sobota 9. marca 2024

Barbie 65th Birthday Party 🥂🎂🎈


 Čas rýchlo uteká a naša milovaná plastová priateľka Barbie oslávila 9.3.2024 už svoje 65.narodeniny.🎂🎉🥂🍾🎁🎈
Kto by to bol na ňu povedal, že má toľko rokov?😀
Pamätám si akoby to bolo len včera, keď som vymýšľala akú diorámu vytvorím pre jej 60-tku.🤔
NÁPAD A INŠPIRÁCIA:
Tento rok som dopredu nič extra nevymýšľala, ale predsa niečo nové ma kreatívne napadlo.🥰
Asi pred mesiacom na mňa pri upratovaní vyskočil obrázok z vnútra krabice od playline Barbie Bathing Suit/Then and now Barbie, ktorá bola vydaná na jej 50.narodeniny.🎂
Ja som ju pred pár rokmi predala, dokonca bola moja prvá Barbie, ktorej sme dali pohyblivé telo, jej predaj som však neskôr oľutovala.😢

Obrázok zobrazuje dôležité míľniky v živote Barbie. To znamená, že sú na ňom zobrazené v kreslenej podobe najznámejšie Barbie z minulého storočia a aj samotnú Then and now Barbie.😊
Okrem v tejto papierovej časti, na ktorej bola Barbie pripevnená, bolo na kreslenej časti i obrázok úplnej prvej Barbie v čierno-bielych plavkách.
A vtedy ma veru v hlave osvietilo!💡
Urobím z tejto vnútornej časti 3D panel/stenu.

KREATÍVNE TVORENIE:
Vystrihla som nepotrebné okraje a zdolnej časti mi ostal taký ružový obdĺžnik s čiernym okrajom.🖤
Vedela som, že z neho urobím ešte obraz.
Pôvodnú priehľadnú krabicu som dávno dala preč, aj keď od väčšiny zberateľských Barbie, ktoré mám v zbierke si nechávam celé krabice.
Dve z nich mi už poslúžili na vytvorenie diorámy s vonkajšími výkladmi.😁

Keďže som posledné týždne od Valentína sa vyrobila veľa rôznych obrazov🖼️, musela som i do tejto diorámy.
Ako na zavolanie som natrafila na plastové pink srdiečko, ktoré sa váľalo na zemi niekde na našom sídlisku.
Najprv som nevedela, že je na ňom logo Barbie. To som zistila na moje prekvapenie až doma.😅

Panel som vytvorila tak, že som papierovú kartonovú časť s Barbie tvárami nalepila na 3D kartónový panel, ktorý sa dáva do krabíc so zabaleným nábytkom, aby v krabiciach bol na pevno a neskákal.
Okraje boli už poškodené z pôvodnej lepiacej pásky, tak som musela okolo panelu nalepiť nastrihané pásy čierneho papiera.
Ďalej som riešila ako zakryjem časti po dierach na obrázkoch, kde bola Barbie zachytená.
Mala som menšiu dilemu.🤔
Vedela som, že v jednej časti nalepím číslo 65. To som vystrihla z ružovej kreatívnej gumy. Doma mám aj originál gumové čísla a písmená kúpené, ktoré sú ružové, modré, zelené, žlté a fialové.
Práve ružové som mala už iba číslo "5".
Tak mi nezostávalo nič iné, iba obkresliť fialové a vytvoriť si vlastné.🙂
Ďalšie diery som chcela zakryť s oválnymi ružovými flitrami.
Nakoniec rozhodla použiť aj kovový nápis "Barbie", ktorý mi ostal z peračníka zo Sinsay, ktorý som vlani kúpila za 1€, rozstrihala a vytvorila dve ružové taburetky, kvôli vlaňajšiemu foteniu pre Barbie film.🎥
Z tohto dôvodu som si vybrala kovové srdiečka a kvetinky, ktoré som si už dávno odložila na takéto špeciálne príležitosti ako je fotenie typického ružového Barbie sveta.😅
Pôvodne pochádzajú z Barbie časopisov môjho detstva, ku ktorým bola vždy prílohy. A tieto komponenty sú z Barbie náhrdelníka a náramku.
Pridala som na menšie dierky nakoniec iba malé pink flitre.🌸

Obdĺžnikový obraz som nalepila najskôr na tvrdý kartón, potom som nalepila fotku prvej Barbie a nakoniec i to záhadne nájdené pink srdce 💗 s Barbie logom. Pridala som jeden fliter a pink ploché srdiečko, ktoré mi ostalo tiež z nejakej bižutérie z Barbie časopisu.📒
Musela som na záver ešte vytvoriť rám obrazu z drevených kávových paličiek, ktoré som prefarbila predtým na čierno.🖤

TVORBA SCÉNY:
Chcela som k vyvtvorenému Barbie panelu pridať 3D čierny vysoký rámik ako poličku, ktorý majú naše bábiky ako nábytok v jednej dioráme.
Na rámik som mala v pláne položiť obraz a vyložiť pár typických Barbie ružových vecí.💮

