik sveta Barbie môže tešiť, že si speváčka 🎤 Billie Eillish odniesla Oscara za najlepšiu pôvodnú filmovú pieseň - What Was I Made for? z vlaňajšieho filmu Barbie.🎬🎥🎞️
Túto príležitosť som si aj z tohto dôvodu nemohla nechať ujsť a vymyslela som jednoduchšie fotenie.
Je to "iba" moje 5. fotenie Oscarov.😅
TVORBA SCÉNY:
Použila som svoje dva stojany s nápismi The Oscars, ktoré som si vytlačila pred 8 rokmi a o štyri roky neskôr som z plagátov na stenu urobila tieto 3D panely, ktoré týmto spôsobom používam dodnes.🙂

Sošku Oscara mami kúpila v jednom darčekovom obchode, na moju hollywoodsku oslavu 🎉 menín, ktorú pre mňa v detstve pripravila.

Tento rok som sa rozhodla aspoň troška scénu obzvláštniť a tak ma napadlo, že by bolo vhodné nájsť doma nejakú sošku/ocenenie, keďže malú sošku Oscara som za tie roky bohužiaľ nezohnala.😌 Napadlo ma, že pred pár rokmi, keď som fotila zberateľské Barbie z kolekcie James Bond, využila som kovové pištole z mojej obľúbenej spoločenskej hry Cluedo. A teraz ma napadli najskôr klasické Monopoly, ktoré však majú nie moc vhodné kovové postavičky. Našťastie mám dva druhy Clueda 🔎 (klasickú i modernú verziu), tak práve v tej novšej som našla striebornú sošku pripominajúcej aspoň trošku postavu.🕴️

Použila som na dekorácie dva biele stĺpy, ktoré majú pôvodne slúžiť ako dekorácie na svadobné torty. Mám ešte dva ďalšie v svadobnom salóne/dioráme pre bábiky.🙂 Mami im pred rokmi urobila tieto aranžmány v tvare gulí. Celkom som sa aspoň farbou trafila, keďže mali tohtoročné Oscary výzdobu s ružovými kvetmi.🌸

MODELKA  A OUTFIT:
Riešila som iba dilemu akú večernú róbu Barbie oblečiem, keďže všetky dlhé a elegantné šaty, ktoré v šatníku bábik mám, som na fotenie Oscarov vyfotila.
Rozhodla som sa improvizovať.🤔
Najskôr som rozmýšľala, že zoberiem strieborný overal od Barbie z kolekcie Looks a okolo pása niečo otočím.
Nakoniec ma napadol použiť tento krátky biely overal z dielne krajčírky Eleny Motýľovej🧵, ktorý som skonbinovala s bielou dlhou sukňou od svadobných šiat z jedného fashion packu okolo roku 2006/07.
Už som sukňu párkrát kombinovala s rôznymi farebnými blúzkami👚, keďže nie je taká objemná ako iné sukne pri svadobných šatách.👗

K outfitu som vybrala doplnky do zlata, vybrala som výraznejšie náušnice z dielne kamarátky/zberateľky Katky Kateřina Gottwaldová 💗, zlatú obľúbenú kabelku z fashion packu z rovnakého obdobia ako je sukňa, zlatý náramok a tiaru (tú som už dávnejšie túžila zakomponovať do nejakého outfitu, má "módny" potenciál😄), od Barbie Dolls of the World Ireland a zlaté lodičky od Holiday Barbie 2023.🤗

Ako modelka sa predstavuje Sherrie (Barbie Basic 003, Model No.08), černoškám totiž biela farba sadne, najmä tým tmavým ako čokoláda.🥰








2 komentáre:

  1. Nádhhernú "herečku" ste vybrali. Stylistovi dávam 11/10, nádherné šaty, náušnice, tiara. Všetko dokonalé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, áno dohromady to dalo dokonalý outfit.😊

      Odstrániť