sobota 24. augusta 2024

Letné boho outfity 🌞🌴🌊

Strapcové topy s etno motívmi sa vymysleli pred pár rokmi, keď mi ich mami ušila do súťaže s bábikami na Flickri. 
Hneď sme vytvorili tri typy (biele, oranžové a čierne strapce), k nim boli ušité aj turbany a spravené náušnice, ktoré ste mohli vidieť napr. aj v predchádzajúcom príspevku.😊
Môžete topy s náušnicami vidieť i v článku Hawaiian melody z júla 2022.
NÁPAD A INŠPIRÁCIA:
Cez tohtoročnú dovolenku som ušila už sama dva nové topy, tentokrát som použila i červené strapce a čierne som vykombinovala s druhou etno stužkou. 
Etno stužky mi pred pár rokmi darovala moja kamarátka/zberateľka Vlaďka z Čiech.
Plánujem s nimi ešte vylepšiť obývačku v africkom štýle, ktorú máme pre naše bábiky, ale to je ešte "hudba" budúcnosti.🎶🎵

TVORBA:
Napadlo ma vytvoriť k topom aj etno šperky.💍
Strapcové či pierkové náušnice si tvoríme s mami pár rokov i pre seba, takže mám s nimi bohaté skúsenosti. Pred 8 rokmi som vo svojom boho "ošiali" tvorila svojim bábikám veľmi podobné náhrdelníky ako teraz tieto dva, len som ich zdokonalila aj o zatváranie.😎
Pierkových náušníc mám dlhé roky 4 páry, ale tie boli pôvodné dámske a menila som vždy iba zapichovanie do uší. Tieto sú celé originál moja práca.😊
Z veľkých pierok rôznych sáčkov, ktoré som používam/la na tvorbu lapačov snov v ľudskom merítku, mi vždy ostali nejaké drobné "úlomky". Zistila som, že nie všetky sa dajú na tento účel použiť alebo bola fuška nájsť dva rovnako veľké. Podarilo sa mi to iba pri červených a žltých pierkach.💖💛
Korálky, ktoré som dala na náhrdelníky, som sa snažila dať i na náušnice. Aj sa mi táto kreatívna práca vydarila.👍

SCÉNA:
Opäť som nič nemenila a rovnako ako pri predošlých dvoch som si zobrala svoje plátno/obraz s exotickým motívom chatiek v niekde v Karibiku a pod.🌴🌞🌊
Na konci roku 2021 som obraz pri ceste domov z práce, našla vyhodený na našom sídlisku pri kontajneri. Obraz má na sebe zopár kvapiek z nejakej tekutiny, ale nie sú viditeľné na toľko, aby som pozadie na letné fotenia nepoužívala.
Ratanové kreslo mám pomaly aj 25 rokov. Mám dva a z tretieho sme urobili stolík, ktorému som ešte ja v dospelosti zdokonalila vrch.
Kresielka mi kúpila pre moje detské bábiky mami a pôvodne majú slúžiť ako dekorácia na izbové rastliny.🌱
O palmách som už 100x písala, sú to pôvodne opierky na izbové rastliny z čias nášho rodinného kvetinárstva. Vylepšené o listy a samostatné státie.

MODELKY A OUTFITY:
Vyberala som bábiky, aby ladili k topom. Taká čiernovláska by sa v čiernom tope určite stratila a belošsky tiež nevyzerali v nich extra dobre. Vedela som, že nejakej černoške sa bude jeden z topov určite hodiť.😍

Hrzdavovláska je Ruby (zberateľská Barbie Look #11)
Top, náhrdelník a náušnice: moja práca
Bordové šortky: playline barbie Raquelle Módna ikona/Style druhá vlna
Čierne vysoké sandále: z doplnkového packu od Mattela

Černoška Sherrie (zberateľská Barbie Basic 003, No.08)
Top, náhrdelník a náušnice: moja práca
Čierne šortky: Barbie Stardoll Bonjour Bizou
Žlté topánky: jej vlastné









Červený top a jeho šperky.💖


Čierny top a jeho šperky.🖤


Šperky samostatne.


Topy samostatne. Zatvárajú sa na patentky.


2 komentáre:

  1. Topíky jsou super a doplňky z korálů a peří nemají chybu. Holkám to moc sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonalosť :-) Hneď ma to vrátilo do horúceho leta.

    OdpovedaťOdstrániť