štvrtok 11. apríla 2024

Jarné darčeky 2023 od Ivky/Babakat 🌷🎁


Kamarátka a zároveň zberateľka Ivka z Čiech, známa v československej skupine zberateľov bábik pod prezývkou Babakat, sa sama rozhodla, že mi po vianočnom balíčku 2022, ktorý sme si vzájomne vymenili a môžete si ho pozrieť tu, že mi musí ešte niečo vyrobiť a v ďalšom roku poslať.

Nechcela mi však vôbec prezradiť a ani naznačiť, čo mi chce vyrobiť a poslať.😅
V januári sa mi spýtala cez Messenger, ktorú farbu nejakých upletených 2 vecí sa mi viac páči.
Čakala som asi 2 mesiace, až mi Ivka začiatkom marca 2023 napísala, že posiela balíček a že v ňom bude špeciálny darček pre moju mami.
Sama som nevedela, čo v ňom môžem čakať.

Poďme sa pozrieť na detailnejšie fotky, čo samotný balíček obsahoval.😊

1. Obraz kúzelnej rybičky

Práve tento obrázok pre šťastie bol tým špeciálnym darčekom venovaný pre moju mami.🤗
Ivka mi prezradila, že obraz vyrábali v špeciálnej chránenej dielničke.
Vyložili sme si ho na wc, keďže máme na ňom dekorácie v podobnom "morskom" štýle.🐟🐬🐠


2. Vianočná ozdoba priehľadné sánky

Doma máme dlhé roky z rovnakého materiálu a v rovnakom štýle vianočné dekorácie v tvare lodičiek/topánok.
Takže spolu ladia.🎄


3. Zlatý miniatúrny gramofón 

Táto miniatúra retro gramafónu ma veľmi pozitívne prekvapila a urobila mi neuveriteľnú radosť.🥰
Cez jeseň 2022 som začala vyrábať LP platne i s obalmi platní reálnych interpretov pre bábiky v mierke 1:6.💿
Dostala som aj špeciálnu objednávku na výrobu menších platní z obdobia začiatku 20.stor. a max. do 30.rokoch 20.storočia.🎶🎵
Povedala som si, že keď tie malé platne mám navrhnuté, tak si rovnaké neskôr urobím i pre seba.😊
Lenže ja som pred pár rokmi vyrobila síce gramafón, ale v štýle 60.rokov a na väčšie platne.
Gramafón na kľuku som si nevyrobila, aj keď jeden DIY návod na výrobu pre bábiky mám uložený na mojom Youtube.🤭
Splnil sa mi dosť rýchlo tento sen.🤩
Prerobila som gramafón, tak, že sa na ňom dajú vložiť platne.
Mám aj nejaké fotky už skoro rok po prerobení, nafotené, len ich treba spracovať.😏


4. Gymnast Stacie 1996

Táto Stacie je druhá bábika z môjho detstva, ktorá sa ku mne po rokoch vrátila.🥰💗🤗
Moju prvú Stacie som dostala ako dieťa na Vianoce 1996 od mojej mami a babi pod stromček.🎄
Pred pár rokmi (2014/15) som ju i s ostatnými Barbienami z môjho detstva predala.
Niekedy toho ľutujem, aspoň niektorých, pretože som si nechala len Barbie Fashion Fever Leu a všetky Shellinky (okrem jednej) z môjho detstva.😔
Takže som sa opäť potešila a aj som bola dojatá, že prišla práve Stacie.
Meno jej nechám, pretože aj tá "moja" sa volala Stacie.🙂
Mám ešte jednu Stacie a Skipper, ale tie som dostala v roku 2009 už ako dospelá zberateľka. Tie nepovažujem za tie z "detských čias".🧸

Nemá už svoj originál účes do "stojaceho" copu, ktorý bol vždy nepraktický a už aj ako dieťaťu mi vadil, preto som jej ho niekedy dala tiež dole.🙄
Táto má oproti mojej pôvodnej nechemlonové vlasy, ktoré niekto pekne upravil a zastrihol trochu vlasy.👍
Oblečenie ako som zistila tvorí ružová bundička od bábiky Bratz z fashion packu, ručne šité biele nohavice a ružové Mattel topánky, ktoré sú pre sestru Skipper, lebo sú väčšie a poznám to, pretože rovnaký typ som doma mala, ale v bielej farbe.🙂
Ružové náušnice sú jej pôvodné.
Som rada, že má kĺbové telo, s ktorým sa dá fotiť, pretože je pôvodne predsa gymnastka, ktorá mala i svoje gymnastické náradie.😃

