utorok 16. apríla 2024

Vianočné darčeky 2023 od Katky 🎄🎁

 

Ako každé Vianoce, posledných myslím už aj 7 rokov, si s kamarátkou a zároveň zberateľkou Katkou (uzmrzlinky.blogspot.com), vymieňame vianočné darčeky.😊🎁
Síce už bola aj Veľká noc, ale som rada, že som sa k tomu dostala, aby som Vám ukázala, čo som dostala od Katky pod stromček.🎄

1.Vianočná ozdoba - drevená salónka

Pekná vianočná ozdoba, ktorú som zatiaľ zaradila bábikám do ich vianočných dekorácií, ktoré mám odložené na ďalší vianočný projekt.😎

2.Hnedý košík

Verte alebo nie, minulý rok som po ňom pokukovala v obchode Tedi, keď bol v zľave, ale nakoniec som kúpila iné "prkotiny" pre bábiky a košíku som odolala.😃 Dobre som urobila, pretože som ho dostala od Katky pod stromček.

3.Prívesok v tvare mačky

Je taký miniatúrny, že som ho musela odfotiť na svojich prstoch, aby ste ho videli.
Samozrejme, že ho využijem pre svoje bábiky.😍

4.Krémová bavlnka

Neviem, či mi Katka s tým chcela naznačiť, aby som začala pliesť, ale ja ju určite využijem na inú kreatívnu tvorbu.😁

5.Krémové nohavice

Tak tie ešte uvidíte v nejakom jesennom článku na bábike.
Je to kúsok pre mňa od novej autorky/krajčírky Katky Kouby.💙
Na Facebooku ju hľadajte pod stránkou Salon Stylgirl, kde i ja obdivujem jej tvorbu, 
lebo aj krásne háčkuje rôzne modely nielen pre Barbie, ale i IT bábiky.

6.Pletené čiapky, šál a sukňa pre bábiky

Katka začala pliesť pre bábiky, tak mi poslala pár kúskov.🤗
Najviac sa mi páči súprava biela čiapka a šál.🧣
Neskôr v chladnejšom období by som tieto doplnky ešte vyfotila samostatne 
na bábikách.



4 komentáre:

  1. Nádherné darčeky <3 Ten prívesok mačičky je úžasný

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, áno, zjavne bude mať využitie v šperkoch u bábik.😊
      Mňa najviac potešili krémové nohavice.🥰

      Odstrániť
  2. Super ze se libi :-) Zmrzlinka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ľúbi už niekoľko mesiacov.😊 A to som ešte stále neuverejnila vlaňajšie darčeky, čo som od Teba dostala.🥴

      Odstrániť