pondelok 26. augusta 2024

Lazy summer days 🌞🎶🍧


Toto leto som rovnako ako vlaňajšie, mala na pláne urobiť cez letnú dovolenku môj veľký letný projekt. Chystám sa na neho od minulého leta.🙄
Nakoniec mi vôbec plány nevyšli, ale toho menšieho projektu som sa nakoniec nevzdala.
Taktiež som nestihla urobiť fotenie k Medzinárodnému dňu mačiek, pretože som na ten deň úplne zabudla a zistila som to práve v ten deň, keď bol sviatok.😌
Síce som si urobila 3 obrazy mačiek, ale nechala som to tak, že tento rok po termíne už fotenie nezorganizujem.😥
Vytvorená trojica obrázkov s mačkami ma však inšpirovala k tomu, aby som si vytvorila stenu s letnými obrazmi.🍉🍧🍍

INŠPIRÁCIA:
V prvom rade ma inšpirovali tropické horúčavy🔥 tohto leta na Slovensku a v druhom rade to bola fotka od zberateľka z Veľkej Británie, ktorá si hovorí i na Instagrame @kimlondon_
Pred 3 rokmi mala fotku s bábikou Momoko ako sedí na stoličke má v ruke malý vejár, na vedľajšom stolíku bol malý ventilátor, popíjala rovnaký nápoj ako moja (totožná miniatúra) a vedľa nej sedel ešte dalmatínec a mal pri sebe misku s vodou.🐶
Keď sa inšpirujem, či sú to kreslené obrázky alebo fotky z Pinteresu alebo fotky iných zberateľov na Instagrame, vždy sa snažím iba niečo zobrať z danej fotky/obrázka a doplniť scénu/fotky o môj vlastný "rukopis". 😊
Chcela som fotenie robiť už vlani, ale nestihla som. Vôbec to nevadilo, lebo cez vlaňajšie leto ma nenapadlo vytvoriť stenu s letnými obrazmi.🖼
Najviac ma chytilo za "srdce", že aj naše bábiky majú ventilátor (dá sa i ten vyrobiť, no nie som už blázon, aby som vyrábala každú miniatúru🤣🤣🤣) a presne tú istú miniatúru nápoja a pohára.

TVORBA SCÉNY:
Tieto nálepky som už pred rokmi kúpila za 10 centov v Kiku, v jednom balení boli motívy po 2x a kúpila som i iné série, napr. s lamou a pod., ktorým tiež raz vytvorím zrejme vlastné obrazy.
Ak by som mala svoju tohtoročnú tvorbu pre bábiky opísať, bolo by to tvorba obrazov.😃
Začala som pri Valentíne, pokračovala som s Veľkou nocou, pokračujem letnými a asi by som mala urobiť i nejaké vianočné, aby som celý cyklus tvorby na koniec roka zaklincovala.😬
Letných obrazov je celkovo sedem a každý má iný tvar. Myslela som, že urobím iba 5, ale nálepiek s letnými motívmi bolo veľa a nevedela som si vybrať.🤔
Okraj rámov je tyrkysový, sú to paličky zo starých prestieraných, ktorých sme mali v počte 4 kusy a v začiatkoch môjho zberateľstva som tieto prestierania využívala ako pozadie na fotenie Barbie bábik.
Paličky sú super, pretože sú na rozdiel od tých napr. "lekárskych", mäkké a ľahko sa strihajú.
Modré pozadie je papierová tapeta na stenu.💙
Našla som jeden valec už trochu použitého balenia v tomto roku, keď som vyhadzovala nejaké papiere do kontajneru na papier, bol na vrchu a ja som neváhala a hneď som ho zachraňovala.😁
Táto modrá tapeta mi pripomína more. Tak som ešte z nej vytvorila dvojstenu, len pri tomto fotení jej ľavá strana nie je vidieť. Nafarbila som lekárske paličky na bielo a pridala som ich ako dolný okraj steny.
Stenu budem určite využívam po ďalšie roky na nové letné fotenia.🌞
Modrá tapeta mi ešte ostala, bolo by celkom fajn z nej urobiť v budúcnosti ešte aj iné steny ako iba letné.

