streda 31. júla 2024

Harry Potter Birthday⚡🧙🕯️


Skalní fanúšikovia isto vedia, že 31.07. oslavuje svoje narodeniny slávna knižná i filmová postava Harry Potter.⚡🧙🧹
Po vlaňajšom fotení mojich prvých handmade miniatúrnych HP kníh 📚, som vyrobila zopár ďalších kolekcií, čo ma inšpirovalo, aby som vytvorila aj nové fotenie a scénu.😊
NÁPAD A INŠPIRÁCIA:
Spomenula som si, že máme doma vyrobenú trojdielnu stenu so šedými kameňmi, ktorú mi vyrobila mami pre účely môjho fotenia Halloweenu 2018 🎃z krabíc od vajíčok.🥚
Aj okno bolo vytvorené z tohto dôvodu v takom "temnejšom" štýle.🤭
Truhlicu som použila i pri vlaňajšom fotení. Rovnako i veľký peň s malými a taktiež sovu, ktorú som pred 10 rokmi ulovila v čokoládových vajíčkách z Lidlu.
Tentokrát som pridala ešte mach na navodenie potrebnej atmosféry.👻
Novinkou je postavička v štýle Funko Pop! z kolekcie Harry Potter z Kindervajíčka a figúrka zobrazuje Hermionu.🙂
Podlaha je vyrobená z mozaikových kociek do fialových tónoch z Kiku.
Tiež ju vyrobila mami pre to isté fotenie Halloweenu.

OUTFIT A BÁBIKA:
Outfit vytvorený ako školská uniforma, som zopakovala do bodky ten istý, čo som fotila vlani, len som zamenila modelku.😄
Megan (Katniss) za Sayuri (Barbie Made to Move Purple top)
- šedý sveter a hnedá sukňa: Elena Motýľová 
- biela košeľa: z fashion sady Life in the Dream House Midge
- čierne topánky: Dolls of the World France
- biele ponožky, čierny koženkový klobúk a kúzelná palička: moja práca 
- zlaté polkruhové náušnice: dámske Pepco 
- šál v štýle Chrabromila: vyrobila moja mami






2 komentáre:

  1. Opäť super fotenie. Ja som asi slabá fanúšička, lebo tento fakt ma minul :-D Mála Popitka je peknučká, hoci nie som veľká fanúšička týchto postavičiek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikky.😊Nič si z toho nerob, ja som tento údaj tiež do minulého leta nevedela, ale niekde na FB mi to vlani nabehlo a tak som mohla pripojiť fotky, ktoré som mala pár mesiacov predtým nafotené.🙂
      Ja tiež nie som fanúšička žiadnych postavičiek Funko Pop, ale keďže často zachraňujem vyhodené Kinderká okolo kontajnerov 😜, tak sa mi niektoré z nich hodia mdo môjho Barbie sveta.😀

      Odstrániť