Obraz 🖼️ som nechcela lepiť a ani prepichovať, keďže sa opäť jednalo o dočasnú stenu, kde tapetu som iba na okrajoch prišpendlila na kôrkovú tabuľu.
Mojej mami sa však rámik ako polička zdal príliš vysunutý na scéne oproti panelu s tvárami Barbie.😄
Tak ma nakoniec nahovorila na tento čierno-strieborný glamour gauč, ktorý je pôvodne šperkovnica.💍
Mám ho už hádam aj 8 rokov, len je tento typ pre bábiky Barbie malý. 
Sadne si naň iba jedna bábika, ale aj rozmerovo je nič extra, preto ho mám uložený v našej stálej dioráme - svadobnom salóne pre bábiky Wedding Bells.💒
Z tohto dôvodu s týmto gaučom 🛋️ málo fotím a predsa si aj vytváram vlastné a kvalitné gauče na mieru.🥰

Ku gauču som pridala ešte bočný stolík, ktorý mami vytvorila práve k tomuto gauču do svadobného salóna. 
Hodil sa do scény, lebo v pravom kúte bolo "hluché" miesto.🙃

Potrebovala som niekde ešte naaranžovať Barbie dekorácie.
Mami vymyslela, že dáme za gauč nižší 3D rámik, na ktorý veci vyložíme.
Dva rámiky sme vyskúšali, aby sme nakoniec použili tretí, ktorý máme v jednej Barbie kuchyni.🤭
Aby dekorácie bolo viac vidno za gaučom, mami použila moje ručne vyrobené drevené stojany na torty a zákusky pre bábiky.🍰

Mami ma nakoniec nahovorila, že mám dať do scény i zvieratko. Hodila by sa biela mačka, ale s tou som minulý mesiac fotila Valentína. Tak som vyberala v kategórii psov, hľadala som nejakého malého. Šteniatko čierno-bielej dogy od značky Schleich.🐕

DEKORÁCIE:
🌸 Figúrku Barbie speváčky som si vlani kúpila v Pepcu pre účely fotenia Barbie filmu.
🌸 Ružovú šperkovnicu v tvare srdca mám ešte z útleho detstva, mali ju ešte moje Barbieny z detstva. Je zo sady Pretty Treasures z prvej polovice 90.rokov.
🌸 Biely malý rámik je od zberateľskej Barbie The Look, ktorú som nemala, ale zamenila som ho s inými Barbie vecami.
🌸 Rovnako i ružovo-bielu sviečku na stole. Pôvodne ružová, ale ja som ju dofarbila na bielo.
🌸 Sklenená váza na stole je moja tvorba a ružový aranžmán zase tvorba mami.
🌸 Mini bledoružová bonboniéra v tvare srdca na stole je miniatúra japonskej značky Re-ment, ktorú som dostala pred rokmi do daru i s inými miniatúrami tejto značky.
🌸 Ružový darček je od zberateľskej Barbie (asi nejakej Birthday Wishes), dostala som sa i k nemu nejakou výmenou.
🌸 Pohár a fľaša sú asi pôvodom miniatúry z Aliexpressu, ale ja som ich dostala ako darček od kamarátky/zberateľky Katky.
🌸 Ružové srdce, ktoré mi v scéne slúži ako podstavec pre fľašu a pohár, je z nejakej hračky, u mňa z domácich zásob.

BARBIE/MODELKA:
Tú som vybrala pomerne ľahkou vylučovacou metódou typu, ktorá blond Barbie ešte nefotila narodeniny?🤗
Rozhodovala som sa medzi Tris a Shakirou s kučeravými vlasmi.
Tá by však zabrala s vlasmi skoro celú túto menšiu scénu, takže to tento rok vyhrala Tris 🤩 (zberateľská Barbie Tris podľa filmu Divergent).

OUTFIT:
Aj v tomto prípade som čerpala z vlaňajej tvorby pre účely fotenia Barbie filmu.📽️
V Pepcu som okrem malej bábiky kúpila i dve gumičky s Barbie logom a vytvorila z nich špeciálny Barbie outfit.
Z čiernej saténovej s Barbie nápismi blúzku👚 a z druhej sametovo-bledoružovej sukňu.😊
Sukňu som vymenila pri tomto fotení za biele a veľmi moderné rozšírené nohavice od krajčírky Elenky Motýľovej🧵, blúzku som ponechala, pridala som plastovú pink náramok z nejakej fashion sady od bábiky Liv, vysoké moderné pink topánky od playline Barbie Style/Módnej ikony z druhej vlny a náušnice s ružovými guličkami z mojej staršej tvorby.🥰














Ana záver i krátke video z Barbie narodeninovej oslavy.🎂

2 komentáre:

  1. Dodatočne, všetko najlepšie Barbie <3! Naozaj vyzerá stále super, napriek pokročilému veku. Urobila si opäť super scénku a tá blúzka, čo si urobila z gumičky je úžasná <3 Do tej som zamilovaná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno, áno, stále mladucha😀. S blúzkou som veru veľmi spokojná.🥰

      Odstrániť