NÁBYTOK A DOPLNKY:
Biely ratanový nábytok mám už 11 rokov. Zohnala som ho na E-bayi. Je od Mattela z 80.rokov a patrí medzi tie najstaršie veci, ktoré pre bábiky vlastním.⌛
Tentokrát som nepoužila menšie kreslo, lebo by scéne bolo zbytočné. Od neho som zobrala iba menší stolík. Veľký stolík patrí k tomuto veľkému kresielku.
Malý stolík a ventilátor sú darčekom od jednej mojej obdivovateľky z blogu.🥰
Ventilátor bol súčasťou balíka pred 10 rokmi a stolík pribudol v ďalšom balíku aj o 6 rokov neskôr.
Ja som vtedy zohnala veľké a malé kreslo a veľký stolík, lebo predávajúcej chýbal ten malý.
Na náhody neverím, viem, že ten malý stolík na mňa proste čakal.😍
Ružový madrac/sedenie s bielymi bodkami je originál, patrí k nemu i vankúš s čipkou, ale ten sa mi nehodil, bol príliš romantický, preto som dala tento modrý s kvetinovým vzorom z našej havajskej izby pre bábiky.🌸
Madrac/sedenie je dvojstranné, z druhej strany je modré s bielymi bodkami. Tak isto je kombinovaný aj vankúš z tejto súpravy. Gauč je rozťahovací.

Časopisy sú moja práca.
Ukulele som robila pred 11 rokmi ešte s dvoma ďalšími do havajského obchodíka so suvenírmi pre bábiky.🙂
Papagáj 🦜 je figúrka z "kinder" vajíčok značky Lidli, ale z kolekcie pred 12 rokmi.
Máme ešte dvoch iných papagájov z rovnakej série.
Nanuk a vejár sú moja vlaňajšia tvorba.🍧
Džbán a pohár s nápojom sú miniatúra japonskej značky Re-ment, ktorá bola súčasťou darčeka od tej istej pani ako mám ventilátor a tento biely malý ratanový stolík.
Modré retro rádio mám z nábytkovej sady - zimnej chaty od bábiky Moxie Girlz.
Podnos s motívom melóna je z visiacej letnej dekorácie z Kiku, ktorú som kúpila vo výpredaji za 10 centov. Vtedy som nakúpila hneď i 4 kusy.🤩
Dekoračné taniere/misky pod stolmi sú kombinácia rôznych typov mušlí, koralu a korálok.
Mušle s obrázkom morskej korytnačky a nápismi "Believe" a "Love" sú kreatívne korálky, z ktorých som zatiaľ nič nevytvorila, ale chystám sa s nimi niečo vytvoriť v havajskej dioráme. Veľmi sa mi vlani páčili, tak som ich musela kúpiť.😅

MODELKA A OUTFIT:
Dlhšie som túto moju obľúbenú kočku nefotila, vedela som, že bude tá pravá a vhodná na túto úlohu lenivej a unavenej krásky z tropických letných dní.
Delilah (Barbie Holiday AA 2016) som dopriala tento pocit. 

O jednoduchom outfite som mala jasné predstavy.
- plavkový top som si požičala od Barbie Dolls of the World Hawaii
- šortky som ešte myslím ani raz nefotila, dostali sa ku mne v nejakej kope starších Mattel oblečení. 
K šortkám pôvodne patrilo tyrkysové krátkorukávkové tričko. Je z obdobia konca Fashion Fever Barbie kolekcie, taký menší "základný" fashion pack.
- sandále na vysokej platforme sú zase od Barbie Fashion Fever Teresy, z podobného času ako šortky
- náušnice sú dámske z Tesca v tvare modrej ruže
- náramky sú oba Mattel. Ružový z kolekcie Barbie Basic doplnkovej sady
Užší modrý od Barbie Teresy Módnej ikony/Style.

Neviem, či uskutočním ešte jedno letné fotenie, ale som rada, že sa mi podarilo aspoň táto dioráma, keďže veľký projekt sa mi nepodarilo zrealizovať.😌



























A urobila som i krátke video.😊

3 komentáre:

  1. To je kráááásnýýýý. Nádherná scéna - ty překrásné doplňky - tak toto se ti teda moooc povedlo. Tady už jsem douho nekomentovala, nešlo mi komentovat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Věrka za komentárik, ktorý vždy poteší.🤗❤️🥰
      Nič sa nedeje, ja od minulej jari takmer nekomentujem na žiadnom blogu, takže ani na Tvojom som už dlhší čas nebola.😌

      Odstrániť
  2. Tomu říkám letní pohodička... :-) Co taky v tom vedru dělat jiného, že si číst, popíjet a hrát na kytaru ;-)

    OdpovedaťOdstrániť