piatok 10. novembra 2023

Hnedé nohavice 👖

Druhým fotením cez túto jeseň je scéna s krbom v interiéri.🙂
Pôvodným zámerom bolo konečne nafotiť tieto krásne nohavice v hnedej farby, ktoré som dostala na narodeniny v roku 2021 od kamarátky Katky G. (uzmrzlinky.blogspot.com).
Autorkou nohavíc je šikovná Ivka Kuciánová.🧡
Okrem odprezentovania nohavíc👖som fotky robila so zámerom ich uverejniť i do každodennej pondelkovej témy na Instagrame na tému "PUMPKIN" (tekvica), preto bolo potrebné samozrejme zakomponovať do scény tekvice.🎃

NÁPAD A INŠPIRÁCIA:
Už tretím rokom napozerávam na Pintereste fotky vydekorovaných interiérov s krbmi v jesennom 🍁 alebo v halloweenskom štýle 🎃, ktoré sa mi veľmi páčia a inšpirovali ma na toľko, že som vytvorila zopár nových dekorácií.
Jesenné scény🍂 s bábikami za tie roky, čo fotím, som vždy fotila, aby vyzerali ako v exteriéri, lebo toto ročné obdobie si to vždy samo "pýta".😊
Nastal čas na malú zmenu. 
Doma majú moje bábiky 3 krby.
Tento na fotkách je najväčší a dostala som ešte ako dieťa na konci 90.rokov na jedny Vianoce.🎄
Dosť je ešte za tie roky v zachovalom stave.
Potom máme ešte 2 vyrobené krby🔥, ktoré pár rokov dozadu vyrobila mami.
Oba sú z jedného typu krabíc od rámikov na fotky, preto majú rovnaký tvar.
Jeden je robený do zlata a druhý do strieborna. Potrebovali by však "refresh" z mojej strany.🤔
Práve o striebornom som najskôr uvažovala, ale keďže sa na ňom niečo odlepilo a je viac fotení vo vianočnom období, rozhodla som sa pre tento najväčší od bábiky Gloria.🙂
Z tejto značky som mala dosť veľa setov nábytkov pre bábiky v detstve, lebo boli lacnejšie ako tie od Mattela.
Ako sa ukázalo, dobre som s výberom urobila, lebo som sa kvalitne mohla vyhrať a roztiahnuť s jednotlivými dekoráciami.😀

VÝBER MINIATÚR:
V septembri som si vyrobila 2 čierne stojany, vyšší a nižší, ktoré môžem v budúcnosti využívať i na zákusky, mne však v tomto prípade išlo o malé tekvice. Tak som to videla na Pintereste.🙂
A ešte som vytvorila 2 svietniky, ktoré majú zatiaľ tortové sviečky, lebo som nemala čas im vyliať z vosku nové podľa vlastnej formy.🕯️
Vlani som už vyrábala takéto čierne 2 svietniky, tie boli na objednávku, ale som ich využila pri fotení Halloweenu.
Preto som konečne chcela konečne i vlastné pre seba.🙃
Nápis "FALL" (jeseň)🍂, som vyrobila vlani v januári a už som s ním minulú sezónu fotila.
Košík na krbe som vyrobila pred pár rokmi, je robený špagátovov technikou.
Drevené mne sú kupované z obchodíka, ktorý už od tohto roku neexistuje.
Podobné predáva niekedy aj Kik či Tedi.
Malý lampáš mám aj 8 rokov.
Držal ho Santa Claus v ruke, kupovaný v Jysku, ktorý sedel na lavičke, o ktorú som ho vtedy obrala😅, práve kvôli bábikám a prefarbila.
A tak isto som mu zhrabla i lampáš.
Veniec so slnečnicou🌻mi pred pár rokmi vyrobila mami do jednej súťaže  s bábikami na Flickri. Zišiel by sa mi už nejaký nový a krajší.😊
V tejto scéne som výlučne použila len malé tekvičky, ktoré som pred pár rokmi kúpila v jednom zahradkárskom obchodíku.
Tieto tekvičky sú také roztomilé, len ma mrzí, že všetky nemajú stopky.🤔
Malý košík so slnečnicou som vo väčšom počte raz zohnala v jednom papierníctve.
Dekoračné malé listy🍁som raz dostala tiež od kamarátky Katky.🥰
Používam ich pri exteriérových scénach.
Mám zopár nalepených na jesennom strome a pár si vždy nechávam ako napadaných.🙂
Škoda, že ich nemám ešte viac, ale nikde u nás za tie roky, čo ich používam som sa s nimi nikdy nestretla.

MODELKA A OUTFIT:
O výbere modelky som mala presnú predstavu.🥰
S tými nohavicami je jeden problém a to je ten, že sú ušité pre bábiky Integrity Toys, hlavne kvôli ich dĺžke, lebo Barbieny sú o trochu nižšie.
Výškovo by išli na vyskoké Barbie, ale tie nemajú zase úzky pás, tak jedinou možnosťou bolo vybrať Barbie, ktorá má vyššie zberateľské pohyblivé telo s úzkym pásom.😄
Stále však výška bábiky bola k nohaviciam nízka, musela som z botníku bábik vybrať najvyššiu zatvorenú obuv🥾, ktorú poriadne aj tak nie je na fotkách vidieť.🥴

A z tohto výberu mi vyšla Blanche (Barbie Lady Tremaine, podľa filmu Popoluška), lebo má hrdzavé vlasy, ktoré sa mi hodia ku kombinácii s týmto rolákom, aby mi vytvoril outfit jesenný nádych.🧡
Nohavice síce môžem v budúcnosti kombinovať i s nejakými crop topmi, či blúzkami.👚
Rolák v oranžovej farby🧡 je od zberateľskej bábiky Poppy Parker zo setu Barefoot in the Park (podľa filmu Bosé nohy v parku), Corie & Paul, The Bratter Lover.🥰
Nohavice ako som v úvode písala, ušila šikovná Ivka Kuciánová.💛
Topánky sú od playline Barbie Teresy
Módnej ikony/Style z tretej vlny.
Náhrdelník s náušnicami ako súpravu tiež vytvorila kamarátka Katka.🙂



















4 komentáre:

  1. Pěkné fotečky. Zmrzlinka..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super stylizace i dekorace. Myslím, že lepší panenku jsi na prezentaci podzimu vybrat ani nemohla ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky, dokonalé jesenné ladenie. Nohavice mi pripomínajú štýl Jitky. Sú dokonalé. Ale celé ladenie je perfektné.

    OdpovedaťOdstrániť