Budem ju musieť nafotiť v nejakom reálnom prostredí, v inom outfite a samozrejme predstaviť.🤩


5. Skipper babysitters Siblings Set 2019

Tento malý chlapček je zo setu ešte s malým bratom - bábätkom. A je vlastne takým doplnkovým setom pre tie novodobé playline Skipperky, ktoré vo výzore tváre na mňa pôsobia viac ako Stacie bábiky.
A  Skipperka každá opatruje rôzne tieto detičky.👦
Je celý originál, má gumené vlasy ako všetky bábiky tejto veľkosti.
Ja som tento typ veľkosti bábiky od Mattela ešte nemala. 
Meno som mu ani po roku nevymyslela, ach, tie moje "nestíhačky".🤦‍♀️
Má také zlaté očká, pôsobí veľmi pozitívne.


6.Malé bábätko v zavinovačke 

O pôvode tohto bábätka vôbec neviem nič. Kto ho spozná, prosím, napíšte mi. Nemám rada, keď niečo v mojom Barbie svete nemá identifikáciu. Nie je od Mattela, také poznám a dokonca jedno už dlhé roky mám v zbierke.👶
Náhodou som presne také uvidela u jednej zberateľky Integrity Toys bábik, len tá mi povedala, že ho už má veľa rokov a nepamätá si odkiaľ ho zohnala.🙆‍♀️
Ivka tejto malej bábike uháčkovala outfit i s čapičkou.
Je zlatá, je to dievčatko.👧 Tiež rovnako ako chlapček, nemá ešte vybraté meno. 
Budem musieť napraviť. Bolo by fajn mať i samostatný článok.
Neviem, kto robil zavinovačku, ale je do detailov ušitá. Krásna práca.👍



7.Handmade postieľka pre bábätko

Ivka mi dávala v Messengeri si vybrať medzi dvoma farebnými kombináciami.
Nevedela som, čo z toho bude. Len som si mala vybrať. Odpoveď na moju otázku, prišla až po otvorení tohto balíčka.
Postieľku uplietla celú Ivka.🥰


8.Čierny smetný kôš a červené vrece

Tak toto vrece je podľa mňa z nejakej vianočnej ozdoby.🎄 Malo časť od lepidla, ja som ho opravila a zakryla ozdobou. Čierny kôš 🗑 je veľkosťou pre Barbie malý. Dá sa aj otvárať.



9.Koláč a keramický tanier

Niekto koláč 🥮 vyrobil z tvrdnúcej hmoty. Ivka takéto miniatúry nevyrába.
 Tanierik je veľmi pekná miniatúra, ktorú sme už napr. v projekte adventný kalendár využili.


10.Vysoký pohár a fľaša šampanského

Takýto typ poháru 🥂 som ešte nemala, preto sa dá využívať pri fotení iba jednej bábiky.
Šampanské je troška menšie.🍾 Mám 6 fľašiek šampanského, ktoré boli pôvodne narodeninové sviečky z Kiku, ale rada využijem i toto nové.


11.Dve kabelky a ďalekohľad

Všetky tri doplnky sú od Mattela.👜 O pôvode som zatiaľ nepátrala. 
Najviac sa mi páči ďalekohľad, pretože takýto veľký nemám. Mám dva menšie, ktoré nie sú na visenie. Tento vyzerá viac "dospelácky". Len ho bude ešte treba nafarbiť na normálnu farbu.


Bonus fotka navyše. Takto u nás býva zvykom, keď rozbaľujem balíky, ktoré dostanem.
Rómeo si užíval na kuchynskom stole na bublinkovej fólii.😺

4 komentáre:

  1. Nádherné darčeky a je perfektné, že sa k Tebe Stacie vrátila <3 Sestričky gymnastky sa mi vždy páčila. Hlavne Whitney, keďže o Janet som počas detstva nemala ani šajnu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky 🤗. Už druhá Barbie z môjho detstva, ktorá sa ku mne vrátila. Prvou bola Barbie Cali Girl 2003.💗
      Asi neuveríš, ešte túžim po mojej prvej Shellinke s postieľkou.😀
      Ja som vedela, že bola i Janet, pretože som mala svoj kalendár 1996, ktorý dostala mami k nákupu, keď kúpila v tej dobe "drahý" Barbie karaván.🙃 Len som nevedela ako sa volá.

      Odstrániť
  2. Milé překvapení od Ivky. Je skvělé, že na tebe tak myslí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Hanneton.🤗 Ivka je veľmi štedrá a dobrá osôbka.🥰

      Odstrániť