piatok 8. marca 2024

Women's Day 2024 🧡🌼💛


Milé ženy, slečny, dievčatá a priateľky, želám Vám krásne MDŽ.💐💝🌹🍸🧡
A pri tejto príležitosti som si našla i jeden krásny citát o ženách.❤️

„Pravá krása ženy nie je v jej postave, v spôsobe oblečenia, v šatách, ktoré nosí alebo štýle jej účesu. Krásu ženy vidno v jej očiach, pretože sú oknom do jej duše, miestom, kde prebýva láska.“ 
Audrey Hepburn
INŠPIRÁCIA:
Tento sviatok som fotila iba po druhýkrát, lebo ponúka pre mňa najmenej inšpirácie.😅
Vo svete zberateľov bábik zo zahraničia je vždy menej viditeľný, predsa sa len  viac orientujú na sviatok sv.Valentína💗, ktorý oslavujú všetci (nielen páry ako sa u nás komerčne propaguje) ako sviatok lásky medzi členmi rodiny, kamarátmi či susedmi a pod.😊

Vlani som išla podľa inšpirujúcej fotky z Pinterestu, kde som vytvorila veľkú "8" z dvoch vencových kruhov, ktoré mi mami aranžérsky vyzdobila.✂️
Tento rok som nevedela vôbec, čo odfotiť. Opäť som siahla po inšpirácii z Pinterestu, ktoré mi mami vyhľadala, že by sa mi mohli páčiť.😊
Spojila som dva motívy obrázkov.
Na jednom bola veľká darčeková krabička a na druhom veľká osmička ozdobená kvetinami.🏵️🌸🌼

OUTFIT:
Problém bol ako bábiku obliecť.
Mala som najskôr typ, že použijem kvetinovú blúzku od bábik Bratz, ktorú som málo fotila.📸
Len sa mi nehodila použiť k nej rifle a ani minisukňa, chcela som dlhú sukňu, ale keďže mám v šatníku bábik iba tri dlhé, z ktorých sa ani jedna nehodila a nebol čas šiť novú dlhú riflovú sukňu, musela zmeniť plány.🤔
Odrazila som sa od kvetinovej vzorky, ktorá bola ladená do oranžova a ktorá sa hodila i k pôvodnej blúzke.👚
Mami mi podarila, že mám využiť moje obľúbené dlhé večerné šaty od zberateľskej Barbie James Bond podľa filmu Live and Let Die (Žiť a nechaj zomrieť), ktoré milujem, lebo sú v mojom obľúbenom boho módnom štýle.🥰

Darčekové malé krabičky som pre bábiky robila už pred pár rokmi, tak mám skúsenosti i s výrobou ozdobnými
mašľami.😊
Ďalej som si z jedného inšpirujúceho obrázka, ktorý mi našla mami na Pintereste, obkreslila na tvrdý papier osmičku, ktorú som vystrihla a vytvorila 3D štýle.
Mami mala som mňa veľkú "radosť", pretože skoro hodinu sa hrala s kvetinovou výzdobou na osmičke.🙈🙉🙊
Nešlo jej to hneď od ruky, pretože oranžové ruže máme vo vázach v Barbie izbách a pri tomto fotení mali byť len dočasnou záležitosťou a nechcela ružiam kvôli tomu strihať drôty.🙄
V polystyrénovej pene sa jej aranžmán rozpadol, našťastie nás zachránil kúsok zatepľovacej peny, ktorú používam na tvorbu diorám a gaučov pre bábiky.🙂

Takže ako mojej "top" žene života 😘, jej  ďakujem za trpezlivosť a že opäť raz prežila jeden z mojich "buzeračno-kreatívnych" nápadov.🤣

BÁBIKA/MODELKA:
S výberom modelky bol tentoraz veľmi rýchly proces, pretože som vedela, že tieto šaty sa veľmi hodia mojej obľúbenej Sharayi (zberateľská Barbie James Bond Octopussy), ktorá pred pár rokmi v nich súťažila v jednej súťaži s bábikami na Flickri.🙃
Aj pôvodná majiteľka šiat bola hnedovláska, takže nebolo pochýb, že urobím po rokoch krajší reparát pre Sharayu.🤗






2 komentáre:

  1. Dodatočne aj vám všetko najlepšie k MDŽ, žienky :-) Vybrali ste krásnu modelku a aj šaty. Super fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky😊, celkovo sa scéna farebne dohromady vydarila.🙂

      Odstrániť