sobota 13. apríla 2024

Fabric bunny 🐰

Minulý rok pred Veľkou nocou som objavila v rámci veľkonočných dekorácií v obchode Tedi tohto látkového zajaca 🐇 v romantických šatách. Bola to "láska na prvý pohľad"😍 a hneď som vedela, že bude krásnym priateľom na jarné fotenia pre moje bábiky.😀

Zároveň zajac slúži u nás i svojmu pôvodnému účelu a to ako veľkonočná dekorácia v našej reálnej kuchyni.

Túto drevenú pergolu som vytvorila zo starej detskej postieľky pre bábiky, ktorú som našla vyhodenú pri smetiakoch na našom sídlisku pred dvoma rokmi a prezentovala som ju vtedy ako súčasť fotenia Dňa matiek.💐
Vytvorila som si ju s dvoma variantami. Prvá je s paletovým sedením a druhá s hojdačkou.
Tentokrát som použila variantu s hojdačkou.
Na bokoch som pridala drevené stojany (pôvodne stojany na sviečky) a drevené debničky z mojej dielničky.🙂
Do nich som naaranžovala jarne vyzerajúce pastelové kvietky z Pepca.
Fialové ruže, ktoré sa popínajú sú už na pergole nastálo, aj keď by som si priala radšej, aby boli ružové. Len tých nemám toľko doma a Kik ma už dva roky štve, lebo predáva iba väčšie papierové kvety ako tieto ruže.🌹

Rozmýšľala som ako zajaca, skôr je to kvôli šatám zajačica, odfotím.
Spomenula som si na túto tylovú sukňu s čierno-bielym pásom, ktorú mi ušila mami pre účely môjho projektu k 30.narodeninám.🎉
Pridala som obľúbenú bledoružovú blúzku od Barbie Karličky (zberateľská Barbie The Look Sweet Tea).
Do outfitu mi ešte niečo chýbalo, preto som vymyslela, keďže fotenie sa nesie v jarnom štýle, kvietkovanú stužku, ktorú som raz z nejakého oblečenia odpárala.
Strieborný náramok je od nejakej zberateľskej Barbie Holiday a strieborné guličkové náušnice sú tvorba kamarátky Katky G.(uzmrzlinky.blogspot.com).

Takému to romantickému outfitu a zajačici som vybrala moju obľúbenkyňu spomedzi playline Barbie a tou bola Sayuri (Barbie Made to Move Yoga, purple top). Stále ju milujem, je to taká mladá pozitívna kočka.💗

Fotky som už chcela zverejniť minulý rok, ale bohužiaľ mi odišiel starý notebook a tak som nemala možnosť fotky upraviť.🙆‍♀️
Tento rok som ich chcela uverejniť pred Veľkou nocou, ale tá bola na môj vkus dosť skoro, tak ja už nebudem čakať na ďalší rok. Stále je ešte podľa kresťanov veľkonočné obdobie a jar tiež ledva začala.😊









2 komentáre:

  1. Zajačička je krásna a rovnako aj modelka :-) Dúfam, že ťa Kik už prestane hnevať a dožičí Ti kvietky v požadovanej veľkosti :-) Jar nám začala a momentálne si dala nejakú pauzu, ale o to lepšie sú takéto krásne nežné jemné ružové fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky 😊, to vieš, že mne také "blbosti" ako sú aj táto zajačica, urobia radosť.😀
      Áno, Kik by si už mal dať povedať, niekedy ponuku kreatívnych materiálov menil každý rok, teraz už tretím rokom ponúka to isté. Také biele kvietky som kúpila v Tedi, ale ruže nie a nie kúpiť.🤔
      U nás okrem upršaného počasia i vietor. Proste bláznivý apríl.🙈

      Odstrániť