štvrtok 22. augusta 2024

Letné miniatúry: vejáre, melóny a koktejly 1.časť 🌞


Tohtoročnú dovolenku som strávila aj tvorbou letných miniatúr pre bábiky.🌴🍉🥥
Minulý rok som sa naučila vďaka Youtubu tvoriť papierové vejáre a chytili ma natoľko, že som dva vyrobila i tento rok.😊
Niektoré z mojich Barbie mi sedia takto cez leto s vejármi v rukách a na hlavách majú klobúky z mojej dielničky.😀
Kokosové koktejly sú moja staršia práca. Vlastne boli to moje úplne prvé koktejly, ktoré som vyrobila. 
Neskôr som ich postupne vylepšovala, že majú i mini dáždniky.🌂
Melóny mi vlani vyrábala mami, tá si vytvorila dosť veľa a potom mala vlastné letné fotenie, kde bábiky nakupovali na trhu melóny, lebo urobila i dva celé okrúhle.🍉
Strieborné taniere s trblietavými červenými pásmi sú moja práca.

Letné kreslo som vyrábala vlani a to v počte 2 kusov, len som k nim vyrobila iné, nižšie stolíky, ktoré sa mi k tomuto foteniu farebne nehodili.😁
Stolík zo špagátu vyrábala v minulosti mami.
Palmové stromy mám už od detstva, pôvodne sú to podpery na izbové rastliny z čias nášho rodinného kvetinárstva.🌴
Mami im vyrobila listy a ja som už ako zberateľka pridala dolnú časť v podobe ozdobnej kôry, ktorá kryje podpery, aby palmy mohli samostatne stáť.🙂

Ako modelku som vybrala Milagros (Barbie Holiday Hispanic 2017), pretože som vyberala podľa letného outfitu, ktorý sa mi k vejárom a celkovej atmosfére najviac hodil.🧡
Oranžové šaty som šila pred 8 rokmi a náušnice a náramky som vyrobila o pár rokov neskôr.
Topánky sú z jednej staršej fashion sady od Mattela s 3 outfitmi z pred 10 rokmi.







Modrá a zelená verzia veľkých vejárov.






3 komentáre:

  1. Všetko to máte krásne, ale melóny a vejáre u mňa vedú :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky, pochvalu odovzdám aj mami, keďže je autorka melónov.😊❤️🌞

      Odstrániť
  2. To sis zase vyhrála ;-) Ty vějíře jsou luxusní, skvělý letní doplněk :-)

    OdpovedaťOdstrániť